4. FAF

nedjelja, 31.12.2006.

MISTERIOZNO:tko/gdje je (zapravo) sonja?

brzo,brzo..moram je preduhitrit.sonju naravno.oni nepismeni postovi u polupijanom stanju nisu dopustivi.fala bogu da ih nije i sinoć išla pisat.
sonja,čudno biće....da ne govorim o petku...a k'o zna di je u jučer bila.mi smo se kao neš dogovarali i kao idemo u fensi izlazak itak.(pogledaj dolje)
i dobro,izašli mi u papas,naletimo na katarinu i josipu.i pijemo...onda se zaletimo u ziher,onak samo usput da popijemo pivo i da produžimo za aromas/hrvatski.
zadržimo se neko vrijeme,kad ono,sonje nema.šaljem ja njoj poruku,ona javlja da dođem u hrvatski da će ona stić iz aromasa (kak je već tam stigla....?)
i dobro,ja stižem u hrvatski,tamo željka tanca k'o luda,pušta se haus/dens,andreja s njom i još neka ekipa (na moje čuđenje,ja sam mislila da oni slušaju pank/rok) iz zihera.
iznenađenje!pitam gdje je sonja.svi misteriozno šute.nema sonje.nema je...otišla i nije se vratila...vjerojatno je zbarila nekog lika tak da joj može kupovat cugu cijelu noć...vjerojatno.
slično je bilo i u petak.nestala je u hrvatskom s nekim likom...ma dobro.nek se cura zabavlja.sam se nadam da se jučer nije napila... :)e da...i ja imam problem sa pijačom.nemrem se napit.ni jučer,makar sam pila viski u papasu!!(sonja,potvrdi!)nikak se nemrem napit.kad sam došla u hrvatski,reko,idem ja pol litre pive pa će me valjda to (nakon litre u ziheru i viskija i pinja kolade u papasu)prebacit,i da se mogu malo isplesat jer fakat nemrem na onu muziku plesat ak nisam pijana.i onda je neki lik cijelo vrijeme stajal kraj mene i pokušavao pričat samnom.fala andreja kaj si se maknula iako ustvari to nisi trebala napravit.i vidim ja,nema zabave za mene tamo(iako mi se uređenje jako sviđa,fora su ona stakalca/mozaik,i puno je rulje bilo....)i odem ja u 3 doma.ovi su ostali plesat,a sonje još nema...

svi se dobro zabavite večeras i nemojte jako puno popit.evo,veki,marko i hajko baš sad kupuju cugu i jedva čekam večer!!
pozdraf svima i čitamo se posle dočeka!
njami party nemojte bit previše nut

petrunjela

p.s.sonjica,nemoj se ljutit,znaš da je tebe puno volim :)
puspus

- 11:02 - Komentari (5) - Isprintaj - #