4. FAF

utorak, 13.03.2007.

mačak moj mali

nemojte bit ljubomorni, upravo jedem sladoled s preljevom od višanja! njami mmmmmm njama njama

jučer sam nakon jako jako dugo vremena vodila cukija u šetnju. i svu me zaslinio. fuj. dakako, ne govorim o cukiju iz 4.e nego o mom mačku. a moj mačak je zapravo moj pas. i posjedio je. kad sam ga zadnji put vidjela nije uopće bio sijed. anyway, sad sam ja odlučila da ću ga malo dovest u red jer je sav nikakav. prvo, mora se više kretat jer je skroz zakazo, ne trči više ko jednom davno prije kad smo ga još vodili u šetnju. ......nadam se da beba ovo ne čita...... sad ću ja njega jedan dan lijepo počešljat, onda ću ga oprat ispred kuće sa šlaufom i namaljat sa fensi šmensi šamponima, onda ću ga još jednom počešljat, a kad se osuši onda ću mu speglat kosu pa da bude lijep ko svi normalni irski seteri. smijeh Katarina se oduševljeno odazvala mom pozivu u pomoć, jer netko ipak mora držat cukija dok ga češljam. mouthwash to čudo zbilja nema mira, koda ima crve u guzici. kad smo već kod toga, jučer sam ga slučajno lupila s koljenom u guzicu. a sad jedno pitanje: jel to glupo da ja svog cucka zovem mačak??? onak, mačak sjedi, mačak lezi, mačak mjesto.... ne znam zašto, al jučer sam ga cijelo vrijeme zvala mačak. al mislim da nije skužio... a joj ja baš volim svog mačka! I naučit ću ga novu naredbu: tučičipakaki. u prijevodu, tu čiči pa seri.

a ja sad idem učit nešto pa s cukijem tj. s mačkom u šetnju.

e da vidjela sam maloprije sandru i luku u šetnji. mali je svaki dan sve ljepši! bit će nešto od njega! yes

bus bus mmmmmwwwwwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaa

§¤n]@

- 16:16 - Komentari (6) - Isprintaj - #