4. FAF

četvrtak, 14.12.2006.

povuci potegni popeti se ne može

Hello friends! Nadam se da vam je bilo lijepo na fzf.... yes

ja sam došla doma i nisam mogla uć u kuću. Nisam imala ključ pa sam zvonila ko luda, a doma su bili samo baka i deda, a oni su gluhi i niš ne čuju i nisu došli otvorit vrata. headbang Onda sam se išla igrat tarzana i penjat se na balkon....

probam se popet... nejde...... no

probam opet..... nejde..... nono

i povuci potegni popeti se ne može....... no

jebiga, previsoko...... nono

na kraju sam se popela preko nekog stolčeka, jedna noga ovamo, druga onamo, uhvati ogradu digni nogu povuci se gore digni drugu nogu prebaci se preko ograde i eto ti mene na balkonu! mah

nadalje, pošto konstantno primam komplimente kak mi familija nije normalna, odlučila sam iznjet na vidjelo i tri kraća dijaloga između mojih mamice i tatice.

Pa evo:

Nakon gledanja reklame antonio vruće mi je:
MAMA: slavko, vruće mi je....
TATA: otvori prozor!

rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl

Par dana prije nego sam išla na maturalac:
MAMA: slavko, kako će nama bit lijepo sad kad sonja ode u španjolsku...
TATA: da, ti ćeš spavat u njenoj sobi!

rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl

Povodom 20. godišnjice braka:
MAMA: dobro slavko, pa zašto ti meni nisi ništa kupio???
TATA: kako nisam???? pa kupio sam ti vešmašinu prošli tjedan!!!

rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl

nemam više ništa pametno za pisat pa odoh...

pozzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wave

- 19:53 - Komentari (1) - Isprintaj - #