4. FAF

nedjelja, 11.02.2007.

master of disaster

i am a supaaaafly
roflrofl
koja to komedija

ovak ljudovi........iam vam neš za reć
ovaj tu blog, 4.f blog je katastrofa fafafafafafa

sve sto se napise na njega je kak nam je bilo u fakin gimnaziji i kak smo se napili za vikend. meni je to totalno glupo. zakaj pisat tak nesto kaj smo svi vidili i uglavnom nije smijesno. ak imate neki smijesan događaj onda ga napiči tu na blog da ga svi vidiju i da se celi svet smije. đikni ga tu i to je to.
zakaj bi ja vama sad prical da svaka budala može provalit u kuću od mog frenda i da on drži ključ ispod tepiha ili da ima prozor koji je prekriven najlonom kroz koji se moze uci u kucu. zakaj bi ja vam to prical kad to nije smijesno.
super fly i voodoo dick su smijesni

bolje napisat nekaj o rukometnoj repki kao kaj je sanja napisala nego o tome kak su nas pitali danas.
evo....TENIS.... totalna katastrofa. sve smo zivo izgubili

kaj sam jos tel rec???????? a mislim da nista.

e i pozdravljam sve ljude bez sisa iz razreda (nemoj se uvrijedit ak sad ovo citas....zna ona(j) na kog mislim)

24.2. je tekma
DINAMO:hajduk
ja idem 99 posto, sanjawave je isto rekla da bi isla.....
jel bi jos ko isao??
ajmo ajmo, nek se skupi ekipa iz razreda
ajmo plavi aleeeeeeeeeeee ajmo plavi aleeeeeeee
ubi ubi tovara

to je to zasad kaj vam imam za rec, pa ak imate kaj pametnog za napisat onda napišite a ak nemate onda napišite kak vam je jucer bilo vanithumbup kuuuuuuuuulllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll


_________________________fakof---------_____________

- 18:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #