4. FAF

subota, 16.12.2006.

da je baba muško, zvala bi se duško

oOoOoO
izađite na balkone, pozdravite šampione

oOoOOoooO bog te nece dragi, pa da i ja nesto napisem....
samo neznam kaj.... cekaj, izmislit cu sad nesto.
.....trlap..........magic fingers....... oni ceju samo tipkat po tastauri
a mozag necu koristit....... magic fingersi.

eeee haj dis iz timo mass and jour listenih to open rejdio
fuck det...nabijem to na tuki. sad cu si ja pustit dr.dre a
i derika ce muzat do egss

danas mi se bas neda nekako ici van. spustila se magla iznad kupresa.
i bas je nakako mrzlo. noge me zebeju i sva faca bi mi se smrznila
i zaledila ko led ledeni.... bolje bit doma u toplini doma. da. u toplom domu. da. kuzis. imam centralno grijanje. to ti je kad imas jednu pec i ona ti ima neki bojler i pumpu i onda pumpa tjera vodu u radijatore koji su rasporedjeni po cjeloj hiži i onda ti radijatori grijeju. fora je to. a pec moze bit na drva ili na vugalj, ja imam na lož ulje čija je cijena nedavno porasla. pa jebate. pare, pare samo pare.
jedan moj prijatel nema centralno ali ima neku peć. one se od gusa delaju jamislim. tak se zove taj materijal. gus. gus-gus. i on veli da sa tom svojom peci moze zagrijat celu duga resu. sad cete se vi umisljeni karlovcani nasmejat i rec da normalno da moze, zato kaj je dugaresa mala. a ja cu vas lepo poslat u rodno mesto.
e uglavnom, on i njegova pec su face.

sutra mi sestra dolazi iz juzne amerike. bila je tamo 3 mjeseca. sad se vise necemo moci voziti u citojenu. nema veze. ja ssam sretan zato kaj mi je seka doma. e idmo ja i stari sutra po nju na aerodrom. ona ide s avijonom u ameriku. ona je bila u ameriki a ja nisam. ja se nisam ni u avijon vozil. jebate. ovo ljeto cu ic skakat bungee jump na sibenski most. i reci cu starom da mi plati skaknje s padobranom iz avijona. pa cu se i ja vozit u avijonu. aha h haha. ko je sad baja do jaja. pa ja sam normalno... bog te nece dragi.. ko bi drugi bil??

danas smo bili na svadbi jebate. neznam. bit ce zesce kad bude prava svadba...... ono sa svim sto u svadbu spada. tamburasi, pijaca, raha, opijati..........
kako cemo se jako ubit..... ko isusi. to ce nam bit zadnja zajednicka festa. ludnicaaaaa.
mala....češ tancat z menom? --- to ce mi bit ulet.....a znam da cete sve past

sonja je maloprije dosla doma. - dajem na znaje ak nekog interesuje

danijel je pobijedil. to sam sad vidil na TVu. ja taj big brother inace na gledam ali znam da ge neko od vas da gleda. barem nije pobijedil cigan, ili peder. i kaj sad? frajer je dobil miljon ćuna. i kaj sad? i? i niš... kaaj bogtejeba. teraj dalje........

sljedeci tjedan ce bit gadno po filozofijom. ja bi vama dala dva ali nemogu. ako ja i badric nismo znali za dva onda nije niko!
daj mi dva i rjesi me se jebote. ni ja tebe ne volim, a ni ti mene. stalno davi vezbeze....

hare hare
hare krišna
hare hare
hare rama od bicikla

jeste li znali da je lepak sa koverata i poštanskih maraka omiljena hrana
bubašvaba?

inače... latinsko ime za škanjca je - buteo buteo. bezveze. bilo bi bolje da se zove mateo nutela ili tak nekaj. glupost.

puno sam se sekirao - i axed myself very much
hej žica, žica, drma mi se kabanica - hey wire, wire, my raincoat is shaking
__________________________________fAkOF---------______
dobra vila mi je ispunila dvije želje, treći put nisam mogaonut

- 00:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #