Asrr i ppggd

nedjelja, 19.11.2006.

Groznica subotnjeg popodneva...

Jučer je u Zg došao s mora jedan moj zakon frend Tomo… B1 i ja išle smo se nać s njim… Bilo nam je predobro… Najprije smo ga odvele do centra i šećući Ilicom, on je bio ''impresioniran'' i zaokupljen svim debelim i masnim ljudima (ipak je Hrv.br.1 u Europi po debljini) te dobrim makinama od auti i naravno lijepim ženskama, pa smo ga zatim malo mučile penjanjem do Gornjeg grada. Mislim da nam je u sebi jebo sve po spisku jer je dušu ispustio. Al neka… Zatim smo sjeli na klupicu i zapalili. I pričali o nekim doživljajima iz djetinjstva i ovog ljeta. Pošto se Tomo i ja znamo od malih nogu, prisjećali smo se igre koje smo se stalno igrali kod mene u kući. Naime, mi smo bili ''muž i žena'' (haha!), i onda je on mene ''prevario'' i ja sam ga naganjala po kući i susjedstvu sjekirom (bez brige, nije bila prava) i ubila bih ga… i zatim bi se on probudio… Haha!! E to su bili dani… Nakon kaj je on došao k sebi od slinog fizičkog ''napora'', otišli smo do Hard Rock caffe-a, našeg favorite birca. Poslije cuge, uputili smo se u Dugave (B1 je morala ća doma), a mi smo nastavili turneju po našem predivnom klošarskom kvartu. U busu po putu je bilo smijeha do suza. Najprije sam ja cijelim putem neš izvodila, ok, kad spazim jednog debila Robija (moj bivši) i jednu zajedničku frendicu Teu. Smučilo mi se do jaja. Non stop su neš zurili u mene, pa sam naravno i ja u njih. I kad smo došli do stanice kod Oktogona, gdje smo izišli, počela me neš ispitivat, taralala. Pa smo opet bili na piću s mojim starim, zatim sam mu pokazala Dugave, i otišli smo na Bundek, gdje smo se pentrali po svemu i svačemu ko neki majmuni. E da je bila kamera…Tak smo se nas dvoje izguštali i moj stari je došao po nas i odbacili smo ga do hotela… Ugl., baš mi je bilo lijepo, makar sam srela hrpu poznatih faca od kojih mi je odmah muka, al ok… Nadam se da će doć opet, ak ne, onda se vidimo naljeto…Eto ljudi, jedan poduži post, al jebiga… Uživajte…
Vaša B2

- 11:44 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.