4. FAF

subota, 02.12.2006.

da sam majpametniji čovek na na kugli bio bih to dalje ja.?????????

da,da pogodili ste...badrić je.......(nisam egocentričan,neeeeeeeeeeee).......nego sta cemo sad.
danas vozio drugi sat.do vojnića,pa kroz duga resu,do grada,po brzoj cesti,svuda,svuda........ hepi,hepirofldeadthumbupwave............
i tak velite,a........?!?!?!?niko ne shvaca da sam ja dosad napisao vec dva posta jebeno dugačka koji iscrpiše moju umjetničku inspiraciju,a koji se nekim cudom nisu objavili(jeba majku ovima na blog.hr)jer se blog minimalizirao,kriptonizirao ili koji vec kuracburninmadmadheadbang....
ljudi mi jos imamo 3 tjedna do kraja polugodista......nisam uopće toga svjestan(zapravo jesam).....i trebamo ucit.a ko uci...ja sigurno ne.......
a zasto????..e sad puno je razlogi......lijen sam,budala sam,lijen sam,itd...............(a to se odnosi i na vas,MAJMUNItj.marko,vinski,jakov i mates).........e,da zaboravil sam rec da sam u zadnjih tjedan dana izgubil 400kn u kasinu,al sam zato danas dobio 550kunića tak da sam sad u nekoj pzitivnoj nuli......thumbupthumbupthumbup..haha...HAHA...

- 11:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #