4. FAF

utorak, 30.01.2007.

pa da ti dodje da se ubiješ!!!

Opet ista priča, opet smo najbolji opet je ove godine nešto bilo izboljšano 'kao' i opet smo došli po zlato po prvo mjesto ...i ...a u kurac!!...i opet ništa! Ali najtužnije je kaj smo mi zafakat najbolji na svijetu jedino nemamo sreće ni naklonost sudaca što 'fala Bogu danas francuzima nije nedostajala!Uvjek nam se negdje zalomi i onda je cjela Hrvatska u kurcu narednih mjesec dana! uff!! i tko će sada učit?? Ma znaš da hoću,,, sad je tak svejedno koji ćemo biti 5, 6, 7, 8,....možda se dogodi i čudo pa budemo 10 !
Jadni naši igraći!! bu bu! ali tu se postavlja i pitanje, da li smo mi pre pre bahati i pre zahtjevni pa biti 5 ili 8 na cjelome svijetu zar je to poraz zar je to loše?? Realno i objektivno gledajući- nije ali u našoj bahatoj državi je!!Koliko god ja sad bila u kurcu još uvjek stoji da je samo jedna Hrvatska i da smo daleko najbolji od svih!!
pusa 4.f od pisački raspoložene Sanj(k)e!

- 21:50 - Komentari (3) - Isprintaj - #

it's alive! it's alive!

smokinthumbupnaughtykissthumbupcerekroflkisscereklud

joj ljudi kakav dan!

prvo sandra rodila!!! joj kako je to super!!!! smijeh još se sjećam dana kad sam saznala da je trudna.... tako je brzo prošlo.... no važno da su sandra i dijete dobro, a za ostalo lako.... thumbup

katarini je danas isto poseban dan!!!! sad je sva euforična! još je nikad nisam vidjela takvu,,,, tj. čula preko telefona..... anyway, sad sam baš happpy! smijeh

jakov se danas razbacao s autom, baš fensi šmensi..... jakove, kad vršiš predbilježbe za razvoženje ljudi doma????

mates je danas nosio apsentić u školu pa sam se i ja malo poslužila, naughty svaki odmor po malo... naughty i onda u ziheru još malo.... naughty i tako to.... al me uopće nije prebacilo... mad fla...

u ziheru smo se tajana, marija, mirela i ja igrale spojaka pa smo tajana i ja bile neki macho likovi koji su barili mariju i mirelu... naughty seksi... totalno su pale na nas! nut

moji sad odoše u grad kupit starom kaput.... izgleda da ćemo za tjedan dva ić na sprovod pa se moj tata oće skockat za tu posebnu prigodu....

eto toliko

pozzzzzzzzzzzzz


§¤n]@




- 16:26 - Komentari (7) - Isprintaj - #

nedjelja, 28.01.2007.

Panjevi imaju najdublje korjene

Partizanen

Nacht. Regen gehen. Zwei Partizanen gehen skroz suma. Nicht gehen sondern plazen se pazljivo und lomen keine Grancica auf den podn.
Schwaben sleden Partizanen. Schwaben haben Pesen und gute Schnellschiesgewehr. Pesen snofen auf den Podn und sleden Partizanen. Partizanen kommen do Kukuruzen. Kukuruzen gut fur schlafen und Partizanen umorni ko Majka.
Partizanen malo horen okoli was desaven und dann in Kukuruzen zaschlafen. Das nicht gut fur Partizanen aber gut fur Schwaben.
Kuku lele Partizanen! Schwaben kommen do Kukuruzen.
Pesen divje snofen und Schwaben gut wissen wo Partizanen in Kukuruzen schlafen. Partizanen i dalje schlafen ko Majka und ni slucajno ne hören Schwaben plazen prema njima. Odjedamput eine Kukuruzen poken unten Schwaben und Partizanen se odmah wecken. Sie zgraben Schisgewehr aber Sc hwaben Schnellschisgewehr viel besser. Schwaben ofen feuer direkt po Partizanen und Partizanen auch beginnen verderben neprijateljsku lebener silu i tehnicka materialna sredstava.
Aber Schwaben pobeden. Partizanen oblezalen in Kukuruzen.
Partizanen nicht gut. Partizanen kaput.roflroflrofl

...:::marko:::...

- 15:11 - Komentari (4) - Isprintaj - #

petak, 18.01.

mjesto radnje: ispod edisona, prva klupa
vrijeme radnje: 15 do 9 pa do daljneg
sudionici: sonja, mates, nataša, marija, mirela, petra 1, željka, tajana, katarina, petra 2, sven, sanja
i ja.

9.00: otvara se faf
9.05: shvaćamo da nas je više od 1/3 razreda. čuđenje.
9.07: ispituje se natašu tajne njezine vjere
9.08: nataša odbija
9.10: helena i tužba
9.15: zašto helena tuži školu??
9.20: žao nam je šironje
9.29: žao nam je raske
9.30: maturijada
9.40: mi smo maturanti
9.42: dogovor o zadnja 2 tjedna
10:00: počinje pjesma
10.10: ori cijeli parkić
10.15: zagrljeni, u krugu pjevamo
10.00-11.00: redaju se razredni hitovi
11.00: razred kleči, pjeva se nothing else matters
10.50: marija pizdi jer smo ušli u krajnost (rocka)
10:51: marija radi anđele u snijegu
10:52: tajana je pijana ko majka
10:53: neki dečki skaču po grmlju
nije mates
11:02: nemam pojma gdje sam, šta sam

nadam se da ste svježi i odmorni drugi dan putovali u zagreb.
ja se nisam ustala za političku geografiju.
jebiga.
očekujem reprizu.
pozdrav,
k.

- 12:47 - Komentari (5) - Isprintaj - #

petak, 26.01.2007.

replika.........

ti crvena pizdo reci ko si il zauvijek suti..........jesi cuo..al znam da neces rec ko si jer si picketina,ko ja voli srat bezveze i dizat ljudima zivce........ti si vjerojatno jedan/na od onih koji po cijeli dan sedi ispred kompa i upada ljudima u blogove,i piše jebeno glupe poruke.........nadi si zivot seljacino propala.........ti si by far najjjadnija osoba na ovoj planeti,pljujem na ljude poput tebe,uzalud trošiš kisik kojeg je i tako vrlo malo ostalo.............jebem ti crvenu mamu u crvenu pičketinu posred crvenog dupeta na crvenom brodu u crvenom moru na crvenom planetu u crvenoj galaksiji i u tri pičke crvene matere.madburninmadheadbangbangheadbangbangheadbang
dobro,sad kad smo to rijesili........haha....ne bi ja bio skoli.taman idem u zgb na promociju............partyyyyyyyy............nadam se da ce vas sve predmete pitat i da cete svi dobit lose ocjene.....HA-HA(zao smijeh).....

- 13:24 - Komentari (6) - Isprintaj - #

četvrtak, 25.01.2007.

jebalo majku vol.2

tri za groš, tri za groš
PROŠAL SAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

prvo smo bili na poligonu. to je normalno pičkin dim, to sam prvi riješil sve cakum pakum. jedan frajer je pal na poligonu, nezna se bočno sparkat..(i to iz 2 pokušaja)..????? ccccccc, ko je njega pustil na vozački

onda smo isli na vožnju po gradu. pušite kurac narajcanim crvima Duga Resa je grad, i neka neko veli kaj oče........ali u zakonu piše da je Duga Resa grad. bilo nas je sve skupa 5, onaj jedan koji se preziva Mateša(vidite li slicnosti sa marijom) je pao na poligonu, pa jedan manje. prvo je isla jedna cura kaj mi namiguje stalno vozit, vratila se za 15 minuta i prošla je. onda je išao moj drug Matešić(vidite li sličnosti s Mirelom) vozit i vratio se za 15 minuta i nije prosal. jebiga.
a tada.........aaaaaaaaa.......... sam ja sjeo za volan..........ali prvo reklame hehe
veli ispitivač da se odpeljam pred birtiju. ja odpeljam 300 metara do prve birtije, oni su nutri kavu pili a ja sam slusal mjuzu u golfiću, bio neki bas dobar hiphop na otvorenom, snoop dog i sl.
nakon 15 minuta kave su dosli u avto. veli meni ispitivač da ga odpeljam svom starom u firmu. i tako ja odpeljam do firme, tamo su gledali brodove skoro sat vremena. onda me je trazio da odpelam nazad na poligon. i tako je moja vožnja trajala 10 minuta, ali zapravo i sat i pol.
i normalno da sam prosal, nije mi nijedamput bas nista prigovoril i sve pet i boli mene kurac!!!!!!!!
sutra si idem produžit liječnički na svarču i onda u MUP po driving licence i boli me kurac.
onda uzmem od starog A6 sa 230 konja i idem se vozit.
i boli me kurac
i boli me
i boli
i

_______________________________________fAkOf-------___________

- 14:09 - Komentari (11) - Isprintaj - #

jeba majku svoju

pas mater jeba kurac posred pičke da ga bog sačuva materine mu se krvi napijem pal sam jebamu kondor oči.
jebiga, sklizak je ovaj snijeg a ja idem u tenisicama i poslkliznil sam se.

- 08:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 24.01.2007.

faf!opet faf...

e badrić,al ti si ono,stvarno bolestan..ne znam kaj da ti velim...
vidim da se i neke curice pale na tebe...
(il k'o je već to...).ja ne znam zakej dajete adresu bloga
svakakvim balavcima iz osnovne ili nekim čudacima
koji onda tu gluposti i pizdarije pišu?!to bi trebale bit naše pizdarije...
enivej,u petak je faf!razredni,naravno..
danas je bilo govora o tome u ms-u nakon škole...
pa k'o može doć,super!15 do 9 kod tornada!standard.
napomena:se smijemo se jako ubit jer u 8 neki od nas moraju
ić na izložbu u subotu....
e da,..i...tajana je rekla da će donest kruškovac i vino i još nešto,
ne znam kaj,a ja uzimam također vino(finjak,nema kaj...)
i pol flaše štoka!još kupimo kolu i to je to....zabava počinje!!!!
naravno,pijemo za sandru¨!!!!valjda bu rodila skoro!!

pozdraf

- 21:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 23.01.2007.

nikad ne jebi sam......(to bi trebalo procitat onako s dubokim glasom,neeeeeeeeee)

HELLOU PIZDE,JEBO PAS MAJKU KRISTJANSKU SVIM HETEROSEKSUALNIM PEDERIMA KOJI PUSE KURAC SLoNOVIMa kad puše monsun u new yorku.......nadam se da niste skuzili ovo.....zapravo me boli kurac,samo zelim bit uljudan................psyke(marko zna sta ovo znaci,jedino je on na mojoj intelektualnoj razini,kuišš)......nego,ovaj natjecanje je biloo bez veze,ono ful lagano,kuis ono bit cu prvi ono sto gradi,ono,ono,ono,kuis??!!*''???ali da nije Martina sjedila sa mnom ne znam kak bi ja to napisao,ona mi je dala inspiraciju,recimo to tako,a....hm....???!!sad bas slusam onu Timberlejkovu skladbu "seksibek",totalno u spici;al stvarno;bez zajebancije,stvar je super,bas i ritam do ibera(ovo bas znaci bas,a ne ko sto vi mislite bas)...........njema me u petek u skouli zato je4 grem na promiocijiu u zabreg u ekonomski faks helizim,i tak ono sve u sve u svemu idem se napit s mojim kumcetom i ono bit ce zajebancije;a ti dugoreski jebavac nemoj se zajebavat pa da mi u pon ne doneses one cde,jebal bum ti sestru u citroenu jesi cul.........!!!!badrinjovonji nse odjavljuje.....ciao ekipasmokinpartysmokinpartyludzujothumbupdeadroflbangsmokinheadbangnaughtyeekmahmahmah

- 20:48 - Komentari (10) - Isprintaj - #

više pedera, manje konkurencije

uf...nebi ja danas bio u šolji....za natjecanej za koje smo se svi puno pripremali i koje smo pisali punih 45 min nismo cijeli dan lepo u školi bili....
winknut
bilo nas je puno...i posle sam se sjetio..zaš nismo za jest dobili??????
.
.
e, da...posle su se djevojke iz razreda napile u ziheru,...mislim...sramota.....
Image Hosted by ImageShack.us

...:::marko:::...

- 19:44 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 22.01.2007.

you are next

here is al-quaida speaking. your blog piss us very much. we take responsability for all recent stupid things on your blog. we have been changing your headlines and writing stupid things in chetbox.

your blog is soooooooooo meny much more cool then the blog of osama bin laden and sadam hussein r.i.p.

that is the reason we are going to distroj ju madafakrzzzzzzz

- 12:31 - Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 21.01.2007.

vedrana novak je stara baba

da.u petak je bio rođendan i mogu reć da mi je bilo super.bolje nego na svom rođendanu.hehe.neki su se prepili , a nekima je bilo zabavno...sven je plesao sa šutalo (to ste trebali vidjet!),a poslije mu se vrtilo pa je išal van palit lišće (?!).onda mu se pridružio luka.ne sjećam se baš redoslijeda događanja,al uglavnom znam sve kaj je bilo.e da,i jeli smo odojak.to je sad valjda popularno za rođendane,kajjaznam.bilo je fora kad su starci donesli meso i tekilu.hehehe...sven je mješal sve po redu,dok sam se ja držala bambusa i gemišta.i đusvotke.i tekile.sve u svemu,dobro je prošlo,nije bilo puno rulje i većih incidenata...muzika je bila ok i sve...i,veki je dobila vrlo poželjne poklone:skupocjeni sat,uokvirenu sliku,poklon bon za masažu,debelu knjigu "arhitektura 4oih godina 20.st",picassove reprodukcije...uživaj nam veki u punoljetnosti!
pusa

moumoune

- 16:05 - Komentari (11) - Isprintaj - #

hladno pivo

sad sam na otvorenom cuo novu pjesmu od hladnog piva. zove se sreća. album im izlazi valjda u trecem mjesecu.
nije to vise to, nisu vise oni stari. vec su i šamar pomalo komerijalizirali.
treba nam onaj stari ritam.
samo ritam je bitan, bez tog nema hita

- 11:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 20.01.2007.

slonica nelica tu tu 2

nemojte misliti da sam ja jucer nisam isao u skolu zato kaj sam osao s frendom na čevape. neeeeeeeee, sačuvaj bože.
ja sam stvarno bolestan. kasljem i boli me, najvise guzica.
jucer nisam isao van i jebem mater svima koji su mi poslali poruku posle 9 navecer jer su me svaki put probudili i to 10 puta. danas sam se probudio u 12.

danas je 7 rođendana a ja nemogu ic jebes mu majku.
sad sam bas izmjerio temperaturu, imam 38cijeli6.
____________________________________ja-------nelica tu tu--------______________

- 13:09 - Komentari (3) - Isprintaj - #

petak, 19.01.2007.

mi smo pusiket dolz i glupe

marija i sonja pišu post

mi smo marija i sonja ludludludlud

imamo 18 god i idemo u 7. razred oš zadobarje. samo se pravimo da idemo u gimnaziju.... smijeh

tražimo dečke ili cure naših godina ili starije za razmjenjivanje poštanskih markica i sličica Od živ. carstva.... može i kupoprodaja....

evo nešto o nama:

slušamo britni spirs, dženifer lopez, kristinu agiljeru i rikija martina... i cajke.... najbolje serije su nam ukleta marijana, esmeralda i zora. thumbup

najzgodniji dečki na svijetu su nam howie iz bekstrit bojza i pol mkartni iz bitlsa. cerekcerekcerek

mi smo pusiket dolz

volimo visoke crne i niske dečke.... naših godina ili mlađi ili puno stariji....

svi koji ste se prepoznali u opisu javite se na sonjin i marijin broj telefona:

0915605685
0981761837

pogodi koji je čiji

hehe

mi smo pusiket dolz

mi smo glupe

ovdje možete vidjeti sliku od sonje 091 i od marije 098

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

mi smo sebi najnajnajnnjanjanjanjatinanajneljepše

pozdrav našim doktorima u vrabču!
doktore bok dođi mi na sok!


smokinpartysmokinpartysmokinpartysmokinpartysmokinpartysmokinparty


- 18:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 17.01.2007.

PROBLEM

PA DOBRO LJUDI,DOŠLO JE VRIJEME....da se napokon dogovorimo kaj ćemo bit k'o maturanti.vidla sam da ste već neš diskutirali o tome al' niš konkretno.DAJTE SVOJE PRIJEDLOGE/IDEJE/ZAMISLI!!!!al ozbiljno.ovo je najbolji način jer se inače u školi nemremo skupit da se dogovorimo!
pozdraf!

bivša predsjednica razreda

- 19:03 - Komentari (2) - Isprintaj - #

love is in the air... again...

evo ja sam sad pročitala prokletu avliju, nije knjiga tako loša.... al cosmo je bolji.... zujo

opet sam izbrisala jedan svoj post, ovaj put zbog nekih negativnih kritika koje sam primila vezano uz njega. al sve je to u redu... thumbup

next, ja sam danas nesvjesno potvrdila da sam zaljubljena u svena.... nut radi se dakako o velikoj nepravilnosti i stvar treba odmah demantirati! Ja s.g. dakle odlučno opovrgavam da sam zaljubljena u s.b.
zadnje vrijeme su svi u nekog zaljubljeni, to više ni normalno! bang dobro ajde, i ja sam se malo zaljubila, bar mislim, tj. ne mislim, tj. nije uopće bitno... al ne u svena! kiss

idem sad radit nešto korisno.... samo još ne znam šta.... partysmokinpartysmokinpartysmokin

pozdraf!

§¤n]@

- 17:17 - Komentari (7) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 15.01.2007.

tik tak tik tak...

Ne. Ovo se ne događa. Za pola sata ću već biti pred onom žutom zgradurinom koju zovemo… gimnazija. Uf. Svakom sekundom sve bliže. Oh ne. Preznojavam se. Trnci me prolaze… ne osjećam se dobro. Imala sam noćne more. Tresem se… suha su mi usta i srce mi kuca ko ludo. Aaaaaaa!!!! Ne želim u školu!!!! Poludjet ću!!!!!

wavebangthumbupsmokinpartymah

TAJANA

- 07:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 13.01.2007.

Ako cura nije zauzeta, postoji razlog


SUPASTAAAAAAroflcool
loooda papiga...kak ju ženska to naućila....
.
.
pametnija od nekih osoba u razredu....zujo
pozz ljudi....vimo se za dva dana....wave
...:::marko:::...

- 16:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

došo voyager po mene

evo nisam već dugo napisala neki post pa ga sad pišem! zujo

moja stara je uvjerena da je sinoć vidjela vanzemaljce lud i snimila ih je s kamerom thumbup al se slabo vide, samo neka crvena tačka.... al to su stvarno vanzemaljci! yes To je voyager došo po mene, al sam ja taman bila na wc-u pa se nisam stigla ukrcat... jebiga sad....

i šta sam još ono htjela reć.....

e da, pepi me sad stalno zove pokemon sonja! rofl to je tukša izmislio..... pokemon sonju i napad sisama i pozom 69.... tako da jakove pazi se!

Joj meni, ja sad čekam skukya da dođe, opet kasni, majku mu njegovu... burninmadcoolpuknucu donjet će mi nove cajke!!! nut

yiiiippppiiii


- 16:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

katarina alkoholičarka?

hmmmm.... otkud da počnem..... pa valjda od početka! lud

ja sam jučer bila na operaciji i bilo je ludo i nezaboravno! thumbup i sad ću ja vama sve ispričat! dakle ovako, došla sam na hitnu kiruršku u 17:20. prvo sam 20 min. čekala gdje drugdje nego u čekaonici i onda su me pozvali nutra da me operišu. al je došla neka baba s razbijenom glavom, headbang kamen joj odvalio pol glave headbang i sad je nju trebalo zašit. pa sam ja čekala još nekih pol sata. i taman oni to meni sve pripreme, ja se skinem i dođe žena, imala saobraćajku sve joj se trese u glavi, mad ne zna šta bi sa sobom pa sam se ja morala obuć i ić sa sestrom u neku drugu salu. tamo sam opet čekala nekih 20 min. i napokon došla na red. te operacije idu ko na pokretnoj traci! a nikako doć na red. yes i napokon započne ta moja operacija. dobim prvu pikicu koja je malo bolila al niš strašno. i tako dok me rezao, kirurg je počeo pjevat bratec martin bratec martin kaj još spiš kaj još spiš... i ja sam se normalno počela smijat tako da se sve nekako bojim kak je on to mene srezo. bang nadalje, med. tehničar je počeo da priča viceve o bosancima. zapamtila sam svega jedan. uđe bosanac u birtiju i traži konobara pivu i deci kole, a konobar ga pita: a de su vam deca? roflroflrofl sad ak ste skužili dobro, ak niste opet dobro. onda je usljedila još jedna pikica koja je bila bliže koštanoj srži pa je bolila ko sam vrag! preporuka: nemojte se tetovirat na donjem djelu leđa! jako će vas bolit! yes al za mene se sve dobro svršilo i sad samo jedva čekam da mi skinu te šavove jer me jako zatežu. puknucuburninmadcool i tako sam ja jučer došla doma u 8 a u pol 9 sam već bila vani. našli smo se kod tornada, cijeli razred naravno.... thumbup nas 6.... tajana, petra, kika, željka, katarina i ja, a marko i natali su svratili da pozdrave većinski ostatak razreda. a šta ćeš.... nije ni krava kriva šta je pala niz stepenice.

