hello

evo tu ispod vam je navigacija
ostavi komm :)

o meni

Ja sam:

°°HiPeraktivno djete koje ima 13 godina
°°Djete koje se zove Luka
°°Čudovište koje voli muziku
°°Pišem ovaj blog svakii dan
°°Obožava Čokoladu
°°Ne puši,,,,ne pije,,, ne drogira se
°°Koji obožava svoje frendove
°°Voli sve što vole mladi
°°KOji vas obožava...
_________________________

Ove blogove čitam
Way of fantasy
Jučer sam bio pametan. Stoga sam želio mijenjati svijet. Danas sam mudar. Stoga mjenjam sebe
Funky dream
Welcome ,and fucking good by
_________________________

Moj Baner:
banner"
pišite mi!!!
Mafija Jukich


_________________________

Srpanj 2010 (8)
Lipanj 2010 (15)

_________________________

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje

od 22.06.2010
FunBox - WebCounter

CREDITS

Design: Music is life

Kostur: Blog Coder


Jojjj...ja bi na moreee

Evo Nedjelje... vani je vrućeee belj...a ja bi na more..
sinoć sam cilu noć pjevao xD... spavao sam od 5(uutro) do 13h deaddeaddead xDDD-..
poslije idem mall u crkvu(ono ka ja sam PoBoŽan Čovjek zubozubo) hehe
A ovi dana sam se namučio čitajući blogove eekeek hh..
ima ko neku dobru knjigu za preporučit'??ludlud ja sam malo nut x
e dragi moj... volim vas najviše smijeh
ostavite koi komentar



Komentari [ 17 ]







<< Arhiva >>