Asrr i ppggd

četvrtak, 14.12.2006.

nothing at all

...pa zapravo i neam neš puno za napisat...
u školi sad ovaj zadnji tjedan nam je KOMA!,dali je to zbog onog štrajka?PITAM SE.žao mi je creatures što nisam malo brže taj post ali kao što rekoh baš je sve u komi (mislim na školu).kao što vidite b2 se zacopala (već od prije) i morala se ispucat na internetu pa me spasila jednog posta.hvala b2....a sad što se tiče one jedinice,kolca,sulje,kako već...pa hmhmhmh,to je bilo ispravljeno na dva.da da to samo ja mogu.ajojojoj.sad smo bili pisali test pa sam dobila 4 i iz nekih listića za ispunjavanje i nekih karata 5.fora zar ne?joj ta škola će me zakopattttt!...e da ovo vam moram ispričat.danas dođemo ja i b2 kod profesora iz infice (neću reć kako ga mi zovemo jer bi moglo doć do njega).i sad je on meni trebao poslat na mail nešto što bi ja sebi isprintala i dala staroj da potpiše za neke dodatne megabajte na max-adslu.i ja njega pitam jel mi to poslo jer ja taj mail nisam našla u svojoj mail pošti.on kaže da je poslo i čudi se kak ga nisam dobila.i sad on mene pita jesam li ja njemu dala točnu email adresu.moj email je anchy3@net.hr.sad vi meni recite koja bi pametna osoba ovaj anchy (čita se anći-blablaznam da znate) pročitala anehy (čitajući-anehaj).i sad on meni govori da kako sam mu mogla dati krivu adresu a zapravo mu se slovo c raspackalo i izgledalo kao e.mislim ono...a ja sam njega to sve došla pitat samo zato kako bi b2 dobila priliku da ga slika na mob jer je taj dan obuko jednu svoju svjetlo-sivu vestu s rozom prugom u kojoj izgleda kao p...r!sad fino možete izostavit onu prvu reč. iz texta jer post ipak nije tak mali.chiaos svijete. B1

I JOŠ SLIKICE...
buraz
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i moje malo pilence...
Image Hosted by ImageShack.us



- 16:37 - Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.