4. FAF

nedjelja, 11.02.2007.

weeeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeend

Ovo već prelazi granice normale. U petak navečer stojimo Marko, Željka i ja u parku MAMURNI i na silu sam popila tri deci pive i više nije išlo… bilo je nekak trulo… subota je bila zanimljivija zbog odlaska u Zagreb. Prvo smo bježali od Srdićke no kasnije smo joj se ispričali ali žena i dalje nažalost ostaje kod onoga što je rekla za utorak… onda zujanje 3 sata do predstave, Mates i njegovo druženje s nekakvim narkomanom ( „e, imaš možda dvije kune… kuiš ja sam ti ostao bez mame kad sam bio mali…“), predstava `Majstor i Margarita´ je bila dobra ali treba držati fakin koncentraciju 3 sata u subotu navečer… nda.
Po dolasku u drago naše selo malo, Željka, Mates i Kristina su otišli u Ziher, pa sam je poslije svratila gdje sam sa Fifijem, Željkom, Tajči i Rožom igrala JA NIKAD NISAM…jupi
I Marko mi je izgubio šal!!! Nisam ga mogla naći. Marko, ne zanima me, ako ga ne nađem, kupit ćeš mi novi.

TAJANA

- 13:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #