4. FAF

četvrtak, 30.11.2006.

DA LI JE ISTINA SAMO U UMU?

nakon 45-minutnog (četrdesetminutnog) znojenja i rješavanja testa iz povijesti (pretrpili teror kao i ruski narod za vrijeme Staljinovog terora ludbangbangbangheadbangheadbang),jedva čekamo kraj našeg radnog dana i zvono u 19.00 h....
.... ali,da nam dan bude još malo gori (što je bilo gotovo nemoguće ostvariti,ali to je uspjela samo jedna osoba), došao je i taj sat filozofije!! naša draga profesorica Mojca(ludludlud) došla u razred i postalvila nam standardna pitanja : "i kako ste danas?jeste dobro?zujo" uzvici nezadovoljstva,cijelim se razredom proširio odgovor "NE!!burninmadburninmadpuknucupuknucu" nakon što nam se profa razočarala zbog nečitanja lektire(kako smo naveli,svi smo"pročitali" Platonov Eutifron....pročitali,da...mo'š mislit!),odlučila nam dati zadatak-NAPISATI ESEJbangbang!! pitanje iz razreda:"JEL TU MORAMO FILOZOFIRATIrofl?"...i dok je ostatak razreda "pisao" esej,naši dragi drugovi iz školskih klupa ispravljali su "kulje"...jedni uspješno,a drugi....nešto manje uspješno....
Sve u svemu,klasičan dan karlovačkih gimnazijalaca završio zadovoljavajuće...nadam se da će takvih biti još deadheadbangzujozujozujo

- 22:55 - Komentari (3) - Isprintaj - #

povjest se ponavlja

oi ljudi....
sam da kažem...kaj niko ne pišpe niš..
do sad smo sm badrić i ja pisali....blog.hr neš radio nije, al sad radi...
navalite, da ne ispadne da sam ovo bzvz otvarao.....
.
.
neg..
jel sam sam ja povjest tak sakao il svi....
hm....aj....
to je to....
pozzmah

Image Hosted by ImageShack.us
njamiparty

- 21:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 28.11.2006.

Stalno padam na ispitima, proklete stolice...

Evo, baš neš prčkam opet po dizajnu....nek zasad bude ovakav....popizdit ću....mad
danas je baš bzvz bilo u šk....al sam dobio 4 iz bio...
unlike somesmijeh
nemojte zaboravit sutra profesionalnu orjentaciju....
nadam se da ću ispast pametan ko marijasmijeh

btw...evo vam likovni...nemojte točno prepisat, ja imam isti...o beli nema...

Vjekoslav Karas (Karlovac, 19. svibnja 1821. - Karlovac, 5. srpnja 1858.), hrvatski slikar
Usavršavao se u Italiji. Smatran je začetnikom novijega hrvatskog slikarstva. Slikao je biblijske prizore i sakralne teme, no osobito je važan kao portretist. Osim slikanjem, bavio se i skladanjem te je svirao flautu i gitaru. Vratio se u domovinu 1848. i radio u slikarskoj školi u Zagrebu. U Travniku je portretirao Omer-pašu Latasa. Nakon neuspjela pokušaja samoubojstva za boravka kod biskupa Strossmayera u Đakovu, život je završio u Korani. Slikarsku orijentaciju toga "prvog ilirskog slikara" najbolje pokazuje neorenesansna "Rimljanka s lutnjom". U vrijeme portretiranja Irene Türk, Karas zapada u beznadnu ljubav i depresivnu melankoliju. Bez novaca i razumijevanja 5. srpnja 1858. u rodnom Karlovcu u virovima Korane samoubilački traži rješenje očaja i rezignacije. Svojim djelom ostao je nenadmašni bljesak na tmurnom nebu hrvatske umjetnosti 19. stoljeća.

Vlaho Bukovac (Cavtat, 4. srpnja 1855. - Prag, 23. travnja 1922.) je jedan od najvećih hrvatskih slikara.
Studirao je u Parizu i tu djelovao petnaestak godina. Došavši 1893. u Zagreb, postaje središnja ličnost umjetničkog i kulturnog života grada. Okuplja mlade umjetnike i književnike, potiče izgradnju ateljea, Umjetničkog paviljona, osniva Društvo hrvatskih umjetnika i nastoji afirmirati hrvatsku umjetnost u svijetu.Od 1903. do smrti živi u Pragu, gdje je bio profesor na Likovnoj akademiji. Bukovčevo djelovanje u Zagrebu obilježava početak novoga razdoblja u hrvatskom slikarstvu. Tada radi velike dekorativne kompozicije: "Dubravka", "Gundulićev san" na zastoru u Hrvatskom narodnom kazalištu.U posljednjoj, praškoj fazi slika i eksperimentira u novousvojenoj poentilističkoj maniri. Bukovac je začetnik i glavni predstavnik hrvatske moderne i ide u red naših najplodnijih slikara. Najistaknutiji hrvatski slikar na prijelazu 19. na 20. stoljeće.

.
.
.
e, da vid nas klince....sad smo svi sazreli, ozbiljni i veliki....
..
.
.
.
.
NOT!!
Image Hosted by ImageShack.us

pozz
Marko

- 21:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

badrinjo is in the house......

opet ja,znam da sam dosadan(za slucaj da neko ne zna ko sam ja,e pa nek si je... ma..... u t.. p... m...)
ups...pregorila mi svjecica,,,ma zajebavam se...kkuuuuuzis..........
al sam nesto zivcan do bola......jeo bih nesto al mi se zapravo ne jede,ja samo mislim da mi se nesto
jede,a zapravo mi se uopce ne jede,coece koji sam ja degenerik....
pa kad smo vec kod denosti i tako to.........morao sam uploadat ovaj videić..........evo ga za sve debele zene ovog solarnog sustava i daljnje okolice...nemojte nosit tange.hahahahahahaaha...nutnutnutsmijehsmijehsmijehsmokinsmokinsmokinzujo

- 10:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nellyville......

evo jedan filmic za sve ljubitelje nelija i jebacke kelly rowland.............ovo je napisal sven da ne bi niko mislio da marko slusa
nelija,on je ipak zagrizeni roker....

- 10:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

volim se gibat,gibat,itd.....

sad me nazvao nstruktor,whhhooopiiiiiiiiiiii,vozim u cetvrtakthumbup..........
totalni supač.....i kristina ak sad gledas ovo znaj da ne znas nis....
(iz njemackog)....hahahaha...bangbangbang

- 09:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 27.11.2006.

prvi post

ovo je prvi post bloga 4,f razreda jezične gimnazije u Karlovcu.
ovom prilikom kažem da sam ja legenda....rofl
wave
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
..
.
.
.
.
.
..
.

.

- 18:27 - Komentari (2) - Isprintaj - #