4. FAF

ponedjeljak, 12.03.2007.

zakaj niko niš onak ne piše ne??!!

ukratko neda se ni meni niš pisati...valjda zbog vremena! lol kaj god da to značilo.
par zanimljivosti, tj osvrt nesreća ovo polugodište; Suzanu je pobro auto, pa sam ja nagazila na minu ili ti utučnicu pa je sad Tajanu opet pobral brm brm ...auto! lol kaj ni to smešno?' e pa kaj vi znate ...baš je!
U subotu nije bilo osobe koja se nije napila, bilo je svađa, strastvenog brijanja, plakanja tj glumljena emota haha...al ja se nisam plakala..wuhu ja sam bila happy, sretan pijanac;)
e da...kaj vi mislite zaš je Britney onak poludila? II jeli ikad bila normalna? haha.. posebno za ove non Britney ljude!
Ja sad popim celu šolju crne kofi pa idem učiti SVINJU ili ti PiG! lol
danas sam šlatala cucka od Matesa i stalno sam ga zvala ''ona'' haha a kaj kad tak i izgleda a piša ko muško lol !
bila sam u ziheru jeeej s juricom jeee pili pivu jeeej
idem kaj bi se ja trudila kad niko ne piše! bububububu šmrc.
morti padne (duf dum) koji komentariš
pusa cmok beso kiss mwa muah muha bzzz...
Sanjko

- 22:50 - Komentari (5) - Isprintaj - #