4. FAF

utorak, 05.12.2006.

krampus

kod mene vam je tako da se svi pokloni dobivaju jedan dan prije. pa sam tako i ja danas metnuo carapu pod prozor. pitate se zakej čarapu???
nije zato kaj mi se cizma nije dala cistiti, a kad bolje razmislim ja ni nemam cizme. u biti imam buce za snowboard, ali to nisu cizme...h jebiga.
ja sam stavio carapu zato kaj u nju ne stane nikakv poklon nego samo novci.greedy heee kaj mislis...nisam ni ja glup.
a ono jebiga. u carapi nema ni cenkija a kamoli stojadinmad
mene ja sveti nikola zaobisao, dosal je samo krampus. ostavio mi je naravno neku glupu pozlacenu sibu. da je barem zlatna jebote a ne prespricana zlatnim sprejem.bang
a pazi ovo... na sibi ima bar kodrofl zanima me kadi se takve proizvodiju. sigurno u kini. ti glupi kinezi sve zivo delaju. od igle do lokomotive. i neznam zakaj se kaze da necega ima ko rusa kada kineza ima vise. ali indijanaca... ne,ne,ne, ovih iz indije - njih ima najvise. isto tako ljudi misle da ja krk nas najveci otok a ono klinac. povrsina mu je ista kao i cresu, a u buducnosti zbog globalizacije i topljenja leda i podizanja razine mora cres ce biti veci zato kaj ima strmije obale od krka.thumbup
hahahaahhhahaha. pa ti vidi.
_______________________________________fAk0F----------___

- 23:22 - Komentari (3) - Isprintaj - #