4. FAF

četvrtak, 28.12.2006.

ja oću hranit prasce!

dosta mi je svega! i krumpira i luka i ćešnjaka i celera i peršina and regular shit šta ti treba da skuhaš normalan ručak. kad god stara radi ručak ja moram gulit krumpire! jeeeeeejjjjjjjj! that makes me so very happpy! bang moš mislit..... evo, i sad sam maloprije morala gulit god damn krumpir! i to je bio nekakav tako crn i trul i sav se raspado i bio je odvratan! jjjooooo fuj fuj fuj...... eek pa da se pokopaš! zašto ne mogu betonirat stepenice s dedom.... wink ili....... pilat drva s tatom...... wink ili...... hranit prasce s drugim dedom.... wink ali ne sonja mora nanovo gulit krumpire! krumpiri krumpiri krumpiri! headbang muka mi je više krumpira! ko ih je uopće izmislio! al mogu se prijavit na natjecanje u guljenju krumpira! bez daljnjeg bi bila prva! thumbup a glavna nagrada bi vjerojatno bila vreća krumpira! bang i ko bi te krumpire morao gulit? pa ja naravno!

inače, mislim da neki ne znaju da ja imam baku i dedu u generalskom stolu..... nisu baš blizu marije i mirele al su tamo i imaju kokice, prasicu lili (nje više nema..... prosvirali su joj mozak), zekane..... krave nemaju. krave smrde. i stalno govore muuuu pa su dosadne. dobro, prasci isto smrde, al oni rokću pa su zabavni!

i za kraj! moram se pohvalit da već dugo nisam bila u kasinu! dead e da, petra, dobro si rekla, 23 je crveno! jučer sam u ziheru vidjela petru, tajanu i matesa i bila sam baš sretna! yes

pozdraf!

cmok cmok cmok cmok cmok cmok!

genijalka

kiss

- 12:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #