4. FAF

nedjelja, 13.05.2007.

asocijacije

Petak, bol u grlu i crne misli o tome kako sam zasigurno pobrala mononukleozu, sjećanja na Sisak i lude Ruse (hui), ritualni odlazak u park, faf ko faf, kju pek, odlazak u ziher koji se pretpostavljam ne treba ni spominjati, Emilove priče o odlasku u Bosnu, još jedna piva koju sam pila na silu jer me grlo sve jače i jače boljelo, pijani ljudi oko mene, Bambi i sve kombinacije kako ga se može pojesti, pohani Bambi, Bambi ispod peke, McBambi, punjeni Bambi, nesuđeni pelin, zalijevanje nekih ljudi vodom po nezgodnim dijelovima tijela…
Subota, septolete i čaj, grlo je bolje, jupi, nemam mononukleozu, Petra i Jelena kod mene, Bijelo dugme, karlovačko, pelin, Džek Denijels, vosak na Petrinoj faci, još jedna piva iz videoteke, odlazak do zidića, džin i sprajt, uf, odlazak do klupice kod Edisona, još jedan uf, a može i ajhaj, 4.f opet u fafu, dužna sam pivu, paradiranje po čitavom parku, Petra je nestala, Jelena je imala samo jednu majicu, Kristina i kamera, ajhaj, kod zidića se i dalje pije džin i sprajt, Haba pušta pjesme iz „the pick of destiny“, a kod Edisona Pavić, Delač i Pepi vrte skečeve i fore Pabla Francisca, opet spominju Bambija i kulinarske kombinacije, ne da mi se do Zihera, i dalje sam dužna pivu, pjesma i skakanje okolo… uf. Bruno i ja odlazimo domene i tu završava večer.
Nedjelja… jutarnja kava u Ziheru, prisjećanje gluposti od sinoć, odlazak doma, i razmišljanje o tome kako bi se trebalo ići učiti…

Image Hosted by ImageShack.us

TAJANA

- 15:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #