4. FAF

četvrtak, 21.12.2006.

21.12.

cudan je to datum. 21.12. -- 12.21. --- 2112 1221
i prvi dan zime je danas i pao je prvi snijeg ove godine. fora
jos si priželjkujemo i bijeli božić

uuu al cu se napit na doceku bozica. kupili smo ja i frend 3 butelje bijelog vina za 360 kuna. a jos ce biti desetak mojih prijatelja na doceku bozica. oni ce dat po 50 kn, tak da ce bit pijace.
neznam jel se to slavi ali mi cemo to proslaviti sa stilom. uh fensiii.... bit cemo u garazi sa skupim vinom i božicnim pjesmama.

sutra je zadnji dan skole. ovaj mislim polugodista. meni se neda ispravljat ocjene. vec sam ih dosta ispravil. kemiju i politiku. - to je vec dobar uspjeh.
povijest sam danas ucil tocno od 18:00 do 18:16... hrvatski necu ucit. makar me najvise jebe kaj imam 1 iz hrv. za popravak sam dosta ucio hrvatski. jedno 3 dana po 4 sata. poludil sam. ali sam zato dobil bod do 5 oz gramatike i jedini sam dobio 2 iz knjizevnosti. jebote hrvatski u guzicu!!!

e ja imam 3 iz matematike i fizike.
jucer sam se zapitao nesto... imas neku plohu dugacku 1 cm i siroku 0.5 cm. kolka je njezina povrsina.
1x1cm je jedan kvadratni centimetar. 0.5x0.5 je 0.5 kvadratna cm. ako imas 10 metara dugacko i o.5 siroko onda je to 5 kvadrata. po toj logici bi 1x0.5 bilo 0.5 ke ne? al nemoze bit!!!!!!!! kaj nije to 0,75 il kolko??? kolko je onda 0,75x0,75
++++++0,75 mmmmmmmmmm, butelja, mmmmm fino

i za kraj jedan bozicni vic...

sjede isus i apostoli na posljednoj veceri i rundaju oni. pijani ko guzice. i sad dode red na isusa da plati rundu i veli on: decki, dajte 400 litara vode da pretvorim u vino... a juda : isus NE SERI I PLATI RUNDU!!!!!!!!!!!!!!!

__________________________________________________fAkoF-------_______

- 18:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #