by:charlie picture:Charlie

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click here
Red Hot Chili Peppers
----------------------------------------------------------------------
THIS BLOG ON ENGLISH
http://www.balkan-bssm-rhcp-forum.com/
Click here

Photobucket
Imagination Charlie
^^^^ Klik na sliku za uvechanje :)

Mashta

Locations of visitors to this page


Photobucket
Charlie by
Joe

Photobucket
SUPERSONIC PANNAGE



Charlie`From`Stadium
Charlie MSN
stadiumarcadiumim@gmail.com

Charlies Guitars











Charlies Place







Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket



Linkovi

Mars

Jupiter

Masta


Dete



Charlie Slike i Prilike





Charlie Lujka




Charliev Prozor




Prozor Opet











In some ways, my childhood is still tapering, so the dreams and aspirations keep coming.

Photobucket
Charlie

More of Charlie








Lucky me swimmin in my ability... Dancin down on life with agility






John Indjija cerek






















Charlievi Coveri i Peppers DVD kolekcija
Covers by Charlie































































Photobucket


Website Analytics

nedjelja, 25.01.2009.

Funky Monks

Srca kucaju kao i inache ... a inache ljudima srca ne kucaju tako
snazno bash ... E sada stanite na jednu nogu dok ovo slushate i
chitate poshto ukoliko sedite ili crhvrsto stojite na zemlji sa obe
vase noge nema shanse da chete me bilo shta razumeti.


Photobucket

Da budem tacniji, brizljiviji, potpun i razumljiv zelim da vam
kazem sledeche.

Ovoga puta chu iskreno da kazem posto ja inache lazem ... lazem
naravno da lazem mozda pravi monasi ne lazu ali mi Fuky Monks
mi uvek lazemo u tome je i sushtina i razlika ...

Mi smo nevaljali mi vam deremo i cepamo srca kao
intro od ove pesme ... mi smo konfuzija i laz.


Confusion is my middle name
(Confusion is my middle name)
Ask me again I'll tell you the same


Propovedam ono u shta mi niko nikada neche poverovati.

Lomim vasa razmishljanja koje ste chuli na ulici ili ekranima
vaseg televizora. Lomim vase iluzije i hranim sopstveni bunt.
Lomim vase shablone i tamplete ... Kako bih nahranio svoj ego.

Hm ... ne izgledamo tako nevino pa naravno ... pa naravno ...
nema svetaca osim ljudi.

A ja ... ja nisam ni chovek pa nikad nechu biti ni svetac.

Zato shto za razliku od tebe umem da pricham i iskreno. Umemo da zrtvujemo sebe ... znam da stanem i razdvojim dopadljivo od lazi ...


There are no monks in my band

There are no saints in this land

I'll be doing all I can
If I die an honest man


I naravno umem da se radujem i skachem i kada shvatim
da stojim na jednoj nozi ... ne pravim se snazan i naravno da
me svako moze oboriti na pleca i ne glumim cvrsto stajanje
na obe noge. To je u sushtini jedan pravi Funky Monk.

Pod uslovom da vas neshto nisam slagao.

Hej svete veliki slusaj me ja lazeeeeeem!
Dajem svima na znanje ja lazeeeeeeem!


There are no monks in my band

There are no saints in this land

I'll be doing all I can
If I die an honest man ...


Da li sam stajao na jednoj nozi dok sam pisao sve ovo.

Da li ste stajali na jednoj nozi dok ste chitali sve ovo.

Znam da sada idem ... idem da se rasprshnem od sreche.
Ova pesma je divna ...



| klikni komentar da ostavis (emocije) (17) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.