...read my mind.... https://blog.dnevnik.hr/charisma1

utorak, 27.02.2007.

:(

Anoreksija!
Bulimija!
Pa zar je to normalno??
Svaki dan u novinama pročitam novu tužnu vijest - opet umrla cura preopterećena svojim kilama!?
Jednom davno slučajno sam naišla na jedan od onih bolesnih Ana blogova. Plakala sam kad sam to čitala. Cura od 16 godina piše kako je visoka 172 i kako ima 48kg, ali joj je želja doći do 40!!?? Isuse, nisam mogla vjerovati kad sam to čitala...

Image Hosted by ImageShack.us

Svaki put kad vidim tako nešto, zahvalim se Bogu što sam često gladna i što se ne preopterećujem s takvim glupostima kao što je težina. Da sad mogu birati, rađe bi bila punašna nego anoreksična! Ja imam 64kg na svojih 168cm i uopće nemam nikakvih problema s tim. Zvali su me debelom samo kada su me zezali i to me ne smeta. Nikad nisam pomišljala na stvari poput - ah, sad moram prestati jesti, da bih postigla težinu od 45kg jer onda budem lijepa i mršava. Ma da! Još uvijek ima ljudi kojima sam ja lijepa, makar nisam anoreksična. Za Boga dragoga, zbilja ne kužim šta se dešava u glavama tih cura! Ja bi trebala imati celulita i po vratu, i špeka da mi visi od trbuha do stopala i tek onda bi pomislila na takvo što!

Image Hosted by ImageShack.us

Zašto si na taj način uništavati život, zar one ne shvaćaju da svakodnevno umre barem jedna djevojka radi istog problema. Zašto ne odu k psihijatru... kao da je to sramota!? Nije. To je pohvalno. Potražiti pomoć... Želim im pomoći i ja. Mislim da svi želimo. Problem je u tome što takve cure ne žele pomoć i misle da je njima najbolje samima i tako kako je!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

27.02.2007. u 23:07 • 30 KomentaraPrint#^

nedjelja, 25.02.2007.

Stop playing with my heart

Pa... vidla sam ga danas. Napokon.
Poslije podne mi je njegov brat (N.) poslao na icq poruku, pitao me dal mi se da ići s njima u kino. Išli smo N., on, ja i njihov bratić. Prvo sam se rasplakala od sreće kad sam shvatila da ću ga napokon vidjeti! Jao, bila sam tako hepi. Kao malo dijete razigrano. Ruke su mi se počele tresti od nervoze, jer prošlo je već puno otkad sam ga zadnji put vidjela i samo sam željela pogledati u one tamne lijepe smeđe oči i znati da je on još uvijek tu negdje na svijetu.

Image Hosted by ImageShack.us

I danas sam napokon vidjela te oči. Kako lijepe oči su to.
Koliko osjećaja se danas kolebalo u meni. Koliko previše osjećaja.
Tuga, sreća, zadivljenost, trnci... toliko osjećaja kojima ni ime ne znam.

Image Hosted by ImageShack.us

Pričali smo i bilo je super. Išli smo na pizzu poslije filma, i onda su on i N. još poslije mene furali doma, pa su i išli k meni da vide moju Nedođiju! Bilo mi je drago što je ovdje. Tu u mojoj Nedođiji. I doći će opet.
I upoznao je moju mamu. I lijepo mi je bilo. I tako sam bila sretna. I tako sam se smijala. I na tren se cijeli svijet činio tako lijepim.

Image Hosted by ImageShack.us

Ali sad opet imam problema s prihvaćanjem činjenice da nikad ne budemo skupa...

Image Hosted by ImageShack.us

25.02.2007. u 22:53 • 18 KomentaraPrint#^

subota, 24.02.2007.

...how to save a life...

Eto, sjedim sama u svojoj novoj sobi, u svojoj Nedođiji! I uživam!
Tako je lijepo imati svoje mjesto. Svoj kutak!
Tako je lijepo razmišljati, a da te nitko ne ometa. Tako je lijepo ne svađati se s nikim!

Image Hosted by ImageShack.us

Danas sam si već i kuhinjicu očistila i polako počela stan sređivati po svom ukusu.
Uživam radeći to. Tako mi je lijepo!
Uređujemo svoju Nedođiju!

Image Hosted by ImageShack.us

Neda mi se nešto posebno filozofirati danas. Neda mi se pisati o njemu, niti o tati, niti o problemima, samo želim pisati o tome kako sam sretna jer imam svoju slobodu i svoj mali kutak.
Tako je divno kad sam ovdje.

Image Hosted by ImageShack.us


The Fray - How to save a life

Step one you say we need to talk
He walks you say sit down it's just a talk
He smiles politely back at you
You stare politely right on through
Some sort of window to your right
As he goes left and you stay right
Between the lines of fear and blame
And you begin to wonder why you came

Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life

Let him know that you know best
Cause after all you do know best
Try to slip past his defense
Without granting innocence
Lay down a list of what is wrong
The things you've told him all along
And pray to God he hears you
And pray to God he hears you

Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life

As he begins to raise his voice
You lower yours and grant him one last choice
Drive until you lose the road
Or break with the ones you've followed
He will do one of two things
He will admit to everything
Or he'll say he's just not the same
And you'll begin to wonder why you came

Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life

Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life

How to save a life
How to save a life

Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life

Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life

How to save a life



Joj, da, ovaj spot mi je super. Inače nije baš moj stil muzike, niti nije neš poebno, ali sam vidla danas spot i spot mi se ful dopada jer je jako iskren i pun osjećaja, pa, uživajte!

Pusa

24.02.2007. u 22:31 • 18 KomentaraPrint#^

četvrtak, 22.02.2007.

Nedostaje mi on...

Nemam vremena. Izgubljena sam.
Učila sam puno ovaj tjedan. Puno.
Svakog dana uguralo se nešto novo što treba naučiti u moj raspored.
Svakog dana.


Ali sam svejedno imala vremena osjećati da mi on nedostaje...


Image Hosted by ImageShack.us

Život mi se promijenio u ovih par dana. Jako se promijenio. Moj odnos s tatom se samo pogoršavao i zato sam morala učiniti nešto da bi se osjećala bolje i da bi spasila sebe i svoje psihičko stanje, jer me njegovo ponašanje već izjedalo iznutra.
Mi živimo na prvom katu kuće. Dolje imamo još jedan tzv. stan. Dolje smo prije živjeli jer je baka živjela gore, ali je baka već davno umrla, pa smo se mi preselili gore. Taj stan dolje već godinama nitko nije koristio.
Danas sam si ja sredila taj stan. Preselit ću se dolje već sutra. I jedva čekam.
Nije to sad baš nešto dalje od tate, ali ja imam svoj mali kutak. Nešto svoje. Svoje malo mjesto.
Moja Nedođija.

Image Hosted by ImageShack.us

I ovih par dana, nisam imala vremena za ništa. Bila sam umorna. Slabo sam jela. Tuširala sam se navečer već oko ponoći, a odlazila spavati oko pola 3. Nisam mogla spavati od toliko stvar koje mi se motaju po glavi. Nisam mogla niti razmišljati. Bila sam tako... čudna. Čudna.

No, jedne stvari sam cijelo vrijeme bila svjesna. Nedostaje mi. Tako mi jako nedostaje i to tako boli.
Oni dijelići. Oni sitni djelići njega koji mi kroz dan prođu milijun puta kroz glavu, tako znaju zaboljeti. Tako jako.

Image Hosted by ImageShack.us

Ne želim stalno pričati samo o njemu. Kao da je on jedina stvar u mom životu. Ne želim. Ima toliko drugih stvari koje se događaju u mom životu, toliko sitnica koje me čine sretnom... zašto ne bi malo pisala o njima?!

Ne bi. Ne sviđa mi se ideja.

Image Hosted by ImageShack.us

Iggy Pop - Candy

Its a rainy afternoon
In 1990
The big city geez its been 20 years-
Candy-you were so fine

Beautiful beautiful
Girl from the north
You burned my heart
With a flickering torch
I had a dream that no one else could see
You gave me love for free

Candy, candy , candy I cant let you go
All my life youre haunting me
I loved you so

Candy, candy , candy I cant let you go
Life is crazy
Candy baby

Yeah, well it hurt me real bad when you left
Im glad you got out
But I miss you
Ive had a hole in my heart
For so long
Ive learned to fake it and
Just smile along

Down on the street
Those men are all the same
I need a love
Not games
Not games

Candy, candy, candy I cant let you go
All my life youre haunting me
I loved you so
Candy, candy , candy I cant let you go
Life is crazy
I know baby
Candy baby

Uou uou uou
Candy, candy, candy I cant let you go
All my life youre haunting me
I loved you so

Candy candy candy
Life is crazy
Candy baby

Candy baby,
Candy, candy




22.02.2007. u 23:46 • 9 KomentaraPrint#^

utorak, 20.02.2007.

A PERFECT CIRCLE

E, pa pošto sam zadnji put puno pisala o bendu A PERFECT CIRCLE. Evo da napišem nešto malo više o njima, jer vjerojatno većina vas za njih nije niti čula...

-ukratko -
"Pjevač grupe Tool, Maynard James Keenan, i bivši gitarist grupe Tool osnovali su grupu A Perfect Circle kao nastavak alt-metala s art-rock stilom populariziranim baš od grupe Tool od ranih pa do sredine devedesetih. Iako s jednakom intenzivnošcu i melankolijom kao i Tool, A Perfect Circle je manje mračna i više melodična s teatralnom ambijentalnošću koju tvore povremenim korištenjem harfa i neobičnim instrumentima."

Image Hosted by ImageShack.us

Bend ima 5 članova, trenutno su to:

Billy Howerdel guitar
Maynard James Keenan vocals
Josh Freese drums
Jeordie White bass guitar
James Iha guitar

Image Hosted by ImageShack.us

Izdali su tri albuma - po redu, to su:

Mer De Noms (2000.)

Thirteenth Step (2003.)

eMOTIVe (2004.)


Spot - pjesma se zove Judith. Pjesma po kojoj je moj nick dobio ime :)). Pjesma se nalazi na prvom albumu Mer De Noms.



Najzanimljiviji i najfascinantniji član benda je Maynard James Keenan.
Facinirana sam tim čovjekom i veoma mu se divim, pa eto nešto malo o njemu.

Image Hosted by ImageShack.us

Ime - James Herbert Keenan
Rođen - 17. 4. 1964.
Mjesto rođenja - Ravenna, Ohio, United States
Instrumenti - vokal, gitara, bas
Član ovih bandova - Children of the Anachronistic Dynasty, Tool, A Perfect Circle
Nastupao je s bendovima: Rage Against the Machine, Green Jelly, Tapeworm project, Tori Amos, Alice in Chains, Deftones
Web stranica - MaynardJamesKeenan.com

-ovo su samo osnovni podaci o njemu, glupo mi je sad sve kopirati s neke stranice i staviti tu, a i sumnjam da sve vas to zanima, ali koga zanima, eto stranica na kojoj možete pročitati sve o Maynardu i naći više stranica o njemu - Maynard James Keenan

Image Hosted by ImageShack.us



I još jedan spot za kraj... obožavam ovu pjesmu. Zove se The Noose. Jako lagana i poesbna pjesma. Ističe se Maynardov glas u njoj jako. Ovo je live snimka i super mi je napravljeno, pa uživajte!

Vaša,
V.

20.02.2007. u 22:51 • 15 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 19.02.2007.

Dobila sam palicu :)

E, pa dobila sam palicu od svoje veoma drage Velvet Dreams...
Pa da riješim i tu palicu :))

Image Hosted by ImageShack.us

Moram odgovoriti na dva pitanja...
Prvo pitanje...

Zašto smo odabrali nick koji imamo?
Moj nick je Judith_apc... E pa da objasnim. Judith je pjesma od meni trenurno najdražeg benda... A PERFECT CIRCLE. Mogu reći da mi je to jedna od najdražih njihovih pjesmi. Mislim da sad kužite i čemu ovo apc poslije Judith :)) Pjesmu Judith imate u boxu sastrane, pa bi bilo lijepo da ju preslušate, ako već niste.... :))

Image Hosted by ImageShack.us

I drugo pitanje...

Zašto nam se blog zove tako kako se zove?
Milijun puta sam već u svojoj glavi mijenjala ime bloga, i mislim da mi je ovo ime baš ok. Makar je dugo... Moj blog se zove "Sentimental genious, the planets all in line, the power I define..." Ti stihovi početak su pjesme od jednog slovenskog benda koji je tek na poečtku svoje slave. Bend se zove Traffic Religion, a pjesma Woman! :) Pjesmu možete ćuti na njovoj stranici, samo upišite ime nebda na Google i eto :)!

Image Hosted by ImageShack.us

I, eto... jedva jedvice sam uspjela suziti svoj izbor na petero njih kojima dalje predajem palicu... :)
Pa, evo sretne petorke, nadam se da će prihvatiti palicu :)

IVA - ona je još dosta nova u ovom virtualnom svijetu, pa bi vas zamolila da usput pogledate njezin blog i da joj budete podrška :) cura je super...

Dream Maker - naravno, ništa bez moje sestrice R., ona je moja podrška... najdraža, nadam se da ćeš prihvatiti moju palicu...

Zvonjava - naravo, moja Zvonjava koja je uz mene već dugo...

...mali princ... - hehe... da prinče moj, i tebi predajem palicu.. .nadam se da si bolje od jučer, ljepotane :))

*Darija* - i Darijica moja, moj šećerić na kraju... mila, nadam se da ćeš prhvatiti palicu :))

I to bi bilo to. Ja bih vas nabrojala još najmanje deset, ali dopušteno mi je samo 5. Neki su već i dobili palicu ionako, p eto, svi će doći na red... hehe :)

Image Hosted by ImageShack.us

Šaljem pusu,
Vaša,
V.

19.02.2007. u 17:19 • 10 KomentaraPrint#^

nedjelja, 18.02.2007.

BROKEN

Da, slomljena sam.
Ali takva ne želim biti. Zato je sad, danas, moj novi početak. Moje novo sve.

Image Hosted by ImageShack.us

Prvo, da napišem neke stvari...
Tata me izbacio iz kuće. Da, a zašto... ko bi znao. Prvo je sve bilo ok, i došla sam doma s novim pirsom, da, kupila sam ring za usnicu. I najedanput se on razderao, rekao je da se ja sigurno drogiram, da mu to dokazuje to moje pirsanje, i da je on siguran da sam ja kurva, jer se farbam na crveno i samo je rekel da takva cura više ne može živjeti pod njegovim krovom. Otvorio mi je vrata i rekao da izađem.
I nije prvi put da popizdi samo tako iz čistog mira. U 11. mjesecu me istukao s hlačnjakom. Auch. Kako je to boljelo. I u srcu i fizički.
Nisam zvala policiju, nisam radila probleme samo radi mame. Ne mogu ju samo tako napustiti.
Danas napokon spavam doma. Mama je nagovorila tatu, pa smijem. Čak.

Image Hosted by ImageShack.us

On... nije se javio. Uopće. Već tri tjedna ništa. Nije mi ni imendan čestitao, niti odgovorio na poruke koje sam mu slala, ništa! Pa dal on zaslužuje da ja zbog njega patim?! Ne.
Uopće se više ne čujem s njim. Uopće više ne želim razmišljati o njemu. Možda bi najbolje i bilo da mi se samo nikad više ne javi. Nikad.
Da, mislim da bi to bilo najbolje.

Image Hosted by ImageShack.us

Ima jedan frend u našem društvu. To je društvo s kojim izlazim u subotu i to su 4 dečka. Od njih sam si sa svima super dobra, osim sa jednim. E, on me izluđuje! Zaljubio se u mene, a moja draga Iva je zaljubljena u njega. I nervira me, ali sam odlučila da si budem ostala ok s njim i takav je bio dogovor, ali sad je on ljubomoran na sve dečke s kojima ja pričam. Ali baš na sve. Čak i na svog najboljeg frenda! I nevjerojatan je. Uopće se ja sad nebi smjela s nikim osim s njim razgovarati kad idemo van jer inače nije dobro. Ignorira me, zapostavlja i samo se stvaraju čudne situacije u društvu.

Image Hosted by ImageShack.us

Imam osjećaj kao da se u zadnje vrijeme samo jadam i jadam i jadam. Kao da ništa drugo od mog života nije ostalo. I sve frendice mi imaju neke probleme i samo im želim pomoći. Želim biti tu za njih.
Mislim da one znaju da uvijek mogu računati na mene.

Image Hosted by ImageShack.us

Evo, to bi bili ti malo ozbiljniji problemi kod mene. Ostalo mi se neda pisati.
Samo znam da moram početi to sve rješavati. Polako, ali moram sve rješiti.
Prvo... tatu mislim samo nastaviti ignorirati kao što je i sad doma, jer je ionako mama rekla da se do ljeta selim dolje u mali stančić koji imamo pa da napokon imam svoj mir. Napokon.
On... ne želim niti razmišljati o njemu, i niti ne znam kako ću to izvesti, ali moram ga početi malo manje voljeti. Barem malo manje. Moram početi isponova.
I društvo... više ne mislim izlaziti van s njima. Ne želim da se društvo raspadne zbog mene. Moram to sve promijeniti. Moram biti ok. Radi sebe, radi drugih, radi svega.
Sad sam napokon shvatila da se ne želim više bedirati radi njega i radi nekih gluposti jer barem imam neke ljude koji me vole i koji bi sve za mene dali.

Image Hosted by ImageShack.us

I ima jedna dobra vijest... u moj život je ušetala nova osoba. Jedan dečko. U četvrtak sam frentala s jednom curom iz razreda i bile smo u jednom tom kafiću na kavi kad je on ušao. Nekako su nam se neprestano pogledi susretali. Naravno, mislila sam da je to samo jedan dečko u prolazu sa samo par pogleda za mene. Ali kad je on izlazio van, došao je do mene, stavio na stol malog labudića napravljenog od paira i rekao da je to za mene.
Unutra je bio broj. Njegov broj. Dopisivali smo se i prvom prilikom idemo na kavu. Čini mi se da je baš ok dečko.

Image Hosted by ImageShack.us

18.02.2007. u 14:57 • 10 KomentaraPrint#^

petak, 16.02.2007.

Sorite :(

Ljudi moji dragi... ja vam se ispričavam, ali neko vrijeme neću moći komentirati vaše komentare niti pisati postove. Ne na dugo vrijeme, možda već u nedjelju budem tu, ali danas još sigurno ne.
Spavam kod frendice, ovu noć sam spavala kod frenda. Tata me izbacio van. Došlo je do velike svađe i ne mogu sad pričati o čemu i kako je to sve bilo ,ali obečajem, hoću kad se vratim.
Moram se sad malo skockati i smiriti pa da vam onda napišem kako sam jer sam trenurno samo jako zbunjena i izgubljena.

Puno vam pusa šaljem, i mislim na sve vas.
Javit ću vam se čim prije.
Puno vam Hvala na svemu dosad.
Puno hvala.

Vaša,
V.

16.02.2007. u 15:33 • 10 KomentaraPrint#^

srijeda, 14.02.2007.

V.

Svratila sam samo na kratko...
Samo na trenutak...
Da s vama podijelim jednu "tajnu"...

Danas mi je imendan... pa sad znate čemu ono moje V. :))
Želim vam svima sretno Valentinovo... nadam se da vam je zabavno...

Image Hosted by ImageShack.us

Navečer ću objaviti pravi post... sad nemam vremena.
Šaljem pusu...
Vaša,
V.

14.02.2007. u 15:48 • 11 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 12.02.2007.

Moj svijet...

Osjećam se kao da ću puknuti...
Toliko stvari me iritira zadnjih par dana i toliko stvari mi zaokuplja misli... toliko toga mi se dešava u glavi, a kad me netko upita što, ne znam odgovoriti! I bliži se Valentinovo, dan zaljubljenih... Dan, koji mi se ove godine tako neda proživljavati...
Prošle godine... prošle godine mi je Valentinovo bilo nešto posebno... Imala sam dečka i proveli smo veoma poseban dan zajedno.. .dan koji ću pamtiti do kraja života... dan kad se dogodilo nešto više nego samo jedno Valentinovo. I bio je to veoma lijep dan za mene. Ali ove godine. Bojim se uopće razmišljati kako će biti...

Image Hosted by ImageShack.us

Stvorila sam svoj mali svijet. Svijet koji se nalazi samo u mojoj glavi i svijet u kojem stanujemo samo ja i on. Svijet u kojem mogu raditi sve što želim. Svijet u kojem sam sretna onda kada to želim. Svijet u kojem sam ja važna i u kojem su važni moji osjećaji... i samo bi željela da prekosutra otiđem negdje sama. Negdje gdje nema nikoga. Tamo gdje bi bila samo ja, sloboda (i moj mp3 player :))... i naravno... tamo gdje bi uživala u svom svijetu. U svojoj glavi.
Želim otići u svoj svijet.

Image Hosted by ImageShack.us

Smješno je kako u tako kratkom trenu zaklopljenih očiju mogu vidjeti toliko sna... toliko nevjerojatnog i tako nestvarnog svijeta...
Zaspala sam na 10min... sada, malo prije kad sam ležala na kauču i gledala tv. Sanjala sam njega. U mraku, u tami, samo njega.... kako trči i hoda i trči i hoda prema meni, i u ruci nosi crvenu ružu. Krvavo crvenu ružu. Predivnu ružu. I nosi ju meni. Samo meni i nikom drugom. I tako me obuzme lijep osjećaj. U snu. Predivan osjećaj.
Ali tada sam se probudila... i zaboljelo je kad sam shvatila da je sve to samo san. Neostvaren san.
Da... pa ponekad realnost boli.

Image Hosted by ImageShack.us

Držim da je vječnost prekratka. Želim osjetiti bol i radost, puninu osjećaja zvanog život. Ili bar ovu vrstu života koju živim. Svjesna sam da jedno ne ide bez drugoga. Ne zavaravam se. Ali teško je preživjeti vječnost. Moraš imati izuzetno snažnu volju za životom. Um vrluda. Kao da si previše dugo bio budan. Moraš zaspati, a ne možeš. Zaboravio si što je san. Možda jednom i odem pod zemlju. Možda se toliko umorim. Možda poželim umrijeti. Nikad se ne zna.
- ovo je iz knjige "U anđeoskom liku zvijeri" od Viktorije Faust

Image Hosted by ImageShack.us

Svima šaljem pozdrav,
uživajte mi...
Vaša,
V.

12.02.2007. u 21:58 • 11 KomentaraPrint#^

nedjelja, 11.02.2007.

Beautiful

Image Hosted by ImageShack.us

Creed - Beautiful

She wears a coat of color
Loved by some, feared by others
She's immortalized in young men's eyes

Lust she breeds in the eyes of brothers
Violent sons make bitter mothers
So close your eyes, here's your surprise

But Beautiful is empty
Beautiful is free
Beautiful loves no one
Beautiful stripped me
Stripped me
Stripped me
Stripped me

In your mind she's your companion
Vile instincts often candid
Your regret is all that's left

She told me where I'm going
And it's far away from home
I think I'll go there on my own
I think I'll go there on my own
She told me where I'm going
And it's far away from home
I think I'll go there on my own
I think I'll go there on my own

But Beautiful is empty
Beautiful is free
Beautiful loves no one
Beautiful stripped me
Stripped me




Image Hosted by ImageShack.us

Volim ovu pjesmu... jako ju volim... pogotov ovaj dio...
She told me where I'm going
And it's far away from home
I think I'll go there on my own
I think I'll go there on my own

Smiruje me i jako volim tu pjesmu, pa sam ju željela podijeliti s vama...
Šaljem vam pusu... :*

Vaša,
V.

Image Hosted by ImageShack.us

11.02.2007. u 14:40 • 11 KomentaraPrint#^

subota, 10.02.2007.

Pa, vidla sam ga...

Kao što znate... rekla sam da ću se potruditi da ga zaboravim... i trudim se... ali ne možete od mene očekivati da više ne pišem o njemu jer je ovo moje mjesto na kojem je on moj svijet... Volim ovaj svoj blog jer toliko mogu pričati o njemu, ovo je moj svjet u kojem stanuje on.

Image Hosted by ImageShack.us

Pa... jučer sam išla u Vž. I trebao nam je prijevoz, a pošto sam ja navečer bila na icq s njegovim bratom... eto, nazvat ćemo ga N. E, pa N. je rekao da možemo s njim. Meni je nastava završila negdje oko pola dva, a N. mi je rekao da dođem k njima doma, pa da idemo onda oko pola 3 za Vž. Kod njih sam bila već oko 2h.

On mi je otvorio vrata... Koji feeling. Napokon. Samo mi je to prošlo kroz glavu. Napokon te vidim, napokon si tu. N. se baš tuširao pa sam ga ja čekala... s njim. Super mi je bilo. Gledali smo neke filmiće na kompu, zezali se smijali, pričali o gitarama, pošto je tamo bilo jedno 4 gitare, pa smo morali dotaći i tu temu :). Uglavnom super!
Onda je N. došao u sobu, a on je otišao ručati. A N. je super dečko... Jako dobar i postali smo si jako dobri u zadnje vrijeme. Malo je stariji (ove godine će 23., odnosno za par dana) i lijepo mi je pričati s njim. N. mi je tada spržio neki cd i pričali smo, pa se opet on vratio.
Opet smo ostali sami. Pričali smo, gledali neke slike, zezali se... super mi je bilo.
Trebali smo ići za Vž negdje oko pola 3, ali smo išli u 3. Meni nije smetalo... :)
Uživala sam u njegovom duštvu, kao što uvijek uživam.

Image Hosted by ImageShack.us

Išla sam si pogledati za novi pirs jučer, htjela bi si staviti ring na usnicu, da malo zamijenim ovu točkicu na neko vrijeme, ali je cijena 120kn, pa će to neko vrijeme pričekati jer sam malo bez love trenutno :)).

Image Hosted by ImageShack.us

I tako... sad sam sretna. I znam da to nije dobro. Ne smijem se previše veseliti zbog jednog pogleda, jednog dodira, zbog jedne riječi... ali ne mogu si pomoći. Tako je kako je. Ali drago mi je da sam se toliko sprijateljila s N., ne samo zato jer sam tako bliže njemu, nego zato jer mi se s N. super družiti i mislim da je fenomenalna osoba...

Image Hosted by ImageShack.us

Vaša,
V.

10.02.2007. u 14:05 • 11 KomentaraPrint#^

četvrtak, 08.02.2007.

Here I am...

Još sam dobre volje... ili recimo smirene volje...
Ali u svakom slučaju, ne bediram se... a to je dobro... :)

Jučer sam frendici iz razreda pomagala da si složi blog... uspjelo joj je, pa pogledajte ako vam se da, bilo bi lijepo da pogledate blog... sebi_dovoljna!
Baš mi je pasalo to što sam njoj jučer pomagala u slaganju bloga i u svemu, jer mi je maknulo misli s njega... Volim kad ne razmišljam puno o njemu... tako mi baš nekako paše... ne bediram se i sve je ok.
Razmišljala sam o patnji, o ljubavi i o boli... Razmišljala sam o tome kako se stalno slomim nad njim, makar uvijek govorim da to neću učiniti. Ali sad, sad ću se truditi koliko mogu i neću si dopustiti da se slomim...

Image Hosted by ImageShack.us

"Ljudska je priroda ograničena svojim ljudskim granicama; može podnijeti radost, jad, boli, ali sve do nekog određena stupnja, a propast će neminovno bude li taj stupanj prekoračen. Nije, dakle pitanje je li neko slab ili jak, nego može li izdržati mjeru svoje patnje, bilo da je ta patnja moralna ili tjelesna."
Johann Wolfgang von Goethe


Image Hosted by ImageShack.us

"Jesam li to još uvijek ja, onaj isti koji sam nekada lebdio u punom izobilju osjećaja, a raj me je pratio na svakom koraku, i koji sam imao srce, da bi njime u ljubavi obujmio čitav svijet? A to je srce sada mrtvo, ne zrače više iz njega ushićenja, suhe su mi oči, a čula lišena okrepe suza, koja osvježuje u zebnji nabiru moje čelo."
Johann Wolfgang von Goethe

Image Hosted by ImageShack.us

Morala sam to staviti na blog...

Sutra idem s frendom i njegovom curom cugat poslije škole. Našli se budemo s društvom jer jedan lik slavi rođendan, odnosno, samo plaća cugu.. hehe... Nadam se da bude dobro, treba mi nešto da me malo digne i da malo ludujem.
Samo se nadam da bude prave cuge i da budem trijezna doma došla... :)

U subotu... u subotu idem valjda s dečkima van...
Ne znam još ni kud idemo, ali valjda bude dobro... ko zna...

Image Hosted by ImageShack.us

Sad mi je malo prije njegov brat rekel da on i njegov bend valjda imaju koncert 24.2. tu blizu. Možda budem išla... ne znam još jer mi 2 frenda slave rođendan taj dan, i cijelo društvo pe na rođendan pa ne znam još... ne mogu biti na dva mjesta u isto vrijeme...
Vidjet ćemo...

Image Hosted by ImageShack.us

Vaša,
V.

08.02.2007. u 17:30 • 9 KomentaraPrint#^

utorak, 06.02.2007.

;)

Nekako sam smirena danas...
Ništa se nije desilo s njim, ali je on razlog moje dobre volje...

Image Hosted by ImageShack.us

Naime, napokon sam ja, intelektualno biće, shvatila da ja njega ne trebam da bi se osjećala dobro... Ne trebam ga! I ne želim ovisiti o njemu. Ne želim ovisiti o nikome. Nikad o nikome!
Oduvijek sam ja bila ta koja je stalno govorila da za dečkom nikad ne treba plakati i da ponekad treba stisnuti zube i proći kroz sve! Oduvijek sam curama davala savjete i govorila im da nikad ne smiju sebi dopustiti da ovise o dečku i da neko manipulira s njima, i sad si ja to radim! Ma neću više... Toliko prilika, dobrih prilika, sam propustila jer sam mislila da moram njega čekati i jer sam njega vidjela u svakom dečku... ma ne želim više propuštati dobre prilike! Da je želio nešto, već bi i nešto poduzeo, ali očito je da ništa ne želi.

Image Hosted by ImageShack.us

I zato ću ja dignuti glavu i neću više plakati zbog njega. Voljet ću ga, ali ću nastaviti sa svojim životom. Neću stajati radi njega.
Spustio mi je samopouzdanje na 2, taman kad sam ga digla na 8. (to si ja računam od 1-10) i sad ću se ja potruditi da dignem svoje samopouzdanje sve do 10! Nije vrijedan toga da se ja zbog njega uništavam. Nije vrijedan i gotovo.
I odlučila sam. I optimistična sam u vezi te odluke. Voljet ću ga u tišini i vjerovati onome što je on napisao - suzdržanost je spas!

Image Hosted by ImageShack.us

I dalje ću mu biti prijateljica. I on će meni biti prijtelj. Ali neću dopuštati da se neke stvari dese jer će me onda to uništiti, a ja si sad jednostavno to neću dopustiti. Voljet ću ga i dalje ću pisati njegovo "ime" kosim slovima, ali neću dopuštati da se slomim radi njega!

Image Hosted by ImageShack.us

Baš sam smirena danas...

Image Hosted by ImageShack.us

06.02.2007. u 22:44 • 11 KomentaraPrint#^

nedjelja, 04.02.2007.

Nema naslova... nemam ideja za naslov...

Jučer sam bila u šopingu... čak mogu reći da uspješno, barem za mene uspješno. Ja inače imam svoj neki stil i ja si teško nađem odjeću koja mi se sviđa, ali mogu reći da sam si jučer u cijelom City Centru uspjela kupiti majicu i hlače koji mi se zbilja sviđaju - to je za mene uspješni šoping :).

Image Hosted by ImageShack.us

Navečer sam u žurbi trčala k frendu jer sam malo kasnila na prijevoz za onu fešticu, ali su me malo pričekali, pa sve ok.
Na fešti je bilo poprilično dosadno. Nije ni bilo vodke (a ja bez vodke ne mogu :)), pa sam morala piti bambuse i Pan (dobro, Pan je spasio stvar). Ta klijet u kojoj smo feštali, je od mene udaljena jedno 15km. Možda više. I na kraju nas je taj jedan dečko koji nas je trebao voziti doma malo zeznuo, pa smo ja i dečki morali pješice... Ajoj. Hvala Bogu pa smo nakon sat i 45min pješačenja ulovili stop i dalje išli autom :). Šest nas se vozilo iza u malom nekom auteku. Jadan autek :).
Sve u svemu, mi smo se na kraju nasmijali kad smo išli doma, i makar su dečki bili ful pijani nije bilo problema.

Image Hosted by ImageShack.us

Danas sam cijelo popodne imala instrukcije iz matematike, jer sutra pišem ispit...
Tako da danas i jučer nisam uopće imala vremena razmišljati o njemu, što je jako dobro, pa se nisam niti bedirala. :)

Poslala sam mu jučer poruku. Samo da ga pozdravim. Tek toliko...

Image Hosted by ImageShack.us

I, eto vam jedna pjesmica... već dugo nisam nijednu stavila.



Gary Jules - Mad World

All around me are familiar faces
Worn out places, worn out faces
Bright and early for their daily races
Going nowhere, going nowhere
Their tears are filling up their glasses
No expression, no expression
Hide my head I want to drown my sorrow
No tomorrow, no tomorrow

And I find it kinda funny
I find it kinda sad
The dreams in which I'm dying
Are the best I've ever had
I find it hard to tell you
I find it hard to take
When people run in circles
It's a very, very mad world mad world

Children waiting for the day they feel good
Happy Birthday, Happy Birthday
Made to feel the way that every child should
Sit and listen, sit and listen
Went to school and I was very nervous
No one knew me, no one knew me
Hello teacher tell me what's my lesson
Look right through me, look right through me

And I find it kinda funny
I find it kinda sad
The dreams in which I'm dying
Are the best I've ever had
I find it hard to tell you
I find it hard to take
When people run in circles
It's a very, very mad world ... mad world
Enlarging your world
Mad world


Image Hosted by ImageShack.us

Vaša,
V.

04.02.2007. u 17:50 • 16 KomentaraPrint#^

petak, 02.02.2007.

...hellpless and alone...

Svi vaši komenatri puno su mi pomogli i osjećala sam se bolje, ali opet sam loše... ne mogu si pomoći... opet plačem...
Nisam ga vidjela tjedan dana i ne mogu vjerovati da sam se tako jako zaljubila da me tih kratkih tjedan dana ubija...
Neda mi se ništa... sva sam bez volje...

Image Hosted by ImageShack.us

Sutra idem u Zg s starcima. Jedva sam čekala da odemo u Zg jer si idem po novu robu za obući se (makar inače ne volim šoping), a sad uopće nemam volje da nekud idem... I idem na jedan rođendan sutra navečer s društvom. Super rođendan. Fešta kakvu samo možeš poželjeti. Još k tome sve puno metalca i rokera, baš kako ja to volim, a meni se neda ići... a zašto mi se neda ići?! Zato jer tamo neće biti ON!
Nedostaje mi... ne mogu ni opisati riječima koliko mi nedostaje i koliko mi je stalo...

Image Hosted by ImageShack.us

Ne prođe ni sekudna, a da ne pomislim na njega... osjećam se kao da su moje misli opsjednute njime....
Imamo toliko zajedničkih mjesta u tom jednom kafiću u kojem sam svaki dan, i mislila sam da će taj osjećaj, osjećaj koji sam stalno osjećala kad bih vidjela mjesto gdje smo sjedili i sjetila se kako nam je bilo, proći s vremenom, ali taj osjećaj je u meni svaki puta kada dođem tamo.
I izluđuje me! Toliko ga osjećam i želim, a toliko je daleko od mene...

Image Hosted by ImageShack.us

Svakog dana, na svakom glupom mjestu, očekujem da ga sretnem...
Čekam navečer na kompu, misleći da će možda doći na icq, ali ništa...
Nedostaje mi... neopisivo...

Image Hosted by ImageShack.us

Vaša,
V.

02.02.2007. u 20:55 • 20 KomentaraPrint#^

četvrtak, 01.02.2007.

So alone... so in love...

Dovela sam se u takvu situaciju da moje dobro ili loše raspoloženje ovisi o njemu...
Jedan osmijeh, pogled, dodir upućen meni dovoljan je da se ja osjećam dobro danima...
Danima... lebdim u svom svijetu i u svojim mislima i samo se smijem...
Zbog jednog osmijeha, jednog pogleda, jednog dodira...
Vrlo vjerojatno zbog slučajnog osmijeha, slučajnog pogleda i zbog slučajnog dodira...

Image Hosted by ImageShack.us

Bilo bi to sve ok, da ja nisam tužna...
Kada par dana nema tog osmijeha, pogleda i dodira...
Jer meni toliko nedostaje taj osmijeh, i taj pogled, i taj dodir...
Nedostaje mi on...
Previše mi nedostaje i previše sam se zaljubila...
Nisam si to smjela dopustiti...

Image Hosted by ImageShack.us

I šta ću ja sad dalje sa svojim životom...
Voljet ću ga, plakati za njim i u srcu pripadati samo njemu,
a nikada zbilja biti njegova...
Druge opcije niti ne dolaze u obzir...
Ne želim nikog drugog....

Image Hosted by ImageShack.us

Neprestano razmišljam o tome što će biti kada on u 10.mj. ode na faks...
Šta ću ja onda sama sa sobom...??
Meni će srce puknuti...
Naše prijateljstvo nije tako čvrsto da bi preživjelo toliku daljinu...
Nedostajat će mi... nedostaje mi i sad...

Želim biti njegova... samo njegova...


Image Hosted by ImageShack.us

Ne mogu više tako...dosta mi je... i ne znam više kako da se riješim tog nekog teškog osjećaja koji me guši... i tako sam se jebeno zaljubila u njega... baš u njega s kim ne mogu biti... i počela se budem plakati, a dugo se već nisam plakala... i samo bi htjela da me neko zagrli sad i da mi kaže da će sve biti ok, makar da povjerujem u to samo na trenutak, jer jednostavno nemam više snage da se dalje trudim kod njega, a poznajem sebe i znam da ne budem tako lako odustala, i već zbilja više nemam snage... samo bi se najrađe rasplakala i htela bi biti s njim...

K vragu i sve!

01.02.2007. u 19:08 • 11 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (17)
Siječanj 2007 (21)
Prosinac 2006 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

That's me, myself and I...


Just don't leave, don't leave

Image Hosted by ImageShack.us

SOMETHING ABOUT ME...

...moje dvije najbolje frendice o meni...

"Zanimljiva, otvorena i komunikativna. Jaaako iskrena (nadam se)! ;) Osoba od povjerenja! Ponekad malo nepromišljena, ali to nema veze. To poništi tvoja simpatičnost. Luckasta si! Slatka! Hehe! TVRDOGLAVA u pičku materinu!A nije niti to uvijek negativno.... "

"Rekla bih da si lijepa, luda, pažljiva, nikad ne budeš dopustila da te neko zeza ili vuče za nos. Tvrdoglava, ponekad temperamentna, jako dobra prijateljica i osoba od povjerenja...."


Image Hosted by ImageShack.us

Ljudska bića sanjaju da je svijet normalan, predvidiv, smislen. Sanjaju da se jednoga dana neće dogoditi to da njihov svijet postane samo blijeda maštarija i da se slabašne kulise neće srušiti i da nikada neće ugledati sivi kostur konstrukcije koji je taj svijet nosio. Puka sanjarija. Ja sam prestala sanjati. S time sam prestala vjerovati. U što? U sve. Još sam samo ponekad postavljala pitanja. A jedno pitanje koje mi se samo nametnulo bilo je i ovo: Ljudi sanjaju, a ja ne sanjam više i da li sam onda ja, s obzirom na sve, više ljudsko biće, čak i ako nisam ništa drugo? Hm. Stvar za razmisliti.


Image Hosted by ImageShack.us

Znaš li što sam ja? Ja sam jedno egoistično govno od ljudskog bića. To sam ja. Nije da ne volim sebe. Ja OBOŽAVAM sebe! Ali jednako tako znam kakva sam i pitam se zašto mi je dopušteno da budem takva. Znaš li koliko mi malo treba da popustim sve kočnice i postanem… Ne znam. Nešto ružno. To je kao da ti je rečeno: Evo ti krila, leti, čini što hoćeš sebi na zadovoljstvo, ali znaj da će se, kad se vineš, nebo razbiti i srušiti na one koji su ostali iza tebe. A ja? Ja ne marim. Uzimam krila. Letim. Širim krila i smijem se, pjevam od sreće. A oni dolje? Niti ih ne pogledam. Niti ih se ne sjetim. Ako me koji put što podsjeti odgurnem sjećanja, zatvorim um za njih i prepuštam se samo onome što mi čini zadovoljstvo.

E-mail adresa : judith_apc@net.hr

...friends...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

SUPER STRANICA

DeviantART


...PRIJATELJI... (po abecedi)

Darija

Dream Maker

Grof Vladimir

IVA :)

Lost Soul Azathoth

Marionette

Saddy

Zvonjava

Život je duga cesta...

Image Hosted by ImageShack.us

IF YOU ARE ALONE, I'LL BE YOUR SHADOW.
IF YOU WANT TO CRY, I'LL BE YOUR SHOULDER.
IF YOU NEED TO BE HAPPY, I'LL BE YOUR SMILE.
BUT ANYTIME YOU NEED A FRIEND, I'LL JUST BE ME.

Image Hosted by ImageShack.us

Obozhavam posjetiti ove ljude: :)thumbup (a, b, c...)

Aibreann

@n@liza iz bliza

Anahita

Angel hybrid

Columbine Goblinglow

Coma Back

Delovely

Insomnia

Jurica :-)

Lafarfalla

Little Bella

Mali Princ

PROROK (!)

Ruby Nelle

Scarlet

Soul_of_love

Tihi Don Kihot


wjesstica***


Image Hosted by ImageShack.us

...

Čovjek sretne puno ljudi u svom životu.
Ali samo pravi prijatelji ostave tragove u njegovom srcu.
Image Hosted by ImageShack.us

Bistri ljudi diskutiraju o idejama;
Prosječni ljudi o onome sto se svakodnevno događa;
Neobrazovani ljudi diskutiraju o drugim osobama.
Image Hosted by ImageShack.us

Ima trenutaka u životu, kada nekoga želiš tako jako, da bi ga najradije otrgnuo iz sna i poljubio.
Image Hosted by ImageShack.us

Sanjaj, ono što bi želio sanjati;
pođi tamo, gdje god želiš; budi, šta želiš biti,
jer imaš samo jedan život i samo jednu mogućnost, da stvoriš sve, što želiš stvoriti.
Image Hosted by ImageShack.us

Sreća je za one, koji plaču;
za one, koji trpe;
za one , koji traže;
i za one, koji pokušavaju;
samo oni cijene vrijednost ljudi, koji su se dotaknuli njihovih života.
Image Hosted by ImageShack.us

Ljubav se začne sa osmjehom,
raste sa poljupcima
i završi se u suzama.
Image Hosted by ImageShack.us

Kada si se rodio,
plakao si
svi oko tebe su se smijali.
Život živi tako,
da umreš sa osmjehom
i onda će svi oko tebe plakati.
Image Hosted by ImageShack.us

Zbogom, tugo
Dobar dan, tugo
Upisana si u brazdama stropa
Upisana u voljenim očima
Ne nalikuješ posve na bijedu
I najjadnije usne odaju te
Osmijehom
Dobar dan, tugo
Ljubavi ljupkih tijela
Ljubavi snago
Koje ljupkost izbija
Kao čudovište bez tijela
Obezličena glavo
Tugo lijepoga lica
P. Eluard
Image Hosted by ImageShack.us

Far too many people are LOOKING for the right person, insted of trying to BE the right person.
Image Hosted by ImageShack.us

There are two kinds of people in the world - those who walk into a room and say, "There you are," and those who say, "Here I am!"
Image Hosted by ImageShack.us

Upravo zato što je tako topao, osmijeh je ljepši od bilo kojeg cvijeta na svijetu.
Image Hosted by ImageShack.us

Become a better person and be sure to know who you are before meeting someone new and hoping that person knows who you are.

Image Hosted by ImageShack.us





Gavran - Edgar Allan Poe

Ponoći sam jedne tužne proučavo, slab i snužden,
Neobične drevne knjige što prastari nauk skriše –
Gotovo da sam u san pao kad je netko zakucao,
Pred sobna mi vrata stao, kucajući tiho, tiše,
„Posjetilac“, ja promrmljah, „što u sobu ući ište,
Samo to i ništa više.“

Image Hosted by ImageShack.us

Ah, da, još se sjećam jasno, u prosincu bješe kasno;
Svaki ugarak što gasne, sablasti po podu riše.
Žudim vruće za svanućem – uzalud iz knjiga vučem
Spas od boli što me muče – jer me od Nje rastaviše
Anđeli, što divnu djevu zvat Lenorom nastaviše –
Tu imena nema više.

Image Hosted by ImageShack.us

Od svilenog tužnog šuma, iz zastora od baršuna
Nepoznati, fantastični užasi me ispuniše;
Da utišam srce svoje, ja ponavljam mirno stojeć:
„Posjetilac neki to je, što u sobu ući ište –
Posjetilac kasni koji možda traži zaklonište –
Eto to je, ništa više.“

Image Hosted by ImageShack.us

Kad smjelosti malo stekoh, ne oklijevah nego rekoh:
„Gospodine ili Gospo, oprostite, evo stižem!
Zapravo sam malo drijemo, kucali ste tako nijemo,
Tako blago, pritajeno, i od mojih misli tiše;
Gotovo vas nisam čuo“ – i vrata se otvoriše –
Mrak preda mnom, ništa više.

Image Hosted by ImageShack.us

Pogledom kroz tamu bludim; stojim, plašim se i čudim;
Ah, ne može smrtnik snove sniti što se meni sniše!
Al nevina bje tišina, znaka nije dala tmina,
S mojih usta riječ jedina pade poput kapi kiše,
„Lenora“ prošaptah tiho, jeka mi je vrati tiše,
Samo to, i ništa više.

Image Hosted by ImageShack.us

U svoju se sobu vratih, dok u meni duša plamti;
Nešto jači nego prije udarci se ponoviše.
„Sigurno“, ja rekoh, „to je na prozoru sobe moje;
Da pogledam časkom što je, kakve se tu tajne skriše.
Mirno, srce. Da vidimo kakve se tu tajne skriše -
Valjda vjetar, ništa više.“


Image Hosted by ImageShack.us

Prozorsku otvorih kuku, kad uz lepet i uz buku
Dostojanstven uđe Gavran, što iz drevnih dana stiže,
Ni da pozdrav glavom mahne, ni trenutak on da stane,
Poput lorda ili dame kroz moju se sobu diže
I na kip Palade1 sleti, što se iznad vrata diže.
Sleti , sjede, ništa više.

Image Hosted by ImageShack.us

Kad ugledah pticu crnu, u smijeh tuga se obrnu,
Zbog ozbiljnosti dostojanstva kojim strogi lik joj diše.
„Nek si ošišana ptica“, rekoh, „nisi kukavica,
O, Gavrane, mrka lica, što sa Noćnog žala stiže,
Kako zovu te na žalu Hadske2 noći, otkud stiže?“
Reče Gavran: „Nikad više.“

Image Hosted by ImageShack.us

Začudih se tome mnogo, što crn stvor je zborit mogo,
Premda malobrojne riječi malo što mi objasniše.
Al priznati mora sva'ko, ne događa se lako
Da živ čovjek gleda tako pticu što se nad njim njiše,
Na skulpturi iznad vrata, zvijer il pticu što se njiše,
S tim imenom „Nikad više“.

Image Hosted by ImageShack.us

Gavran sâm na bisti sjedi; tek te riječi probesjedi,
Baš kao da cijelu dušu te mu riječi izraziše:
Više niti riječ da rekne – više ni da perom trepne –
Dok moj šapat jedva jekne: „Svi me drugi ostaviše,
Pa će zorom i on, ko što nade već me ostaviše.“
Tad će ptica: „Nikad više.“

Image Hosted by ImageShack.us

Muk se razbi, ja, zatečen – na odgovor spremno rečen –
„Nema sumnje“, rekoh, „to je sve mu znanje, ništa više
Riječ od tužna gazde čuta, koga nevolja je kruta
Stalno pratila duž puta, pa mu sve se pjesme sliše,
Tužaljke se puste nade u jednu tegobu sliše,
U „Nikada – nikad više“.

Image Hosted by ImageShack.us

Ali mi i opet Gavran tužne usne u smijeh nabra;
Dogurah pred kip i pticu moj naslonjač prekrit plišem:
Te u meki baršun padoh, povezivat mašte stadoh,
Na razmatranje se dadoh – kakvu mi sudbinu piše
Grobna, kobna drevna ptica – kakvu mi sudbinu piše
Kada grakće: „Nikad više.“

Image Hosted by ImageShack.us

Sjeđah tražeć smiso toga, al ne rekoh niti sloga
Ptici, čije žarke oči srž mi srca opržiše.
Predan toj i drugoj mašti, pustih glavu mirno pasti
U taj baršun ljubičasti, kojim svjetlo sjene riše.
Sjest u baršun ljubičasti, kojim svjetlo sjene riše,
Ona neće nikad više.

Image Hosted by ImageShack.us

Tad ko da se uzduh zgusnu, čudni miris me zapljusnu.
Začuh lagan hod serafa3, koji kadionik njiše.
„Bijedo“, kliknuh, „Bogu slava! Anđelima te spašava,
Šalje travu zaborava, uspomene da ti zbriše!
Pij, o pij taj blagi nepente4, nek Lenori spomen zbriše!“
Reče Gavran: „Nikad više“.

Image Hosted by ImageShack.us

„Proroče, kog rodi prorok – vrag il ptica, ipak prorok!
Napasnik da l' posla tebe, il oluje izbaciše
Sama al nezastrašena usred kraja urečena,
U dom opsjednut od sjena, reci, mogu l' da me liše
Melemi iz Gileada5, mogu l' jada da me liše?“
Reče Gavran: „Nikad više“.

Image Hosted by ImageShack.us

„Proroče, kog rodi prorok – vrag il ptica, ipak prorok! –
Neba ti, i Boga, po kom obojici grud nam diše,
Smiri dušu rastuženu, reci da l' ću u Edenu6
Grlit ženu posvećenu, L e n o r a je okrstiše,
Djevu divnu, jedinstvenu, koju anđeli mi skriše.“
Reče Gavran: „Nikad više“.


Image Hosted by ImageShack.us

„Rastanak je to što kažeš“, kriknuh, „ptico ili vraže!
U oluji bježi, na žal Hadske noći otkud stiže!
Niti pera ne ispusti ko trag laži što izusti!
U samoći mene pusti! – nek ti trag se s biste zbriše!
Nosi lik svoj s mojih vrata, vadi kljun što srca siše!“
Reče Gavran: „Nikad više“.


Image Hosted by ImageShack.us

I taj Gavran postojano, još je tamo, još je tamo,
Na Paladi blijedoj sijedi, što se iznad vrata diže;
Oko mu je slika živa oka zloduha što sniva,
Svjetlo koje ga obliva, sjenu mu na podu riše;
Moja duša iz te sjene, koja se na podu riše,
Ustat neće nikad više!


Image Hosted by ImageShack.us

...songs...




A Perfect Circle - Judith


You're such an inspiration for the ways
That I'll never ever choose to be
Oh so many ways for me to show you
How the savior has abandoned you
F*ck your God
Your Lord and your Christ
He did this
Took all you had and
Left you this way
Still you pray, you never stray
Never taste of the fruit
You never thought to question why

It's not like you killed someone
It's not like you drove a hateful spear into his side
Praise the one who left you
Broken down and paralyzed
He did it all for you
He did it all for you

Oh so many many ways for me to show you
How your dogma has abandoned you
Pray to your Christ, to your god
Never taste of the fruit
Never stray, never break
Never---choke on a lie
Even though he's the one who did this to you
You never thought to question why

Not like you killed someone
It's Not like you drove a spiteful spear into his side
Talk to Jesus Christ
As if he knows the reasons why
He did it all for you
Did it all for you
He did it all for you





A Perfect Circle - 3 Libras

Threw you the obvious
And you flew with it on your back
A name in your recollection
Down among a million, say:
Difficult enough to feel a little bit
Disappointed, passed over.
When I've looked right through,
To see you naked and oblivious
and you don't see me

Well I threw you the obvious,
Just to see if there's more behind the
Eyes of a fallen angel,
Eyes of a tragedy.

Here I am expecting just a little bit
Too much from the wounded
But I see,
See through it all,
See through,
And see you.

So I threw you the obvious
Do you see what occurs behind the
Eyes of a fallen angel
Eyes of a tragedy

Well, oh well..

Apparently nothing.
Apparently nothing at all.

You don't see me at all
Sleeping Beauty

Delusional
I believe I can cure it all for you, dear
Coax or trick or drive or
drag the demons from you
Make it right for you sleeping beauty
Truly thought
I can magically heal you

You're far beyond a visible sign of your awakening
Failing miserably to rescue




The Killers - Read my mind

On the corner of main street
Just tryin' to keep it in line
You say you wanna move on and
You say I'm falling behind

Can you read my mind?
Can you read my mind?

I never really gave up on
Breakin' out of this two-star town
I got the green light
I got a little fight
I'm gonna turn this thing around

Can you read my mind?
Can you read my mind?

The good old days, the honest man;
The restless heart, the Promised Land
A subtle kiss that no one sees;
A broken wrist and a big trapeze

Oh well I don't mind, you don't mind
Cause I don't shine if you don't shine
Before you go, can you read my mind?

It’s funny how you just break down
Waitin' on some sign
I pull up to the front of your driveway
With magic soakin' my spine

Can you read my mind?
Can you read my mind?

The teenage queen, the loaded gun;
The drop dead dream, the Chosen One
A southern drawl, a world unseen;
A city wall and a trampoline

Oh well I don't mind, you don't mind
Cause I don't shine if you don't shine
Before you go
Tell me what you find when you read my mind

Slippin’ in my faith until I fall
You never returned that call
Woman, open the door, don't let it sting
I wanna breathe that fire again

She said
Oh well I don't mind, you don't mind
Cause I don't shine if you don't shine

Put your back on me
Put your back on me
Put your back on me

The stars are blazing like rebel diamonds cut out of the sun
When you read my mind




Staind – Outside

And you bring me to my knees, again
All this time that I could beg you please, in vain
All the times that I felt insecure, for you
And I leave my burdens at the door
I'm on the outside
I'm looking in
I can see through you
See your true colors
'cause inside you're ugly
Ugly like me
I can see through you
See to the real you
All this time that I felt like this wont end
It's for you
And I taste what I could never have
Was from you
All those times that I tried
My intentions
Full of pride
And I waste more time than anyone
I'm on the outside
I'm looking in
I can see through you
See your true colors
Cause inside you're ugly
Ugly like me
I can see through you
See to the real you
All the times that I cried
All this wasting
It's all inside
And I feel all this pain
Stuffed it down
It's back again
And I lie here in bed
All alone
I cant mend but I feel
Tomorrow will be ok




Incubus - Love hurts

Tonight we drink to youth
And holding fast the truth
Don't want to lose what I had as a boy
My heart still has a beat
But love is now a feat
As common as a cold day in L.A.

Sometimes when I'm alone I wonder
Is there a spell that I am under
Keeping me from seeing the real thing

Love hurts
But sometimes it's a good hurt
And it feels like I'm alive
Love sings
When it transcends the bad things
Have a heart and try me
'cause without love I won't survive

I'm fettered and abused
Stand naked and accused
Should I surface, this one-man submarine?
I only want the truth!
So tonight we drink to youth!
I'll never lose what I had as a boy

Sometimes when I'm alone I wonder
Is there a spell that I am under
Keeping me from seeing the real thing?

Love hurts
But sometimes it's a good hurt
And it feels like I'm alive
Love sings
When it transcends the bad things
Have a heart and try me
'cause without love I won't survive

Without love I won't survive

Love hurts
But sometimes it's a good hurt
And it feels like I'm alive
Love sings
When it transcends the bad things
Have a heart and try me
'cause without love I won't survive

Love hurts, ohhh-oh ohh
Love hurts
Without love I won't survive
Love hurts la-la-la-la-la-la oh
Love hurts
Without love I won't survive




Lenny Kravitz - It ain't over 'til it's over

Here we are still together
We are one
So much time wasted
Playing games with love

So many tears I've cried
So much pain inside
But baby It ain't over 'til it's over
So many years we've tried
To keep our love alive
But baby it ain't over 'til it's over

How many times
Did we give up
But we always worked things out
And all my doubts and fears
Kept me wondering, yeah
If I'd always, always be in love

So many tears I've cried
So much pain inside
But baby It ain't over 'til it's over
So many years we've tried
And kept our love alive
'Cause baby it ain't over 'til it's over

So many tears I've cried
So much pain inside
Baby It ain't over 'til it's over
So many years we've tried
And kept our love alive
'Cause baby it ain't over 'til it's over

So many tears I've cried
So much pain inside
Baby It ain't over 'til it's over
So many years we've tried
And kept our love alive
'Cause baby it ain't over 'til it's over
Over, over, over.

So many tears I've cried
So much pain inside
But baby It ain't over 'til it's over
So many years we've tried
To kept our love alive
'Cause baby it ain't over 'til it's over
Over, over, over

So many tears I've cried
So much pain inside
Baby It ain't over 'til it's over




David Bowie - Ashes to ashes

Do you remember a guy thats been
In such an early song
Ive heard a rumour from ground control
Oh no, dont say its true

They got a message from the action man
Im happy, hope youre happy too
Ive loved all Ive needed love
Sordid details following

The shrieking of nothing is killing
Just pictures of jap girls in synthesis and i
Aint got no money and I aint got no hair
But Im hoping to kick but the planet its glowing

Ashes to ashes, funk to funky
We know major toms a junkie
Strung out in heavens high
Hitting an all-time low

Time and again I tell myself
Ill stay clean tonight
But the little green wheels are following me
Oh no, not again
Im stuck with a valuable friend
Im happy, hope youre happy too
One flash of light but no smoking pistol

I never done good things
I never done bad things
I never did anything out of the blue, woh-o-oh
Want an axe to break the ice
Wanna come down right now

Ashes to ashes, funk to funky
We know major toms a junkie
Strung out in heavens high
Hitting an all-time low

My mother said to get things done
Youd better not mess with major tom
My mother said to get things done
Youd better not mess with major tom
My mother said to get things done
Youd better not mess with major tom
My mother said to get things done
Youd better not mess with major tom




Radiohead - True love waits

I'll drown my beliefs
To have you be in peace
I'll dress like your niece
To wash your swollen feet

Just don't leave, don't leave

And true love waits
In haunted attics
And true love wins
On lollipops and crisps

Just don't leave, don't leave

I'm not living
I'm just killing time
Your tiny hands
Your crazy kiss and smile

Just lonely, lonely..
Just lonely, lonely..


Traffic religion - Woman

Woman... sentimental genius
with planets all in line
the power you define

Woman.... the belly-button cycle
your skin to the moonlight
your eyes to the heart inside
moonlight...

Woman... we rape the melody
in every song we sing
in everything...

Woman... a lulaby of grace
alarm on the face of love
alarm on the face of love...




Sick Puppies - All the same

I don't mind where you come from
As long as you come to me
I don't like illusions I can't see
Them clearly

I don't care no I wouldn't dare
To fix the twist in you
You've shown me eventually
What you'll do

I don't mind...
I don't care...
As long as you're here

Go ahead tell me you'll leave again
You'll just come back running
Holding your scarred heart in hand
It's all the same
And I'll take you for who you are
If you take me for everything
Do it all over again
It's all the same

Hours slide and days go by
Till you decide to come
And in between it always seems too long
All of a sudden

And I have the skill, yeah I have the will
To breathe you in while I can
However long you stay
Is all that I am

I don't mind...
I don't care...
As long as you're here

Go ahead tell me you'll leave again
You'll just come back running
Holding your scarred heart in hand
It's all the same
And I'll take you for who you are
If you take me for everything
Do it all over again
It's always the same

Wrong or right
Black or white
If I close my eyes
It's all the same

In my life
The compromise
I close my eyes
It's all the same

Go ahead say it you're leaving
You'll just come back running
Holding your scarred heart in hand
It's all the same
And I'll take you for who you are
If you take me for everything
Do it all over again
It's all the same