4. FAF

ponedjeljak, 04.12.2006.

šaki dapa

pada kisa ubi misa
dodem ja ubim dva
dodes ti ubis tri
dode on... ubi celi bataljonnut

i tako dalje i tako blize
neda mi se metat kvacice na slova šđčđš,.đ.đčđđš

inace, ovu pjesmicu je mene moj deda naucil. a kad smo vec kod mog dede on je opal u vinogradu. veli da se je ko zaba raskečil. jedna nogo vrit a druga mimo... i sad jadan lezi doma, a nema nikoga da dela vinograde.
...i udri brigu na veselje...
oj oj rigoleto. ovo ovo nisam ja, tupa faca oronula i muka u zelucu, ovo,ovo nisam ja...
a ekipa vec popila skoro sve crno vino iz mog lajta. jebate, daj mi vlage. za sljedecu godinu cemo morati napraviti vise vinčine a bez dede mike ce to bit vrlo tesko.

ooOOooOOOoOOo mooooj deda
moj deda, moj deda se neda!!!
jebemo im sve po spisku
deda mika, deda mika (uglazbite ovo penkeri)
__________________________________________fAk0F----_-__---__

- 16:35 - Komentari (6) - Isprintaj - #