4. FAF

nedjelja, 25.02.2007.

opet post

Evo.... opet post.... i ja opet maloi previše popilas. Bila sma totalno happy... i onda smo došli u river... i onda sam vidjela.... i onda sam bila u kurcu i plakala u wc-u 2 puta po 15 min. I bilo mi je jako
Ao.... onda išli u hrv. Nila i ja plesale, pa plesale s matesom... veri intrsting... i onda ja bila s nekim likom.... mrzim to... a nisam htjela.... ja samo želim da me netko mazi i pazi.... zašto ja uvijek naletim na idiote... ja nikad neć nać oermalnig dečka.... karamela....ako mi netko kaže da sam d. Ili k. Odalamit ću gs tsko jako d aa će vidit sve planete na nebuz!!!!!!!!! Jupi jupi dinamo je pobijedio... valjda... gle čokolada.... auččččč---- kako sam se tresnula s glavom u stol.... samo zaot što mi je čokolad a opala na pod... povraćati ili ne povraćati pianje jjje sada... mislim da ipAK ne. Toliko.... nadam se da se marku svidio poklojn..... ja njemu dale puno poklona....bj karsmella... b b fensi šmensi. Spavati. Vaša S.

Imala sam 5 narukvica... od tiga sam 4 izgubila... mama će me kkillllllll

joj

- 03:48 - Komentari (3) - Isprintaj - #