4. FAF

petak, 29.12.2006.

aaaajjhaaj

aaajhaaj

danas sam skocio iz jurećeg vlaka. bas fora. totalno me bacilo ko u kaubojskim filmovima
po cijele dane sam u birtijama. nemožeju mi niš u pikadu. rasturam sve. ostali su pičkin dim. bog te nece dragi. čak sam i jednog policajca pobijedil u igri 501. tolko se je jako raspizdil, skoro da me nije uhapsil... tolko sam jako precizan, ko edvard škaroruki

neki dan me je zvala sonja. ja sam joj rekao: il buš dala, il buš trešće brala.
poslije ja ona rekla da ja dobro stenjem. nakon toga smo bili na multivitaminskom energetskom napitku da povratimo dobro utrosene kalorije. dva dana poslije si je sonja stavila moju sliku na zid. aaajhaj. pa ti vidi........

danas smo isli kupiti "namirnice" za novu godinu.
Image Hosted by ImageShack.us
kako ce 15 gajbi, sto litri vinčine, zestica i sve ostalo fora izgledat na jednom mjestu. ma milina
jadva cekam da dojde nedjelja. bit ce beleaja. aaaajhaj bog te nece dragi

danas cekam autobus na stanici. i dode neki lik sa ćoravim okom. i pita za kolko dolazi bus. moj klasičan odgovor je za 5 min. i onda je on poceo o poslu, ženi.... mrzim takve likove. često mi se to dogodi.
misliju da nešto znaju a nemaju pojma o ničem.
ti likovi me uvijek posijete na 2 pjesme od HLADNOG PIVA
1.šank
2.tamburaši (totalno dobe stvari)
poslusajte ih i znat cete o cemu pricam. u pet minuta ja saznam cijeli njegov zivot bog te nece dragi.
misliju da nešto znaju a nemaju pojma o ničem!!!!!!!!!!!
ali ovaj frajer sa ćoravim okom mi je dal 2 upaljača.


inače..........ovo je stoti post na nasem blogu(stoti skupa s onima kaj smo ih zbrisali)
i blog nam postoji vec mjesec i 2 dana
aj go aut now
____________________________________fAkoF-----_________

- 20:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #