4. FAF

nedjelja, 24.12.2006.

mrsiš muda, a

hmmmm gdje da počnem???

samo cu reci da mi je jucerasnji dan bio jedan od boljih u zivotu. cijeli dan mi je mozak bio na paši.

ček malo. zakaj niko nista ne pise. od cetvrtka niko nije ni pljunuo na blog.

evo lista komada u razredu.
vinski - hrvatski, filozofija
ja - hrvatski, filozofija
tajana - geografija
željka - geografija
marija - kemija
valjda nisam nikog zaboravil. oped smo ja i vinski prvaci. i cudno mi je to kako opet imamo iz istih predmeta. pa normalno kad smo se mi tako dogovorili...

e da. jucerasnij gospodnji dan... zestoko.
sto sam duso tako proklet
jucer pijan, danas opet!!!!!!

pijemo u petak, pijemo jucer, pijemo danas, pijemo sutra, pijemo za novu.
koda da smo na ljetnim praznicima...
ono kad su bile sisvete onda smo u onih 4 ili 5 dana nas 7 smo rijesili 200 litri crnog od mog dede. nisu lovacke price. istina je.

jucer sam se probudio nesto prije devet. vani magla. veli stari: idmo u split. a reko idemo konjgajeba. i tako stari, sestra i ja picimo u split, u pola 1 smo vec na rucku u jednom restoranu u gradskoj jezgri. necu rec kak se zove, jel je to onda reklama.
pazi sad ovo. prvo popim kavu s mlijekom. dolazi predjelo: brbavice, kučice i prstaci na bijelo. to su sve skoljke ako niste znali i to prva klasa. drugo predjelo bakalar. - prvi put ssam probal i svidjelo mi se. onda su dosle 2 ribetine, jadranske lignje i skampi. pa prva liga e..... brate moj. jebate zivot.
a ja sam cijelo vrijeme pijo bambus sa buteljom sv. klement (ili tako nesto) koja kosta oko 300 kuna.
ludnica e. a vi se sigurno pitate zakaj sam ja isao u split.... pa ne valjda na rucak. pa nisam, isao sam si televizor kupitrofl
ogromna plazma. dugacka je od poda, meni do vrata. prva liga...
e onda smo isli doma. kako smo svi bili omamljeni od svetog klementa odluka je pala da ja vozim. i tako i bi brate. vozio sam cijelo vrijeme od splita do bosiljeva. i na benzinskoj sam stao i natocio benge. nisam brzo vozil, uvijeko oko 140, 150... a najvise sam do 220km/h. ide audi ko strijela bog te nece dragi. na 130 te kelji u zic kad ga stisnes.

e sad slijedi drugi dio dana... izlazak u grad, svodi se na, turneju po sankovima
2. deo
za zagrijavanje smo speed, ćoro i ja kefnuli litru grasevine kod ćorota u bejsmentu. onda smo isli po mjauta i onda u galeriju. tamo smo na sanku rjesavali male bavarije i debele i onda su dosli gestapo, cveba, culing i kalimero. onda sam ja doslovno potjerao neka 4 lika sa "našeg" stola. za stolom je slijedila totalna zajebancija, bacanje casa na pod, ja derao gemiste sa kutjevim. čulingu sam netegnu kondom na pivu.rofl
komedija.
kako je jucer u kantini bio neki dobrotvorni koncert mi smo krnuli na to. sviralo ja 5 bendova. mi smo cekali da pocneju svirat nasi - TNTthumbup
e ulaz je bio 5 kuna. i meni nisu dali da kupim ulaznicu budale. a dobrotvorno je. i puste oni mene u nutra ali mi nedaju da kupim eintritskarte... a svi ostali su morali platit. boro drljača je bil redar.
i tako mi valjamo gluposti, pijemo, cekamo da nasi pocnu svirat a ono nista. ćoro i getapo su pišali u čošak zato kaj nisu znali di je vece. i onda su dosli zamba i jos jedan sa ruksacima. čuling im je rakal da mogu torbe ostavit u čosku. mi smo se potrgali od smeha. u pišakirofl
i taman kad su TNT poceli meni zvoni mob. zove gojkić da ga je neko istukal, da ce doc za 10 minta kod nas. broza mi je rekal da je njegov stari sival nekog na hitnoj malo prije. ja sam nasao krivce. svoju ekipu poslao van. a ove kaj su tukli gojkica sam ja potjeral van i nisam ni izasao njih 20 se vec mlati ko zivotinje. ruka, noga svejdno. inace ja tu trojicu zovem vodoinstalateri zato kaj imaju one velike ventile za vodu koji im sluze kao bokser. soramo se mi na sred semafora, bilo nas je pun kurac, sigurno 30. onda su se redari umijesali. bilo je svega. njih 6 mlati malog martina, ja se zaletim u njih i sve ih porazbacam preko ograde. onda me je cveba zaustavil da ne razbim jednog frcakovog nasred zebere.
zestoka je bila sora, ali mi se neda vise pricat.
mi gladni, idemo doma oko 2. nas 6. nasli nekog karlovacana, naslonjen na stupu sa pivom. pivu mu popili i razbili. vodimo mi njega sa sobom. odnekud dolece njegov frend sa kilom kruha. mi pocapali kruh ko zvijeri neke divlje i najeli se fino. i sad vise nema smisla ic doma. idemo u arku. pustam ja sa mobitela škorota i kompaniju. pjesma je digla atmosferu i
društvo se skupilo, počelo je ludilo....
bacio sam disk od peglice na cestu, bacali smo kante, gurali se preko ogradu, kamenje bacali i kaj bi drugo nego pizdarija.
kod skole se guramo u živicu i HOP CUP IDE MUP.
murja nas zapisala. sve redom. cvebu, mene, čulinga, mjauta, ćorota i gestapa. bila je i žestoka provala.
pita striček policajac cvebu ime oca, ovaj veli Vlado. kadi radi? a čulin se dere: radi, radi mi se osobna. zato kaj je on dal onaj žuti papir kaj ti daju kad ti se osobna radi.
lepo smo im cestitali božić i ja sam im objasnio kadi cemo mi bit za novu, i ako bude kakva dojava da znaju da smo to mi tamo, da mogu doc na rundu.
u arki sam dignul 5 banki na pokeru. mjaut je rigal u WCu.
a bokte. idemo u vatrogasni, tamo fajrunt i doma.
ja prvo nisam mogal 20 minuta uc u kucu zato kaj je sestra zakljucala. kad sam isao spat vidil sam da mi je majca totalno krvava, ali krv nije moja.........



trebal bi sad ic bor kitit bog te nece dragi. a neda mi se, ko ga jebe

______________________________fAkoF-------------_________

- 11:49 - Komentari (4) - Isprintaj - #