4. FAF

ponedjeljak, 12.02.2007.

nema naslova jebo majku.........

smokinsmokinsmijehsmokinpartypartysmokinheadbangbangbangsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinkaj ti vinski brijes....nisam ja nikakvu curu naso...............jebiga ono bio sam pijan.........i tak ,tu je bila andreja........pa smo sporazumno razmijenili............kak bi reko.ono.tjelesne sokove............kuisssss........i to je to........neki bi rekli.........spur of the moment........oni koji naravno znaju engleski.........sad bi trebo ic u teretanu s ovom blesavom matejom,koja opet kasni i ne zna nis javit.........jebo majku.......ide mi nakurac.......posto je jakov predlozil da pricamo price.pa eto..........jedne...........secem danaas cucka......sa bicikklom naravno..............bacam mu ispod mosta banijskog neke letve pa on lepo pliva za njima pa ga ljudi s mosta gledaju i dive se kak je lep..............pa onda ja krenem ispod mosta s biciklom.........kad ono............klosar spava ispod mosta..........a ja se zapicio ko smokinthumbupthumbupwavebudala.........tak da ja lepo predem preko klosara ravno po trbuhu i odletim deset metara dalje u neko jebeno gnjecavo blato.............sad ja gledam koji kurac.............klosar se dize...ljut ko ris......pocne mi psovat sve po spisku.........krene on da ce me tuc...a sav jadan i nikakav..........kadli eto ti maxa...........dopelja on u ustima stapcinu..........ja ga uzmem..........bacim ga na klosara koji je negdje na 2 metra od mene..........a max je naravno mislio da bacam njemu stap i on se zaleti ko kreten............i cijelim tijelom lupi u klosara..........ovaj padne na pod i pocne vikat,zapomagat upomoc,ubice me,ubice me..........ja na bicikl i klis...........a i bolje mu je da ga je max lupio,jer ja mislim da bih ga jednim udarcem nokautirao.............pa ti sad odi ucit doma....jebote nemam mira ni na baniji..........jebem te klosare..................treba ih ko zidove sve na lomace(ovo sam od maatesa pokupio)...........jakov nemoj srat.dodo sutra s audijem..........dat ce ti stari 100%......ciao drugari.......smokinsmokinsmokinsmokinpartypartypartypartysmijehsmijeh

- 17:29 - Komentari (4) - Isprintaj - #