...3 luđakinje na netu...

16.03.2005., srijeda

LAKU NOĆ!!!

zzzzzzz... :))) dkfglkdilujkdgisuigfzitisfgduztzrgisgifuzst......evo izvadila sam jednu mrvicu koja mi je bila u tastaturi...hehehe..to je tako kad se jede ispred kompa!ma čovječe,23:40 je a ja idem jesti...ma jooooj...inače se mora jesti do 19h,poslije se čovjek više deblja...ali šta ja mogu!!!sad mi je veći gušt!!!e nika stvarno bih se mogla ugledati na tebe,šta i kada jedem...:)))...e ljudi pliz pustite koji komentar(makar neku točkicu,crticu :)) ) ako dođete na naš blog.....to nam fakat punoooo znači... :)))...maaaa sam umorna....a još moram raditi homework iz engleskog...hehehe.....ajde pozdravljam vas...laku noooooćććććććć.....budite mi dobri...pazite šta radite...
P.S.mislim da je ovo prva photo da našem blogu,jelda?!?pa to moramo proslaviti!!! :)))....ajde veliki kissich vam šaljem...!!!
- 23:33 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo,i mi smo,nakon puno razmišljanja,odlučile napraviti ovo šta jesmo... :))...nadamo se da će biti nešto od toga..ipak smo 3...:))...u početku će možda biti skroz bezveze jer su počeci uvijek najgori a i zato što smo 2 plavuše ali i treća bi bez beda prošla kao plavuša... :)) ajde dosta spikanja...

Linkovi

NAŠI BDAYS!!!!!!!!!!!!!

Paly---25.01.1989.
Mirty--11.09.1988.
Josy---18.11.1988.

¤BlOgErI¤

you smell like butt
congratulations. you are the "you smell like
butt" bunny. your brutally honest and
always say whats on your mind.

which happy bunny are you?
brought to you by Quizilla