e sad ono glavno i osnovno! katarina se napila ko guzica. smijeh al je bila totalno slatka i neodoljiva i mislim da bi trebala češće pit. thumbup žena je anblivbl, ostaviš je pol sata s bocom bambusa i kad se vratiš nema više ničeg, samo pijana katarina, party kojoj ovom prilikom posvećujem ovaj post, koji je ako se ne varam najduži kojeg sam ikad napisala. fensi. i tako se kate juče svemu smijala, sve nas je jako volila i povjerila mi je svoje najmračnije tajne i kasnije lupala glavom u zid headbangheadbangheadbang jer se bojala da ću nekome reć... joj katarina, pa nisam baš tako lajava, neću nikom reć... osim ako mi netko masno plati da mu kažem. wink šalim se, don't worry, ur secret's safe with me. kiss

jučer nam je auto došao s lakiranja! dead napokon, nakon 2 tjedna! koda su lakirali tenk... ili bojni avion, a ne jednu običnu vectru. al sad je auto totalno šajni i prekrasan je, ko nov i sad bi se ja stalno vozila. brum brum di di

evo mislim da sam za blog i previše napisala pa sad idem pisat maturalnu radnju. imam još puuuunnnnooooo za pisat........ koliko to uopće mora bit dugačko?

pozdraf!

voyager..........§0n]@.........a bu bu fensi šmensi.........


- 09:01 - Komentari (5) - Isprintaj - #

petak, 12.01.2007.

NOOOOOT FAIR!!!!!!!!!!

Stvarno nije fer ubit ću se vi se svi ljepo zabavljate idete van opijate se a ja moram ležat doma ujebenom krevetu jer imam temperaturu već tjedan dana 40 i ne prolazi mi!!!!
Ove praznike sam baš KVALITETNO iskoristila: prvih tjedan dana - ležanje u krevetu (temperatura), drugi tjedan - oporavljanje od nove godine i treći tjedan - opet ležanje u krevetu.burninmadburninmadburninmadheadbangheadbangheadbangmadmadmadpuknucupuknucupuknucu

Ovo je prekratko trajalo i neću opet u školu opet ću morat gledat glupog smoljaka i kulašicu neeeeeću!!!!!!!blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablaheadbangheadbangheadbang


btw kad je škola ujutro il popodne ja nemam blage veze?!?!?!?!?!?!?zujo

beba

- 14:27 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 11.01.2007.

teće i striček

danas idem na sisanje i prolazim pored jedne zatvorene birtije. prije su na izlogu bile nakeljene stare novine da se nevidi unutra, a sad su nekeljene picke iz playboya. hahaha ludnica. neke od tih brojeva cak i ja imam doma.
posle smo ja i mjaut spalili neku gusjuenicu sa mojim old spajsom kad smo isli iz elipse.

sad gledam neke likove jake kaj vuku kamijone na euro sportu.

osjecam se jebote kao da su proljetni praznici a ne zimski. vani sunce, idem bez jakne... bas je lepo...... a sve sto je lepo kratko traje pa ce tako i skola vrrrlo zobr.

______________________________-amg- - - voyager fakof__-__-_-__

- 16:46 - Komentari (8) - Isprintaj - #

srijeda, 10.01.2007.

petak je dan

danas igrom slučaja završih u ziheru.
naletim na tajanu.
ona kaže da je u petak opet neko okupljanje.
mogu prisustvovat.
konačno.
dolaze i marija i mirela.
ko ima više informacija neka javi.
pozdrav,
kristina.

- 21:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 09.01.2007.

the evil sonja is back!

hello hello hello! wave

prvo, moram sve obavijestiti da ako slučajno čuju na radiju, televiziji ili pročitaju u novinama da je 18-ogodišnjakinja otrovala pol svoje porodice, vjerojatno se radi o meni jer sam danas bila prisiljena kuhati ručak.... eek a to ne može dobro završiti..... nono ja to naravno ne mislim jest. ja ću si rađe namazat pekmez na kruh. njami

e da, jutros sam bila u billi, išla po krumpir, poriluk, kiwi, vlažne maramice za bebinu guzu, jogurte i tako to..... i što mislite što se dogodilo po putu do doma,,,,,, jogurt mi se razlio po cijeloj torbi.... jupi..... bang

sutra se idem šišat u merlinku! jedva čekam one njihove stolice za masažu! zujo imaš i daljenski pa si možeš nariktat kak oćeš da te to masira! thumbup superička! i ak oćeš skuhaju ti kavu..... party koji tretman! baš fensi šmensi!

wwwwiiiiiihhhhhiiiiiii marko i ja ćemo narednih 5 mjeseci svaku subotu provodit zajedno!!!! kako ću ja to jadno dijete ubit u pojam!!! hehehehe the evil sonja is back!!!!! burninmad

odoh sad vidjet jesu moji preživjeli ruček.... rolleyes

pa-pa


kiss

- 12:40 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Bolje kurac u ruci nego ruka u kurcu

Euro-English

The European Commission has just announced an agreement whereby English will be the official language of the European Union rather than German, which was the other possibility.
As part of the negotiations, the British Government conceded that English spelling had some room for improvement and has accepted a 5- year phase-in plan that would become known as "Euro-English".
In the first year, "s" will replace the soft "c". Sertainly, this will make the sivil servants jump with joy. The hard "c" will be dropped in favour of "k". This should klear up konfusion, and keyboards kan have one less letter. There will be growing publik enthusiasm in the sekond year when the troublesome "ph" will be replaced with "f". This will make words like fotograf 20% shorter.
In the 3rd year, publik akseptanse of the new spelling kan be expekted to reach the stage where! more komplikated changes are possible.
Governments will enkourage the removal of double letters which have always ben a deterent to akurate speling.
Also, al wil agre that the horibl mes of the silent "e" in the languag is disgrasful and it should go away.
By the 4th yer people wil be reseptiv to steps such as
replasing "th" with "z" and "w" with "v".
During ze fifz yer, ze unesesary "o" kan be dropd from vords kontaining "ou" and after ziz fifz yer, ve vil hav a reil sensi bl riten styl.
Zer vil be no mor trubl or difikultis and evrivun vil find it ezi tu understand ech oza. Ze drem of a united urop vil finali kum tru.
Und efter ze fifz yer, ve vil al be speking German like zey vunted in ze forst plas.



vidite, to bi trebalo provest....
aloalo...


Image Hosted by ImageShack.us

danas sam baš mislio materalnu radnju počet pisat....vit ću....vjerovatno mi se neće dat.....
27,1, krećem na primpreme u onaj pomak za faks...i onda svaku subotu tak....
ni to mi se neda...
šta se mora, teško je...

aj....
pozzmah

...............:::marko:::.................

- 11:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 08.01.2007.

slonica nelica tu tu


ovu zelenu boju treba pod hitno promjenit zato kaj ceju mi ispast oci na federe od nje. boja je toxic do jaja.

sad me zval zvone boban. uvijek kad me neazove trazi neke igrice za komphjuter. btw. imam need for speed carbon ako nekom treba treba


evo dobitnika tombole

ISPRIKE

134005; 134046; 134077; 134099
134101; 134109; 134118; 134127; 134161
134200; 134207; 134212; 134223; 134227; 134237; 134258; 134263; 134264; 134269; 124279; 134295
134302; 134303; 134306; 134307; 134309; 134315; 134318; 134323; 134345; 134369; 134371; 134374; 134375; 134381; 134396
134400; 134416; 134449; 134469; 134471; 134495;
134500; 134526; 134529; 134532; 134538; 134553; 134557; 134569; 134575; 134577; 134587; 134593;
134605; 134619; 134664; 134688; 134689;
134711; 134716; 134727; 134745; 134771; 134773; 134785; 134790; 134775; 134795
134802; 134804; 134806; 134807; 134813; 134820; 134835; 134856; 134881
134901; 134905; 134921; 134936; 134944; 134955; 134965; 134967; 134976; 134980; 134990
135000; 135415; ¸135422




USLUGE
134115; 134167; 134178; 134198
134250; 134257; 134285; 134287
134304; 134370
134406; 134416; 134423; 134431
134501; 134540; 134543
134679
134728; 134729; 134732; 134788
134821
134911; 134917; 134943; 134946; 134947; 134958;
134995
135438

PEKARA
134001; 134048; 134097
134102
134229;
134418; 134420; 134451
134520; 134590
134622; 134643; 134674
134966
135436



OSTALE NAGRADE
134008; 134014; 134017; 134027; 134057; 134072; 134079;
134120; 134122; 134147; 134152
134213; 134215; 134219; 134226; 134228; 134239; 134244; 134251; 134256; 134265; 134268; 134273
134313; 134319; 134320;134325; 134333; 134350; 134361; 134377; 134389
134401; 134412; 134421; 134424; 134436; 134447; 134470; 134478; 134482; 134489
134503; 134514; 134519; 134522; 134549; 134556; 134563; 134970; 134576; 134582; 134595;
134609; 134628; 134635; 134640; 134650; 134681; 134685; 134690;134697
134707; 134701; 134713; 134715; 134718; 134734; 134772; 134779; 134792;
134803; 134819; 134830; 134838; 134844; 134846; 134851; 134866; 134870; 134823; 134868; 134875; 134890; 134896
134900; 134902; 134913; 134959; 134971; 134988; 134991; 134968

135429; 135434

jebemu mater ja nisam nis dobil vreg mu mater na metre jebal. mozda zato kaj nisam ni uplatil nista. h jebiga
____________________________________fakof----______________

- 10:29 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 06.01.2007.

ode moj post pa pa...

izbrisala sam onaj moj friki post šta sam ga pisala jutros u 5.... nekad zbilja pretjerujem.....

p.s. moja novogodišnja odluka povodom sv. 3 kralja je da se više nikad neću alkoholizirat na prazan želudac..... i neću pušit travu i pit alkohol istovremeno.... ubitačna kombinacija....

eto, to je to....

pozdrav

SoNjA


wave

- 14:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #

mjaut i paradajzić

dakle, sad ću ja da vam sve objasnim! Ja sam ad došla odma i vjeroval iili ne bila sam u duga resi vanka.... i bilo je dobro... e ne mogu vjerovat da to govorim. I sano da znate mema boljegn nego pidsat post u 56 ujutro. I tako smo fdeja i ja bila u d r joj rteško je pritiskreat ove tipke i bila sam ja tamo s jakovom tj s njim vani i bili mjaut i onaj šta slioči na onog iz zvečaja i paradajzić i to je to i svi su oni jako dragi i nije tako loše u d r. Dej i JA SMO STOPOM DO TAM I NATRAG I KAD SMO SE VRAĆALE UPALE SMO NAKO MM TIPU U AUTOL I PITO NAS OĆEMO PUŠIT TRAVU A NAS KAKTI JAKO TEŠKO DA NAGOVORI Š IMI STALI SA STRANE I PUŠILI TRAVU... ONDA DEJČI PROŠLA DOMA A MENE LIK ODBACIP DAP HRV, DOMA I TAMO DSAM SE JA RAZV+BACALIA MISLIM DA ŽIVOU nisam tako plesala baš sam se rasplesala i i onda mi je bb platio votku pa sam ja bila jako sretna... eto. A sa dpoštzo sam pila na prazan želudac u nisa m jela 15 satio sad idem spavati. Sammo da jpoš kažem da je trava dobra za zdravlja kao i alkohol i da ćemo se sutra uboit u alkoholu i lnf+da ću ja pkllesat s onim kak dse zove.. jakovom.. i to je to .. ijoš samo da kažem da smo poslje hrv. Dopoma išli u neki haustor na stepenicama u hodniku i ja sam tamo ubila buca ninu i još nekog tipa u pojam i nina je rekla da prestanem pričat jer je jako boli trbuh u smijanja i ovaj treći tip mnije vjerovo da idem u gimnauziju, mislio jw da idem za svječara ili simjlr pa sam je bila povrjeđena al sam mu oprodtila jer ep prirodno glup. Ajde papa ljudiiiiiiiiiiiiiiiiiii sve cas jok volim
i rekli su mi da sam alkoholičarka što uopće nije istina jer ja u živou tnisam ikusila alkohola.-... dobro,, t u i tamo moćžda malo...

ajd bok sada

i ja jako volim deju jakova i ninu


i samo da znate d r ima ashalt

- 05:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 04.01.2007.

konjsko perje

danas sam si u zagrebu kupio boarderske hlace koje se zovu horsefeathers.

eto, to sam vam htio reci.
oni koji su dobili cestitku za novu od mene su dobili, a drugi nisu. jebiga, kaj cu vam ja....
sad je maloprije na eurosportu svirala dinamova himna

ako neko oce moze doc kod mene da gladamo tv. imam 1000hiljadu programa i veliku plazmu. mozete donest i neki dobar film. ja sam stalno sam doma.
jucer smo ja, karla, jura i mala natali gledali cajke i slusali pornice kod mene i jeli ladicečoko. pa ti vidi.
a kaj je to gorilo na dubovcu??

btw. četbox ima dobru karoserijunaughty

sve je ona meni - slavonske lole

____________________________
::::::::: ::::::::::
:: ::
:: ::
:: ::
:: ::
::::::::::::
moj stari u firmi ima big brother.................. ha ha ha hahahhahahha
-------------------------------------------------------------------jogonja__a.k.a. fakof

- 19:33 - Komentari (7) - Isprintaj - #

nambr najn, nambr najn.........

jebemu....nemrem pit jer sam se na novoj preladio..
ispuho sam već par litara šmrkalja....blabladead
a valjda ću do sutra ozdravit....
sad slušam beatles - revolution i uopće ne kužim pjesmu puna je skrivenih poruka, i puštena unazad ima sotonistićke poruke, govori o nekrofiliji, čuje se dijećiji plač itd....a i ovak slušana je bolesna....
najbolesnija pjesma koju sam ćuo....
al meni je sad ćudno kaj su to bitlsi koji su djelovali u 60-ima i ne znam kak je tadašnjom tehnologijom to moguće bilo...
lud
e, ja ne donosim novogodišnej odluke...
znate vć...ako ne želite neuspjeh, nemojte ni pokušavati....
ah, Murphy je u pravu..
vidim da niš posteva ne pišete...kaj ste stali, ljudi....
u, jebate...nova maramica mi treba...ova je natopljena......
.
.
e...ko je ovaj četbox.-...menoj se sramit djete, sam mi nemoj bit anoniman, neg se lepo predstavi....
.
.
ste vidli kak je dvorana lijepo gorila....
kažu da se dim vidio u ozlju....
ko zna jel se u vivodini vidio...
.
.
neki dan me šantička zvala u školu da dođem po pitanja za maturu....
aha..
pa vi recite...
.
.
strgo sam se na ovo...ne znam zaš, jer uopće ni atk smiješno....al je luuuudo...aj em betmen!!!!smijehrofl
Image Hosted by ImageShack.us
.

sad mi cegi poslala poruku...u petak u 15 do 9 kod tornada je faf...pa dođite....
.
.
.
kaj još da vam velim...
niš...uživajte još tih par dana kaj nam je ostalo....
pozz

...:::marko:::...

- 18:20 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 02.01.2007.

treba delat

evo,i to je prošlo.doček,mislim...sad,kad smo se svi dobili (dobro,ja nisam bila tak jako mrtva,nisam se ni napila kak se spada,samo sam bila malo "vesela",a za doček smo gledali filmove;veki,marko,hajko,tomica i ja u markovoj kući u mekušju),odmorili,naspavali i razmislili o novogodišnjim odlukama,vrijeme je da malo razmislimo i o našoj budućnosti iliti o završetku ove sje.... škole,tj. o pisanju maturalne radnje itako...(katarina,ovo se naravno ne odnosi na tebe :))ja sam baš danas počela pisat maturalnu radnju,i ljudi,velim vam,to nebu tak brzo gotovo.treba prionut poslu,treba delat...možda mislite da serem i da je prerano,al bolje da sad prikupimo/te bar literaturu i bit će lakše kasnije.samo podsjećam!!
ja ne znam jel neko od vas na ovim praznicima pročital kakvu lektiru,al ja do dana današnjeg nisam apsolutno niš pogledala nit razmišljala o školi.dobro,imamo još vremena ,osim veki,mene itd... pošto idemo na skijanje...
hev fan i nemojte se skroz zapustit.
pozdrav

p.s.u radu je spas!
hahahaha

petrunjela

- 22:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #

novogodišnja odluka

prestajem pit.
iznimka su samo rođendani.

prošla su 2 dana a meni se još uvijek vrti.

prestajem pit.

bila sam u zagrebu.
išla sam slušat novi val.
kao.
do trga nisam ni došla.

uspješna vam nova.
kristina.

- 17:14 - Komentari (3) - Isprintaj - #

nova nova nova

SRETNA VAM NOVA GODINA!!!!
Mislila sam jučer napisati post ali jednostavno nisam imala snage… izgledala sam koda nisam 10 dana spavala. Uglavnom, ovu sam novu proslavila u svom stanu i bilo je ludo i nezaboravno. Oko 6 su došli Petra i Dražen i nakon što si je Petra drmnula 2 „lagana“ bambusića, prošli s na proslavu u Zagreb. Oni su cool i provode slobodno vrijeme u Zagrebu. Da, da… bilo im je isto super, ali za detalje pitajte Petricu ili će ona sama reći kako joj je bilo.
Kod mene su bili moj dragi, Jura i Dora, Kac i Alex; Andrijana i Edi, Capan i Bobo. Pojavio se i Emil ali nije bio dugo. Došla je i Jelena pa je produžila dalje slaviti sa svojim razredom. Kod mene je trebao doći i Mates sa Anitom no oni su se ipak odlučili za Ziher. Čula sam da tamo nije bilo naš posebno.
Kod mene je bila ludnica. Cuge, hrane, dobre muzike, plesa i jedna razbijena čaša s pelinom.… ma zakon. Dobra zajebancija. Capan je malo grlio školjku ali je sve oprao iza sebe. Pristojan momak.
Otišli smo svi u krevet oko pola 5 i neko se od ovih probudio u pola 9 tako da sam već u 9 pila kavu još umorna ko pas. Svejedno, bilo je jako dobro.

Još jednom, sretna nova. Otrijeznite se pa se vidimo

TAJANA

- 15:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

čik čik čik pogodi što mi treba što mi godi.....

hello razrede!

nadam se da ste dobro profeštali novu godinu! ja jesam! thumbup

pa ukratko...... bili smo kod deje u garaži, alkohola je bilo na pretek party, jedino je došlo do pomanjkanja muškog spola, al smo mi to sve rješile u hrvatskom domu! smijeh

no, cura je u svakom slučaju bilo dovoljno, i ja sam jednoj od njih skidala podvezicu s noge (zubima naravno)..... onda smo se još malo zbližile i tako to.... neću u detalje jer ćete reć da sam *****, a nisam.... dotična je djevojka zbog utjecaja alkohola kasnije pala, slomila zub i rasjekla usnicu, a njena je haljina bila puna rupa od čikova... al bila je baš simpatična..... a pošto je svi znate, neću je imenovat.... čik, čik, čik pogodi, što mi treba što mi godi..... (sad mi se baš sluša ta pjesma).... yes

uglavnom, došla sam doma u 12 i spavala do 6 popodne i onda sam otišla u green bar na kavu, a kad sam išla doma smočila me kiša ko mokrog miša.... yes i sad mi se uopće ne spava i ne znam šta da radim..... no

pfffffffffff..................

pozdrav svima i još jednom sve najbolje u novoj godini!

i adriani sretan rođendan malo sa zakašnjenjem! kiss

SsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSssSsSsSsSsSsSsSsS

- 00:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 01.01.2007.

Prigodno

Sretna vam svima nova godina!!!!Cijela, do 31.12.2007.!
Pusa svima
P.S.Što se onog likera tiče, baš ne djeluje sam, ali je super u kombinaciji s juice votkom...

Katarinšen

- 19:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #