4. FAF

utorak, 13.02.2007.

šibaaaaaaaa

e badricu, ako je to kaj si ti isprical o klosaru istina onda je ovo jedna od smjesnijih i boljih prica na blogu.rofl

i porucujem svima da ne zajebavaju badrinjota za andreju, bolje zajebavajte hlatka vajka ili ex vepromira

sad sam se malo prije brijal i tak sam se srezal da mi je iscurilo vise krvi nego kaj bi mi oni doktori izvadili tak da ja necu davat krv. ja bi dao samo sjeme ako treba....nekoj.......curi....zgodnoj....neka mi se javi.......na nula devet osam na kurcu te nosam

danas oko tri sam se vozil sa frendovima tamo preko stativa i prema novigradu. totalno ludi zavoji....

a bog te nece dragi, odem ucit malo

e da, kaj je ovo??
ima krila, ptica nije
sisa krv, vampir nije
________________________fakof________________________

- 17:14 - Komentari (12) - Isprintaj - #