4. FAF

nedjelja, 15.04.2007.

užas je moja furka

Zašto mi moramo sutra u školu??? A tako sam se sad navikla na ovaj lagodan način života… vrijeme je kao prvo predivno i uopće nisam imala potrebu visit u kući, nego po cijele dane negdje vani po terasama. HAJ LAJF
Dobro, potrošila sam brdo para, ali nije mi žao jer sam se tako dobro provela na ovim praznicima. Naročito sad ovaj vikend
U petak AZRA- fenomenalno!!! Rulja OKE, imala besplatnu ulaznicu, genijalna atmosfera (koju je još povećao rasplesani dedica koji ima, kako bi Željka rekla, fetiš na bubnjare, ali dobro). Sve u svemu je bilo genijalno. Svi se razbježali doma, samo Željka, Jelena (ne iz razreda) i ja ostale do kraja. Ma super.
U subotu navečer ja s Brunom bila u REČICI ne jednom rođendanu- o jea!!! Osjećali smo se ko uljezi, ali dobro, pomirili smo se s tim pa je bilo dobro. Ludnica (u svakom smislu te riječi). Muzika je bila malo opa-cupa (mi smo zapamtili neku pjesmu koja ima jedan dio „ima nešto u toj ženi…“ pretpostavljam da bi ju možda Sonja mogla znati) ali dobro- sviralo je i DA TE MOGU PISMOM ZVATI… o da! Kasnije je došao bend (onaj ko na svadbama) i odsvirao čak đurđevdan! Nažderali smo se ko svinje i pili sve što je bilo ponuđeno. Ubili se totalno!!! I fešta do pol pet kad smo krenuli nazad. Vozio nas je od zvijezde dečko. JEA! I tako Bruno i ja ostali oko 5 na Tifonu. Smrzli se ko guzice, ali dobro. Gala je ispao lik totalni i mi njega jako volimo. I scena- idem doma preko banijskog mosta, sunce lagano izašlo, sedam sati ujutro, ljudi idu na posao (dobro sad, kako tko) a ja teturam doma i idem spavati… to te ja pitam

Petrina provala danas- hlače su mi pukle ko svinja!

TAJANA


- 20:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #