4. FAF

četvrtak, 26.04.2007.

topusko here we come!

Hej muceki miceki!

Danas je bio baš neki fensi dan. bila sam 4 put na kavi s tim da sam od toga samo jednom pila kavu. Marija, josipa, mihovil i ja smo bili u topuskom, skoro pobrali kaznu od 1300 kn, al je pajkan bio dobar pa nam je (tj. matesu) zaračunao samo 300 kn. Da olakšamo našem dragom prijatelju koji već ima kaznu od 500 kn u đepu, nas tri ženske smo odlučile platiti kaznu. A ni krive ni dužne! Kako smo mi jako dobre! U biti, ja nisam ništa skrivila, svi ostali jesu... mihovil je vozio s ugašenim svjetlima, a marija i josipa se nisu vezale. Skoro smo pogazili cucka i mrtvu mačku. Bili smo na soku s matesovim bakom i dedom. Jako simpatični ljudi. Josipa i ja smo baš komentirale kak je matesov deda zgodan i kak je u mladosti sigurno bio jaaaaaaaaakkkkkkooooo zgodan. A ni baka mu nije loša. Sad je marija bila kod mene i sad se u 8 opet idemo nać jer idemo od matesa pit povodom onog njegovog prijemnog u subotu. a nećemo puno popit. onak... malo...

Love u allllllllllllll!!!!!!!!!!!!!! cmokić!

§¤n]@

- 19:44 - Komentari (3) - Isprintaj - #