4. FAF

nedjelja, 24.12.2006.

alkohol alkohol i samo alkohol

svi znate kak ja inače nisam sklona opijanju rofl al me jučer zbilja opalilo! zujo Uuu bokte neće (to sam pokupila od jakova!) anyway, nila i ja smo se spickale i slickale i prvo mom susedu na rođendan. prvo smo si popile bambusić party al nam je to bilo prejako pa smo onda pile čisto vino! party onda smo išle malo da željke i ekipe al tamo nismo ništa pile. nono ja sam slušala predavanje o pravilnom sušenju trave u ormaru. thumbup obljepiš ormar s aluminijskom folijom, staviš unutra travu i neonsku lampu i za 2 dana imaš fino sušenu travicu. i zapamtila sam da ako sušiš travu s fenom onda smrdi po govnu. yes onda smo išle u edison jer sam ja morala na wc. i na wc-u sam vidjela nešto nevjerojatno! TOALETNI PAPIR! to u edisonu još nikad nisam vidila! došlo mi da plačem od sreće..... ah...... uglavnom, tu smo si nilica i ja okrenule 3 votkice.... wiiiihhhhhhhhiiiiiiii......... party i onda smo išle u papas. tu nam je miloš platio 2 runde votke party i onda neki nilin frend još jednu rundu..... party e sad me već bilo malo prebacilo, pa sam otišla do škrtića i uzela mu pivu iz ruke i malo sam si popila...... party jebote, bit ću sretna ak ću imat 2 iz tjelesnog..... bang šta si čovjek sad misli o meni...... headbang al nije to najgore..... nila i ja smo se razbacale ko nikad u životu, plesale smo plazile jedna po drugoj koda smo najeće lezbe u gradu i sve je to bilo na udaljenosti metar i pol od škrtića! headbang kad nam je u papasu dosadilo prošle smo u aromas.... ajoj...... tu smo opet plesale ko lude, koda nas pokreću durasel bakterije! tj..... baterije..... tu smo se malo družile s nekim dečkima..... kiss pa je ovaj moj platil vokicu pa smo si mi opet malo popile party i bile smo jako sretne! pa smo se još malo igrale s dečkima naughty i onda smo se uputile doma. inače bi mi trebalo pol sata od aromasa do doma, sad mi je trebalo više od sat vremena! nikad više nejdem u visokim petama van! NIKAD! NIKAD! NIKAD! ....yeah right..... kad sa bila već blizu švarče, krenula sam izut čizme i bosa ić doma, al sam se predomislila jerbo bi onda morala prat noge kad bi došla doma, a to mi se nebi dalo. lud

tolko o mom jučerašnjem izlasku...... treba sad kitit bor! yiiiippppiiiiii! smijeh


genijalka

- 13:50 - Komentari (3) - Isprintaj - #