4. FAF

nedjelja, 10.12.2006.

guzica ti razbacana ko albanska privreda

hello! jutros su me opet poslali u onu istu trgovinu, al ovaj put po kruh. sva sreća pa si kruh možeš sam uzet. da sam morala tražit onu tetu kaj me zajebavala s junećom plećkom naš bi dijalog vjerojatno izgledao ovako nekako:

ja: dobar dan. molim vas jedan kruh.
teta: oćeš bijeli ili crni?
ja: crni.
teta: nema crnog, oćeš bijeli?
ja: može.
teta: njega imam samo pol štruce. oćeš rađe polubijeli?
ja: može.
teta: taj je ostao od jučer. oćeš rađe paket žemlji?
ja: ne hvala. ja bi kruh.
teta: nema kruha. oćeš krafne?
ja: ne hvala. ja bi kruh!
teta: slance?
ja: kruh!
teta: lisnato?
ja: kruh!
teta: burek?
ja: KRUH!!!!

i to bi tako išlo u nedogled dok trgovini nebi završilo radno vrijeme....

sad da se vratim na naslov.....

ovako je moj deda danas komentirao bakino dupe::

''ona samo misli da nema guzice, a kad ono guzica joj razbacana ko albanska privreda!''

....šta god to značilo....

jučer su išli kupit tepih za predsoblje i deda je htio onog na autoceste. onda je pak optužio baku da ima ljubavnika i da će se ona udat za njega čim on umre. kad su došli doma, vidjeli su da je baka krivo izmjerila pod i da je tepih premalen. onda je pak baka napala dedu, da nije ona kriva nego da njegov metar ne valja jer na njemu ne pišu centimetri nego neke druge brojke....

bang headbang nono lud

kad bih rekla da je moja obitelj normalna to bi bilo kao da kažem da se titanik srušio u indijski ocean prilikom svog prvog leta iz južne amerike u argentinu!

eto toliko..... goodbye people! see ya sutra!

genijalka

- 20:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #