4. FAF

petak, 08.12.2006.

biseri

1. RAZRED


*SMOLJAK: sto moramo napraviti prije nego sto pojedemo bananu?
JAKOV: moramo ju oprati!

*RASKA: joj nemoj me Mates ništa vise pitati, iščašila sam oči čitajući tvoj diktat!

*RASKA (gleda zid išaran crnim markerom): što je to na zidu?
JAKOV: muha!

*PETRA: joj, ide mi na živce ona sapunica! Joj, kako se zove… e, prokleta marijana!

*ŠIRONJA: evo ti mali petić!

*ŠANTIĆKA: ajde Kristina! What we talking about?

*VRBANEK: kog se vraga kerebeljite?

*MUDRA: što se vi tamo iza zabavljate?
LUKA: a svrbe me leđa
MUDRA: i ti to moraš ostalima govoriti?

*BEBA (odgovara): a joj, zbunila sam se
MUDRA: pa ti si stalno zbunjena… malo si zbunjiva

*Mates pokazuje crtež rimske kućice
MUDRA: što je to Mates? To izgleda ko neka sirotinjska kućica iz Crvenkapice!

*MUDRA: Helena, nemoj da te prozovem!
HELENA: a nešto me upiklo!
MUDRA: nemoj da te upikne kad te tu postavim

*ŠTAPEK: što su SDP i HDZ?
MARKO: u koaliciji

*BEBA: joj, ispala je ova daska ispod klupe?
ŠTAPEK: koji defekt?

*Štapek pokazuje kartu svijeta koju je nacrtao
SVEN: profesore, zaboravili ste nacrtati Englesku!
ŠTAPEK: nemoj ti meni detaljisat…

*RIBICA: Sven, nosiš taj grafoskop koda je krumpir

*RIBICA: koji organizam ima trepetljike?
JAKOV: zec

*RIBICA: ako se dušite, ne morate razgovarati

*profesor Mikšić je nacrtao skicu spermija. Dolazi Željka u razred da obriše ploču
MATES: ajde briši taj mikrofon!

*RIBICA: a da… teško je kad se dignu parketi…
MATEJA: profesore, i meni se jednom dignuo!
RIBICA: eee, samo ga je kasnije teško spustiti…

* netko je bacio plastičnu bocu pred profesora.
RIBICA: tko je to bacio?! Mihovil, brzo uzmi to i odi u kantu za smeće!

*VUGLEŠIĆ: od kojih je riječi došla riječ tragedija?
LUKA: tragos
VUGLEŠIĆ: što znači…?
LUKA: jarac
VUGLEŠIĆ: dobro, i od koje još?
LUKA: magarac


3. RAZRED

*KARMELA: Marko Erdeljac!!! bacit ću te van!

*KARMELA: djeco moja, ja vašu razrednicu gotovo uopće ne vidim
MARKO: a pogledajte malo dolje, niska je

*BEBA (na kemiji): smrdi po krepanim jajima

*KULAŠ: produžit ću vam redarstvo
NETKO: to nije fer
KULAŠ: život inače nije fer

*Helena slavi rođendan i donosi profesorici bombone
ERDELJKA: ooo Helena, sretan ti rođendan! Neću te ljubiti, nekako, za svaki slučaj

*ALEKSANDRA: Napoleon je spavao sa svojim vojnicima

*ŠAVORICA: sada sam se više napalila na novce

*RIBICA: Erdeljac, ne slušaš!
MARKO: ma slušam profesore
RIBICA: ne slušaš nego si gledaš mišićerofl

*RIBICA: tamo je voda nekakva masna

*RIBICA: sada imamo i hranu iz mora
MATES: sushi
RIBICA: da, siši se pa se melje

*BEBA: profesore, stali ste mi ma nogu!
RIBICA: narast će ti nova
*Mirela odgovara probavu
RIBICA: ne ide ti baš probava Mirela…

*referati..
RIBICA: Marija, što ti imaš?
MARIJA: ja imam muške i ženske spolne organe!

*RIBICA: što je plazmolema?
MARIJA: molim?
RIBICA: moli se u crkvi sv. Josipa

*RIBICA: nekoga ću morati odstraniti


- 15:56 - Komentari (3) - Isprintaj - #