4. FAF

ponedjeljak, 25.12.2006.

pijača and slavlje

sve najbolje svima još jednom... i nataši.kajgod ona slavila (?)
nego...htjela sam dat malu recenziju događaja od završetka škole,hehe...naravno,vezana je uz opijanje i zajebanciju.prvo,u petak smo imali "razredni" faf na kojem se pojavilo 7 ljudi iz razreda (mates u letu) i nekolicina stranaca.kupnjom bambusa(i pive -> luka) u tornadu (tj. merkatoru il koji k.... je već to) smo si zagarantirali veseli provod večeri!bilo je zabavno ali i vrlo hladno.sonja guta bambus k'o luda,to nije normalno!a ni katarina nije baš bila ravnodušna..no ona zna granice,kad joj se počelo vrtit,prestala je.dok smo sonja i ja dijelile zadnje kapi...srećom,nije se niko jakooo nalio (osim možda željka,kasnije u ziheru :)) ali smo bili veseli.luka je stalno govorio :"bokte,ovo mi je 2. piva,ja sam pijan" itd...
došla je i policija i počela srat zbog nereda i tak.malo su nas zapisali.neke...i izgledali su prilično neprijateljski raspoloženi.(pogotovo kad su vidli konfete posvud(naravno,željka kupila.svi smo se složili da smo to mogli kupit kad se sandra udavala...al jebiga sad)razbacane...odlaskom u ziher svi smo se raštrkali,a veki i ja smo prošle sa našim dragim dečkima...
drugi faf se događao na vivodini na sanjinom rođendanu.kaj da velim,ko nije bil,ne zna kae propustil!hehe...bilo je zakon,jeli smo odojak i pili gemišt.ja mislim da smo natali i ja najviše puta išle jest tijekom večeri...miješalo se sve,bambus,gemišt,štok,štok-kola,neka meni nepoznata žestica itd...mene nije tak jako prebacilo al mi se vrtilo...nisam ni znala da mogu tolko alkohola podnijet...sjećam se jednog dijela kad sam se poskliznula(ne od pijače nego zbog skliskog poda :)) sa čašom vina u ruci i zalila si cijeli šos...smijala sam se k'o idiot iako mi je zapravo bilo jako neugodno s obzirom da je grupica (vivodinskih)dečki stajala kraj mene i umirala od smijeha...ajme,katastrofa...
a da ne govorim o tome kak su jura i veki spavali na stolu (veki je čak i ostao otisak nasred čela)..sanja je bila slatka k'o i uvijek al i pripita.strgala si je najlonke i pala je 6-7 puta na guzicu...moram spomentu da je na rođendanu bio i albert,i da je plesao...hehe.to je tek bilo zabavno.fešta je bila prava,pijače nije ponestajalo,a hrana je samo dolazila na stol.k'o na svadbi.poslije je navodno izbila i neka šora (vivodina protiv ozlja il tak nešto) al to nisam vidla.sve je završilo u 6 ujuutro i tad su nas vozili u sanjine dvore još dalje od vivodine (da,ima i toga!!),bogu iza nogu...zaspali smo istog trena (po 3 u jednom bračnom krevetu/kauču i sanja u svojoj sobi).budimo se oko pol 11,pijemo kavu,pričamo o tome k'o je kolko pijan bil i u pol 1 idemo na vlak za karlovac sa ostacima šminke oko očiju od prošle večeri.ozaljčani ostaju u ozlju,a karlovčani se na temp -59 C sa glavoboljom gegaju do kuća na ručak.sve u svemu,bilo je zabavno!!
puno pusa sanjici i dobrodošla u 18-u!

i samo tak nastavite sa fafom dok ne počne škola!:))
pozdraf
yes wink eek yes yes
petrunjela

- 21:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #