by:charlie picture:Charlie

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click here
Red Hot Chili Peppers
----------------------------------------------------------------------
THIS BLOG ON ENGLISH
http://www.balkan-bssm-rhcp-forum.com/
Click here

Photobucket
Imagination Charlie
^^^^ Klik na sliku za uvechanje :)

Mashta

Locations of visitors to this page


Photobucket
Charlie by
Joe

Photobucket
SUPERSONIC PANNAGE



Charlie`From`Stadium
Charlie MSN
stadiumarcadiumim@gmail.com

Charlies Guitars











Charlies Place







Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket



Linkovi

Mars

Jupiter

Masta


Dete



Charlie Slike i Prilike





Charlie Lujka




Charliev Prozor




Prozor Opet











In some ways, my childhood is still tapering, so the dreams and aspirations keep coming.

Photobucket
Charlie

More of Charlie








Lucky me swimmin in my ability... Dancin down on life with agility






John Indjija cerek






















Charlievi Coveri i Peppers DVD kolekcija
Covers by Charlie































































Photobucket


Website Analytics

petak, 20.02.2009.

C'mon Girl

But i prefer to go by feel, tell me

tell me

Ooooooooooooooooooooooooo Yeah ! Ooooooo People mean on your own waaaaaay !!!

Taga daga daaga taga daga daga daga ....

A sta mi moze zvuk. Zvuk i devojchica mi mogu
sve. I samo oni. Oni vladaju samnom.

Ona je princeza zvuka. Ona je chuvar svih mojih nota.

Njoj chu da pokazem kako se vrtim uz ovu pesmu.
Njoj i josh nekom.


tell me


Photobucket

Neki rade i osechaju stvari po ovozemaljskim rajem i njegovim pravilima. Mi krshevi radimo po osechaju. I razaramo sopstvenu utrobu. Zato shto su osechaji ostavljeni samo za vlasnika istih. I ako ih iznesete pred druge kao da nishta niste ucinili. Vi ste samo jedna bolesna osoba koja misli da se osechaji dele ... osechaji se osechaju i ako ih neko ne oseti u meni to je moj problem a ja sam ludak koji pokushava isprichati osechaje. A da je to dobro i da tako treba chiniti to ne bi bili osechaji ... sama rech kaze i sada napokon shvatam treba da ih nateram da osete. Pa hajde osechaj kako mi je ... nechu ti nishta rechi. Mozda chemo samo ponekada mashtati zajedno. A ko moze mashtati samnom? Pa samo onaj ko me oseti.

tell me

I wanted to get outta here
But every time i reappear !!!


Ko voli moje oko? Ko voli moj mozak dok vristi okolo? Ko voli moju razderanu utrobu. Ko voli moje slovo? Ko ce krenuti samnom do kraja u potpunu pustinju? Ko che jesti samnom prashinu? Ko ce samnom presipati prasinu iz usta u usta i smejati se samnom zbog toga? Ko ce vriskati samnom u pustinji? Ko ce vriskati dok mu oci
ne ispadnu od sreche? Ko che se samnom raspshnuti u krv? Ko che bos samnom po njivi ... tebe zamishljam i nisam ti jos nista rekao. Zato sto sam krs koji prica o osechajima.
A osechajima ne vredi prichati.


A taj solo pa kako che on bez prasine?
A kako che on obuven? Kako che solo
taj bilo kuda bez nas?

And now I have the words my dear
To whisper right into your ear, hey, yeah

C'mon girl
Let's get it right
Let's get it right
Let's get it right


tell me

California vrelo prolece i zmajevi.
Reinkarnacija ili prolece doba godine a zmaj sam ja to se sechash.


The spirit of a dragon's tear
Is lovely at this time of year


Ushmurio sam se u svoja krila.
A pechina nije dovoljna chak ni da zamahnem krilima.
Koja mi u ovakvoj pecini ne vrede nista.


tell me

The cave within your mountainside
Is deeper than than it will be wide hold me.

C'mon girl
Let's get it right
Let's get it right
Let's get it right


Hajde devojchice. Drzi me.

Da bih mogao da ti odam tajnu nikad sachuvanu
da samo proletje ima od mirisa satkani vetar za poletanje
u misli o tebi samo snjim ja mogu da te dotaknem i kada nisi tu.

Let's get it right

Da bi mogli da chuvamo predmete zajedno.

I da chuvamo najlepsu rech na svetu "vrtenje"

tell me

Hajde devojchice.

Da bih mogao da besnim sa tobom od sreche.

Cujesh?


tell me



| klikni komentar da ostavis (emocije) (12) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.