4. FAF

ponedjeljak, 25.12.2006.

zadnji dan

vidim da nitko nije pisao o petku.

sandra dolazi u školu sa nagradom.
kreće lagano pijuckanje.
izdvajaju se pojedinci koji odlaze u konzum.
pije se iz barbie čaša.
mojim odabirom.
fensi.
igra se pogodi tko.
nevan ciganović, isus krist, nives celzijus.
moj rudi lomi jedan rog.
imobilizacija iste sekunde.
čeka se hitna.
razred bježi na engleski.
zašto?
ne znam.
ostajemo samo mates i ja.
nadobudni.
mates pije iz barbie čaše.
prejebena scena.
hehehe
hvala bogu pa nam dolazi sve prisutnija i raspoloženija željka.
ni marko se nije držao po strani.
onda dolazi pijana raja iz razreda.
okuplja se iza gimnazije.
pjeva se.
ori.

iznenadni odlazak u ziher.
željka i ja inzistiramo.
marko postaje nacistički nastrojen.
ili samo pjeva na švapskom?

ulazak u ziher.
za šank.
onaj, recimo to tako, drugačiji dio razreda odlazi u budhu.
marija razapeta između nas i njih.
trči iz birca u birc, uvijek ostavljajući upaljenu cigaretu i kavu.
postaje emotivna.
mi postajemo emotivni.
puštaju nam se stvari s maturalca.
marija nas jako voli.
dolaze veky, luka i sven.
luka nestaje.
počinje rasprava.
confidential: marko, željka i ja.
uvjeravam dečka da nisam pijana.
bezuspješno.
odlučim ostat.
al nema se više para.
na bus za ozalj.
krmit.

što se dalje događalo ne bih znala.

pozz ekipi.
pusa, k.

- 22:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #