4. FAF

nedjelja, 10.12.2006.

biti trijezan je iluzija...

zagrepčan naruči žuju, osječan osječko....karlovčan pepsi...
kad ovi neće pivu, onda neće ni on...

jebem ja vas duge rešane pijane...
tu se pimpate na blogu kojeg sam ja otvorio...
kuiš, sad me lik iz kutine pita jel ima za kupit karlovačko crno...
koi će ti to kurac...
imaš scvjetlo...
i imaš kjupek, iako je iz stakla 50^n puta bolje pit, a još i bocom moš nekog pijanog kretena koji te pare žica šlagnut..
ko bi kupio tvistoff, kad u ponudi ima i boca od pol litre....
karlovačko rula nadaleko...
e, ste skužili kak se magla spustila....im ja prema ziherici oko 7 i lepo toplo vrijeme, a sad se neka blesava magla spustila, jedva došo do doma...
crkla dabogda.....
zapela mi milka neka sa lešnekima za zube....
koja budala ide lešneke metat u čokoladu,..
nismo fakin vjeverice,...
e, da...
rečeno mi je da to nesmim spomilnjat, al opet sam dobar sa željkom..
iako i dalje pokušavamo održat hladne odnose, na diostanci, ipak em više ne šamara i ćak me i pozdravlja nekad.....
sad se još uvijek mota po ziheru..
tajana je isto tamo...i isto pijana..
ni ni kameru mogla uzet.....
trebo sam ju brunetu davat...
koji je isto pripit bijo....
i kaj da ja na to velim..
ke alkohol napravi od današnje mladeži...
sve to u kitu ošlo..
stid ih bilo.....
već je 53 posta objavlejno..
jakov se na poćetku čudio mom blogu i pito koji će mi to kurac..
sad on ima najviše postova...
sve se crveni.....
vi ovog katića......
to sve otrovano....
sramota...
do sad je 10 ljudi pisalo na blogu...
sven
jakov
vinski
sonja
kristina
tajana
sanja
matovina
beba
katarina
ja....
previše postova, a opet malo...
dobro, sad tek izbrojo, nije 10 neg 11...isto..
aj ljudi...
iam nas 30 u razredu, a znam da svi možete na net...
ak niš, bar u knjižnici....
a postz nije teško napisat..
aj, dosta sam piso..
all hail teh god of beer
Image Hosted by ImageShack.us
pozz

- 01:13 - Komentari (2) - Isprintaj - #