...3 luđakinje na netu...

16.03.2005., srijeda

CMOK!!!

here I am...this is me...evo malo da se skuliram sam došla na net i šta ću drugo nego malo pisati...hehe...pišem zadaćnicu u petak pa malo treniram...:))...2 h sam bila s nikom van..smo se išle malo voziti do veštra...e super mi je to došlo...baš sam nekako zakržljala...još u subotu idemo na pješačenje!!!e da!!!ipak idemo,ima mjesta!!!jeeeee....sve u svemu,dan je prošao ok.bilo je županijsko iz odbojke...cure iz naše škole su 3.,a dečki 1. !!! bravo!Mirta je danas odgovarala povijest i dobila 5...pa šta nije mrak ispraviti ocjenu i to još na onu najvišu?!?svaka čast...ja i josy smo veći dio dana prespavale,baš smo koma...eh to proljeće...umjesto da se probudimo,da budemo poletne,pune elana,mi tu trulimo...hehe....ma bit će bolje...sad mi je baš full drago da sam se išla malo voziti s bajsom...treba se malo...e ne znam šta bih još mogla reći...možda se sjetim do navečer...a do tada jedan big kiss,pogotovo teni.Curo,izdrži još malo!!!brzo ćeš ti ozdravit...pa ćeš nam se pridružiti...:))
- 18:15 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo,i mi smo,nakon puno razmišljanja,odlučile napraviti ovo šta jesmo... :))...nadamo se da će biti nešto od toga..ipak smo 3...:))...u početku će možda biti skroz bezveze jer su počeci uvijek najgori a i zato što smo 2 plavuše ali i treća bi bez beda prošla kao plavuša... :)) ajde dosta spikanja...

Linkovi

NAŠI BDAYS!!!!!!!!!!!!!

Paly---25.01.1989.
Mirty--11.09.1988.
Josy---18.11.1988.

¤BlOgErI¤

you smell like butt
congratulations. you are the "you smell like
butt" bunny. your brutally honest and
always say whats on your mind.

which happy bunny are you?
brought to you by Quizilla