4. FAF

utorak, 05.12.2006.

jebo ih camera obscura

jebo ih camera obscura i tri mala cucka. kad ceju ove nesposobne budale vise objaviti slike na stranici gimnazije??? onih njihovih 2 tjedna je proslo vec 5 puta. mislim nije stvar u tome sto nije objavljeno za tocno dva tjedna ali je stvar u principu. kad nesto obecas onda tako i napravi jebemu misa. mogli su rec lepo bit ce slike leta gospodnjeg dve i sedme (2007) i mirna bosna. a kaj je najbolje slike ce sigurno biti kao da ih je ribica radio...
to je prvi problem, a drugi bi bio...
MILE NA SMOKVINOM LISTU
prva tri broja su bila ok i fora. zabavno i inovativno. a ovo sad je cista katastrofa. ono kujis, kak se veli slava mu vudrila u glavu. jos jedan neuspjeli projekt...ne zelim da se isto dogodi i ovom blogu.
stovise internet ljudi, internet to vam je buducnost. zato predlazem da se "mile na smokvinom listu" ukine i da se svi clankovi piseju tute na blog. i one intervjuji i sve zanimljivo kaj je bilo u prvih par brojeva. a i na satu se treba slusati a ne pisati (neprofitabilne)novine
kaj sam jos htio reci.......hmmmm jebote baba mi ide totalno, al ono totalno na zivce.

ova anketa z profesorima bas i nema smisla jer su svi blesavi do bola. svi imaju provale od kojih bolji glava. a favoriti su naravno: riba,smoljak,mojca,zukina i erdeljcevka

jucer sam napisao jedan post al mi ga nije objavilo. (bas jedem bananu koje ssam kupio jucer i sad dodem iz skole, otvorim frizider da si zemem bananu... i cini mi se da su se smanjile od jucer. ubiti smanjile su se stoposto. prije su bile onako zelene i duze a sad su smedje i krace. i vise su zakrivljene ko pereci) e da neda mi ga se opet pisat. a neznam zakaj nije objavilo. valjda ovaj bude.

sad cu ko badric. whuuupiii idem vozit sad u 15:45. a polazem za 2 tjedna probably. javit ce mi sutra sigurno instruktor. oni u HAK-u sutra imaju neki sastanak, donest ceju neke nove glupe zakone. pa ti vidi. a ovi iz zagreba komisija, oni ideju na godisnji sad pa do posle nove... o njima ovisi kad cu ja imat vozacku dozvolu u žepu.
ajde ljudovi idite u miru.... daj ovi kaj nisu nis napisali moraju nesto. znam da svi imate internet i da znate pisat i zato dajte se pokrenite cure jebo vas ja. i mile na smokvinom lišću, to je proslost, ono preterit, past simple. samo pisu decki i tajana i kristina.
sve ste gotovanke.........flundrekiss
aj bok

___________________________________________fAk0F------_____________

- 15:27 - Komentari (3) - Isprintaj - #