4. FAF

četvrtak, 21.12.2006.

ne znam što da napišem za naslov

E ljudi, još samo sjutra… pa onda, lagano opuštanje uz ovaj već dobro prisutni božićni ugođaj… aaaa…
Neki će morati rješavati, hrvatski, neki, povijest, neki filozofiju, neki… ne znam… uglavnom, neka vam je sa srećom. Ja sutra još samo taj hrvatski riješim i to bi bilo to od mene za ovu godinu.. istina, mogla sam proći i bez ove kuljetine iz geografije. I samo da znadete, znam gdje je paklenica i sjeverni velebit!!!

Jučer je u zagrebačkom HNK-u u 19:30 održana baletna predstava pod nazivom „Orašar“ i neka bude žao svakome tko nije išao. Meni je ono baš bilo lijepo za gledati iako radnju nisam gotovo uopće skužila. Bilo je zanimljivo vidjeti one baletane s nabildanim guzicama i velikim mudima i one balerinčice kojima ispadaju sve kosti van i prsima ala „ne dirajte mi ravnicu“. Josipa, nemoj dušo molim te ispast takva.
Svi ti šljokasti kostimi, scena puna boja, neke poznate melodije, neke ne… i tako… Zanimljivo.
Ne možemo zaboraviti „dobar zvuk“, pivo tomislav, đus-votka i još neko crveno piće na k što ga je Mates naručio. I da- račun od 260 kuna. Sve riješeno u nekih sat i pol prije predstave.
Zanimljivo.
Kao što rekoh, neka bude žao onima koji nisu išli.

TAJANA


- 15:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #