4. FAF

četvrtak, 07.12.2006.

gonna kill my self napišem pun kurac(jednim djelom popljujem marka, drugim ga pohvalim) i idem objavit post i naravno ništa!!!!

Uglavnom ubit ću marka jer mi je krivo napiso ime btw moje ime se piše ovako: ANAMARIA a ne anamarija. Al nema veze sad me ljutnja prošla a i ne smije mi nito zamjerit jer sam nafiksana. Ajmo malo više angažirat ljude, mislim od nas 30 na blogu je 5 ljudi (uf baš su svi pun kurac zainteresirani!). Izgled mi se sviđa, i svaka čast marku na onoj ''predivnoj'' pjesnici o romeu i julioji i stavrno mislim da bi je treblao dramatizirati--> a prava prilika za to je naša PROMOCIJA kao bi priuštili infarkte nekim nama ''dragim'' profama(npr. Toplakici, ispričavam se Vuglešički!)..... =)

Ajd bok ja se sad idem još malo nafiksat s par voltarenića da mi sve bude jaaaako lijepo ;))))))) nut a ti marko promijeni moje ime!!!!

Ljudi sretno vam bilo u ''život'' i nadam se da ćemo svi dobit dobre ocijene iz PiG ! ( ha ha ha)kissnutzujodead

bye bye

beba

- 17:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #