hello

evo tu ispod vam je navigacija
ostavi komm :)

o meni

Ja sam:

°°HiPeraktivno djete koje ima 13 godina
°°Djete koje se zove Luka
°°Čudovište koje voli muziku
°°Pišem ovaj blog svakii dan
°°Obožava Čokoladu
°°Ne puši,,,,ne pije,,, ne drogira se
°°Koji obožava svoje frendove
°°Voli sve što vole mladi
°°KOji vas obožava...
_________________________

Ove blogove čitam
Way of fantasy
Jučer sam bio pametan. Stoga sam želio mijenjati svijet. Danas sam mudar. Stoga mjenjam sebe
Funky dream
Welcome ,and fucking good by
_________________________

Moj Baner:
banner"
pišite mi!!!
Mafija Jukich


_________________________

Srpanj 2010 (8)
Lipanj 2010 (15)

_________________________

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje

od 22.06.2010
FunBox - WebCounter

CREDITS

Design: Music is life

Kostur: Blog Coder


Moj rezultat

evo... ima 2 dana nisam ode bio
Razlog: svašta
Svašta se novo izdogađalo..... mnogo svega..
da skratim... prošao sam sa 4.13
Prvi put od kad idem u školu da nisam proša s 5...
ma BMK :D
7sam razz (SAD ĆU OSMI)
e pa meni je to odlično
yes
e ako može neko da se registrrira na ovaj forum Ovdje
Bio bih jako zahvalan
zz do sljedećeg posta



Komentari [ 19 ]







<< Arhiva >>