4. FAF

srijeda, 18.04.2007.

nakon sto godina...

potaknuta ne znam čime odlučila sam napisat post..mislim ja zbilja ne znam kad sam napisala zadnji..bilo je to davno.,al eto ovo je moj zadnji post kao sedamnaestogodišnjakinje...da sutra je taj dan..imat ću 18,al nije sad neko veliko uzbuđnje kak je bilo prije..
naime moram i ja komentirat vožnje dečki iz razreda..
1.mates-snalazi se još u vožnji,ali sviđa mi se njegov auto i muzika koju pušta.dok vozi mates ispunjava sve naše željerofl i pazi na nas...haha
2.sven-a jao..mislim ok, ali kad nabije nogu na gas bome mi nije svejedno..muzika u svenovom autu je klasično prepoznatljiva, mislim edo majka,eminem i ta ekipa, ali kada malo popijete i to vam je super..nije loše uglavnompartysmokin
3.jakov-s njim sam se imala priliku jednom vozit i nije baš to moj đir..on sluša neku glupu tehnjavu,ali vozi dobro..brzo i voli divljat,a bome ima i sa čim...rofl
4.luka-s njim sam se vozila na jednoj vrlo kratkoj ruti, od gimnazije do zorin doma, ali svejedno bilo mi je jako ugodno,luka sigurno vozi,muziku smo slušali sa radija i bilo je ok...
5.marko-s njim se još nisam imala prilike vozit,ali sada je položio pa se nadam da bude se to promijenilo..

eto..toliko o našim vozačima..niš..još malo i bliži se vikend..ja mu se posebno veselim jer idem na urbana, i nadam se da bude bilo dobro i da bude puno ljudi..zgodnih..simpatičnih i tak to...to je sve od mene za neko dugo vrijeme, kissrofl a tko zna možda i ne.. petra m.

- 09:41 - Komentari (6) - Isprintaj - #