4. FAF

utorak, 20.02.2007.

giv me sam blooood

Danas je dan bio nekako totalno čudan… prijepodne sam se zabavljala s izbornom pravom, ustavom Republike Hrvatske i deklaracijama o ljudskim pravima, onda me ovi naši dragi i dobronamjerni davaoci krvi pozovu u Ziher. Ja taman snimala ove cedeje sa slikama maturalca i maškara (sad se mijenjajte, trenutačno su kod Josipe, Kristine i Sonje) i krenula do već navedenog mjesta. Kad tamo sjede Mates ala Jura Stublić kako ga je Željka prekrstila. Sjede njih dvoje, a Mates i elementu. Mislim da ne bi bio gori ni da se nadrogirao jer nije bio normalan!

U razredu nas je bilo čak više od deset. To je tako krasno. Mirela je izjavila da je danas bila intimna atmosfera u razredu… da.
(15.)Mateša, (16.)Matešić, (17.)Matovina i (18.)Ninković su pokupile komade iz njemačkog od naše drage prof. Šironje.
Nije bilo nikoga vani jer su se svi pušači negdje odmarali.
Moumoune je ipak morala držati referat iz hr.
U razredu je bila nadprosječna tišina koju je tu i tamo prekinula neka od naših dosjetki.
Jakov i Sonja su sjedili zajedno pa su se drpali.
Petra M. i Badrinjovonji su pali ispit na vozačkom.
Svi su pričali neke glupe viceve.
Mirelu bari Šuka.
Josipi je za manje od minute na pod dva puta ispao isti CD (da, onaj koji sam ja danas snimala)
Marija se pod biologijom pretvorila u dinosaura sa smiješnom frizurom i viškom organa.
Marku je danas rođendan.
PIG je na kraju ispala skroz zabavna.
Poslije škole sam na kraju ostala s Marijom, Mirelom i Matesom pričati o samozadovoljavanju.

TAJANA

- 22:31 - Komentari (9) - Isprintaj - #