4. FAF

petak, 09.02.2007.

krejzzzzi

Jučer, 8.02. 207. četvrtak zaista nije bio normalan dan!
Prijepodne nisam niš pametno i konstruktivno napravila i oko pola 2 sam krenula u školu. Malo se iskakala na tjelesnom i prije vjeronauka skužila da je bilo par pojedinaca iz našeg razreda koji su nešto više od 0.00 promila u krvi pa su bili malo veseli. Budale, btw. ostavili ste flašu pive pred školom pa je čistačica okrivila mene da sam to ostavila!
Eh, onda sam se javila prof. Erdeljac da moram u Zdom i usto smo Marija, Kristina, Mateja F. i ja pitali da li ovih desetak sretnika može otići na predstavu što je ova odobrila. Zatim sam s Kacom, Andrijanom te Matesom i Željkom koji su si malo produžili slobodno prošli do Zihera na pivu koju nisam ni uspjela popiti do kraja pošto smo morali ići do našeg dragog gradskog kazališta. Predstava je počela u pola 6. gledalištem su odjekivali raznorazni zvukovi upućeni meni ijako sam određene ljude upozorila da se suzdržavaju pošto dolaze u kulturnu ustanovu jelte.
No sve je to popravio transparent kojeg su napravili Mates i Željka i koji je sadržavao riječ „PEVIN“. Sve u svemu, bilo je veselo i drago mi je što ste došli. U Ziheru je kasnije isto bilo super. Poslije sam otišla na dramsku i došla doma oko pola 11 umorna ko pas. I sad bi kao trebala ići nešto učiti.
HA HA HA HA HA HA HA HA HA AHA HAA HAHA AHA HA

TAJANA (Fatima)

- 10:23 - Komentari (2) - Isprintaj - #