4. FAF

četvrtak, 07.12.2006.

šprehaš li spiku

ja nisam zadovoljan sa tim kako sam napisao politiku, zato kaj mi je uzela salabahter nakon 2 minute. dobit cu jedan, ja iz svih testova dobim jedan, jel zna ko kako se moze dobit 2 a da nista ne ucis? ja vec cetri godine pokusavam skuzit ali mi ne uspije bas svaki put... hhhhhhh da. lepo

sprehas li spiku??
jesmo mi danas svi blajbali matematiku? ma nije moguce da se to dogodi u ovom razredu????zaliven

i dodem ja doma iz skole. pojebem. i nazove frend i velim mu ja da se idmo vozit malo. uzmemo mi citrojena c3 i mazi. napred nazad u prvojrofl
jebote ja kad budem velik ja bi mogao biti onaj kaj testira avte... uglavnom c3 nevalja nista!! auto je totalno bezveze.headbang
u autoskoli vozim golfa 4 i taj auto je pet puta bolji od citrojena. kaj švabo napravi to vozi......a ne ovi glupi francuzi.
francuzi su najgluplja nacija na cijelome svijetu. umisljeni ko stoka krupnog zuba. furaju se na EU a ave im je totalno u kurcu. prvo, hrana im nista nevalja. bio sam 2 tjedna na skijanju u val torensu a bili smo i na maturalnom. uglavnom ja nikad vise u fra. svi glume da neznaju engleski. ma nek si zabiju ajfelov toranj preliven francuskim salato u guzicu!!!!!!!! da ih je barem hitler sve pobio. dao bi mu ja nobelovu nagradu. francuzi su gamad.
uglavnom, di sam stao. ahaaa,, njemacki auti su najbolji auti. kad si ja budem kupovao auto francuz sigurno nece biti.
vele da je c3 nasljednik spaceka. slazem se. aaaa znate onu: sve 5 samo renault 4. i stim se slazem.
na ovom citroenu je kvacilo totalno sjebano. auto jedva krene u prvoj. a dizel je, pa trebao bi sam ici jebemu mater. kocnice su cudne. svjetla se pale na istoj rucici kadi dajes zmigavac i onda kad dajes desni zmigavac slucajno ugasis svjetla. debilana.
kad ga "stisnes do poda" a to moras stalno radit jer auto ima 76 konja a i u njemu se voze nas 4 decka... papucica i ostane na podu. kuzis, ja stisnem do poda i maknem nogu, a papucica ostane na podu jos nekih 0,4 sekunde i onda se vrati nazad. a bog te nece dragi. ko je to vidil. a da ne govorim o drzanju u zavojima i slajfanju pogonskih kotaca...

unatoc svim poteskocama mi se vozili 132 kroz dr. isli smo zgazit jednog prijatela al se izmaknuo. zestoko je kad u prvoj zadjes u ostar zavoj (90 stupnjeva) u prvoj i u pol zavoja nabis gas do poda. vanjski kotac ce totalno pocne vrtit na mjestu a gume vristiju!!!! u lala sez hu?
jebiga... adrenalin. ja to volim. adrenalin!!!

ocjena 3/5

sva sreca kaj ja necu imat citroena. nego volvota...nadam se

_________________________________________fAkoF-----______

- 17:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #