4. FAF

subota, 09.12.2006.

Vi ste u kurcu,ja sam genije svoje vrste

Jebote juneca plecka! Kupi cijelu kravu..............
Uspil sam napravit neki kurac i sad se na net od doma spajam preko bluetootha preko moba zato jer mi je fucking modem riknuo!!! Bit ce debeli racun za ovaj mjesec,al barem vise ne moram ic u onu narancastu knjiznicu koja svijetli u mraku.....
Zakej danas mora padat kisa kad se ja moram ic van napit na rodjendan??? Kristina,vidimo se. Donesi mi kisobran......
Komentirajte - jel bi na vivodinu trebalo bacit bombu i sravnit ju sa zemljom? Ja mislim da bi zato kaj oni gore puno seru a ta sva govna idu dole k nama pa se mi gusimo!!! Draga vivodino,ili prestani tolko srat ili ide BOMBA!!! puknucupuknucupuknucu
Sad mi je brat dosal doma s nogometa i evo stoji tu iza mene i cita ove gluposti. Smrdi ko da je jel mrtve cetnike za dorucak. Imam osjecaj da cu umrijet mlad......
Jel vam se jakov pohvalil da je skoro seki sjebal auto??? E jesi bena...............
Dosadno mi je. Idem delat nekaj.
Pozdrav ljudovi!!!

Vinski

- 16:07 - Komentari (3) - Isprintaj - #