4. FAF

nedjelja, 13.05.2007.

and 12 points go to...... SERBIA!

Moj prof. iz fiz je jučer objašnjavao energiju fotona na primjeru ubijanja bubamare pernicom....

ljudi, srbija je pobijedila na eurosongu! da je ime tvoje moja jedina.... molitva..... a znate što to znači??!!!! da idemo lijepo svi nagodinu u Beograd na 53. eurosong! wiiiiiiiiiihhhhhhhhiiiiiiiiiiii..................
sad su crnogorci sigurno ljuti jer nisu dobili dio kolača... hehehe.... ko im kriv, nisu se morali odcijepit.

inače, marko je jučer predložio da osnujemo bend. ja ću pjevat, a on će me pratit na tamburici. e, al sam ja sad tu ideju malo razradila pa sam si to ovako nekako osmislila: osnovat ćemo bend, smislit ćemo dobru pjesmu, pobijedit na dori 2008. i ić u srbiju na eurosong. jer, ako ćemo nastupat, ne ćemo morat plaćat upad!
željka će napisat tekst za pjesmu, mirela će joj pomoć s rimama, a tajana će ubacit pokoji vulgarni stih. btw, treba nam gitarista... to bi mogla biti cegggy.... i bubnjar.... to može bit bilo ko.... mogo bi čak i ribica... on se već ispraksirao kad mora stalno lupat po stolu da nas smiri.... e, i trebat ćemo plesače.... tu možemo ukomponirat josipu i sanju.... zatim, trebat ćemo medijske pokrovitelje, nekog ko će ljepit plakate po gradu.... to mogu dečki.... mihovila neću uvlačit u ovo... još ćemo se svi razbolit....
javite mi se s pametnim prijedlozima!

I za kraj, pogledajmo jučerašnji nastup Marije Šerifović (koja je inače mojoj mami jako antisimpatična):




§¤n]@

- 14:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #