4. FAF

subota, 09.12.2006.

aljetije zima

subota ujutro. neka budala me zove sa skrivenim brojem. zajebava bezveze. samo da me probudi. a bas sam sanjao da sam u sobi od vina. ne sobi sa vinom, nego od vina.
a bas sam ljepo spavaoheadbang dosao doma oko 1 i legnem se u krevet. i tamo negdje u susjednoj ulici pocne na dva auta tuliti alarm. i to je trajalo barem pola sata. da sam imao toliko snage da se ustanem, dosao bi tamo i bacio bi kamencinu u sajbu da ima pravi razlog za sviranje alarma.

i posalje mene odma ujutro stara da odem na plac po 4 kile krumpira i banane. ja ju bezveze svaki put pitam da jel treba zuti ili crveni krumpir. zakaj bezveze?? zato kaj uvijek kad dodem kod blesavog siptara on ima suprotni krumpir. i tako ja sa stojom u dzepu sjedam na svoj batatrkljin i spustam se u grad. u centru sve puno ljudi, auti, svi zurlaju ko muhe bez glave. zamalo sam pobrao par babi... a o ovima kaj voze aute da i na pricam. kaos.
normalno ja onako pospan isto vozim se bezveze. nikog ne pozdravljam. sad ce mi stara sigurno srat da kaj ja neznam pozdravit. a moj izgovor je uvijek da ja tu gospđu/gospodina nisam dugo vidil i da ga/ju napoznam vise. uvijek upali... i kad mi neko veli da pozdravim staru ja to nikad ne napravim....i normalno da stara sazna. jebiga, zaboravil sam?!?

i konacno dodem ja do siptara koji se zove pišampo pesku il kako vec. i veli ja lepo: 4 kile zutog krumpira. on naravno odgovara da ima samo crveni! kako sam znal jebotebang -ajde trpaj stari bit ce i taj dobar.
-jel trebas jos kaj? -daj kilu banana. on metne na vagu... - jel moze malo vise. -ajde daj ne davi stari...ok je. 21 kunu jebote ja.
to mi zapakira u onu najšitniju vrecicu koja je tanja od vlasi od edite erdeljac koja ima prave gospodske, svileno tanke vlasiyes
a ne ja seljak. imam kosu jaku ko hrast. jedan decko mi se capio za kosu da ne ispadne iz auta kada mu se u zavoju otvorio gepek... (duga prica popracena litrama alkohola)

vozi ja sad sa 2 vrecice na govenalu i dolazim do pruge. predjem 4 para tracnica i na 5 kolosjeku mi ipadne krumpir iz vrecice. jebalo majku svoju. a lepo mi je stara rekla da zemem svoju vrecicu. vrecica suplja. sva sreca da imam ovu u kojoj su banane pa si mislim da cu to sve upakirat u jednu. i saginjem se ja po krumpir i nekako mi se izuje lijeva adidaska. odnekud dolijece neki cucak na baterije i čapi tenisicu i klis.... ja bacam bicikal na pod. reko ko ga jebe. ionako je letio sto puta. uzimam kamen sa pruge i drap....cucka ravno, ali tocno po sredini supka. al sam
precizan mislim si ja. samo kad treba napravit pizdariju onda sam dobar. istinske perverzije...kaj je najbolje ja nisam skuzio da 3 metra od mene stoji nakinđurena, uštogljena baba sa viklerima na glavi ciji je to cucak. ajoooooooooj sto si mu to napravio....i tako nesto slicno. ja joj velim da mi je zaslinio tenisicu. a ona oped pocne.. kak se to ponasas.. jel se doma tako.. meni dopizdi. ODJEBI BABO DEBELA!!!!!
uzimam tenisicu i idem sad spakirati krumpire i doma. sve bi bilo dobro da nije puhao vjetar koji je nosio ovu vrecicu u koju sam trebaometnuti ovu suplu. nakon minutu i pol nekako i to uspijem i pici doma....

aljetije zima - šiptar. aljetije zima a zimi je toplo, tj. sad je toplo. jebote ovo vrijeme. kad je skola preko tjedna onda je sve super i suncano a cim dode vikend i kad mi imamo vremena...nebo se naoblaci i sve ode u kurac.sigurno ce za bozic zapadat 3 metra snijega. a barem cu ici na bordanje. slozit cemo skokove i zajebancija cijeli dan. a posle nove godine idem u italiju ili austriju na tjedan dana ili tak nekaj.....
i need coffe...da mi se oci otklopiju.zijev

ajd necu vise pisat. blog nam se sav crveni. kao da smo komunisti. komunjare. ko munjare. kao munjare... jel to ona elektrana u ozlju? munjara? duga resa je prva imala hidroelektranu i imala je struju prije od zagreba.wave
________________________________________fAkoF---------_____

- 10:53 - Komentari (1) - Isprintaj - #