Don Branko HRVATSKI DOMOBRAN

HRVATSKI DOMOBRAN

četvrtak, 12.11.2009.

KARIZMATICI I BLAŽENA DJEVICA MARIJA

Majka Božja … tvoja Majka … Djevica
Zaručnica Duha … Kraljica
Žena iz Post 3, 15


Image and video hosting by TinyPic

"Suština" Karizmatske obnove jesu "Prvi Duhovi" u Novom zavjetu u Mt 1 i Lk 1. Duh Sveti sišao je na Mariju i Isus se nastanio u njoj.
S Isusom u sebi, ona je radila sve ono što bi jedan dobar karizmatik trebao raditi:
1. "Služiti" svojim bližnjima. Ona je požurila da pomogne svojoj staroj rodici Elizabeti koja je bila trudna (Lk 1, 39)
2. "Ona je slavila Gospodina": "Veliča duša moja Gospodina, i klikće duh moj u Bogu mome Spasitelju" (Lk 1, 46)

Djevica Marija je "Prvi karizmatik" u Novome zavjetu!

Zašto je to tako? U nastavku svoga Veliča, ona sama kaže: Jer on pogleda na "neznatnost službenice svoje" i zbog toga, "velika mi djela učini Bog" … i zbog toga, "svi će me naraštaji slaviti" (Lk 1, 48-49).

"Poniznost", brate moj, "poniznost". Onaj koji nije ponizan kao Marija, ne može se radovati u veličini Gospodnjoj. Samo oni koji su čista srca, kao sv. Josip mogu vidjeti Boga.

Zašto je zovemo "Djevica": zato što je ona jedina koju u Bibliji nazivaju "djevicom" i to četiri puta: Iz 7, 14; Mt 1, 23 i Lk 1, 27 (dva puta).

Imate li nemogući problem u svome životu? Pokušajte s Marijom! … i vidjet ćete čudesna djela u svome životu! … Jer, i ja sam ih vidio u svome životu.

Vi niste kršćanin? Ni to nije problem, samo pokušajte s njom! … molite tri Zdravo Marije za svoju neizlječivu bolest, ili za bolest svoga rođaka, ili za svog buntovnog sina ili supruga, ili za posao koji vam je potreban … ne morate promijeniti svoju vjeru, niti trebate vjerovati u nešto novo … i to vas ama baš ništa ne košta … samo pokušajte i vi biti "Prvi Karizmatik", sami, u noći … a onda ćete i vi u svome životu velike stvari vidjeti! … I kao kruna svega ovoga, otići ćete u "Vječna Nebesa", jer Marijina lađa vas vodi do Njezinoga Sina Isusa. Slava Gospodinu … Aleluja!

Majka Božja: Djevica Marija je Majka Isusova … stoga i "Majka Božja", jer Isus je Bog. … Ona je Majka Božja isto kao što i moja majka jeste majka dr. Domingueza, čak i ako ne poznaje medicinu, niti zna od čega se sastoje oči ili duša … na isti način i Isusova Majka je Majka "Isusova", mada ni ona ne zna što je to što čini srce, ili dušu, ili što je to Bog!

"Djevica Marija": Zovemo je "Djevica Marija" kako bismo je razlikovali od drugih Marija u Bibliji … i zato je ona jedina osoba u Bibliji koju nazivamo "Djevicom" … i to četiri puta!: Mt 1, 23; Lk 1, 26 (dvaput) Iz.7, 14.

"Naša Majka": Na Kalvariji, "uz križ su Isusov stajale majka njegova, zatim sestra njegove majke, Marija Kleofina, i Marija Magdalena. Kad Isus vidje majku i kraj nje učenika kojega je ljubio, reče majci: "Ženo! Evo ti sina!" Zatim reče učeniku: "Evo ti majke!" I od toga časa uze je učenik k sebi." (Iv 19, 25-27)

Isus je jako dobro znao da Djevica Marija nije bila Ivanova majka … ali Isus nije ni lagao kada je na Križu Mariju nazvao Ivanovom majkom … prije će biti da je Isus tada izrekao jednu vrlo slatku istinu. I ti i ja tada smo prikazani kao "apostoli", i tebi i meni Isus je tada rekao: "evo ti majke"… Na Križu, Isus nam je dao svoju Majku, da bude i naša Majka … Sv. Pavao kaže "Tijelo Kristovo", Crkva ima "glavu", koja je Krist, i mnogi "članovi", koji predstavljaju svakog kršćanina … i to Tijelo ima samo jednoga Duha i samo jednoga Oca, kaže Pavao … i ima samo jednu Majku, jer, u svakom slučaju, to bi bilo neko čudovišno tijelo koje ima oca a nema majku … "Majka" glave je i Majka Tijela, svakoga člana Tijela Kristova … inače bi to, još jednom ponavljam, bilo jedno čudovišno tijelo s "glavom" koja ima majku i s "dijelovima" koji nemaju majku … (1 Kor 12, Ef 4; Kol 1).

Pokušajte s Njom!

Isusova Majka je i "tvoja majka", znao ti to ili ne, vjerovao ti to ili ne, pokušaj s Njom!
Na svadbi u Kani, "nestalo" im je vina … i Isus se nije brinuo, jer njegovo vrijeme za čudesna djela još nije došlo, kao što je Isus rekao svojoj majci "moj čas još nije došao" (Iv 2, 4) … ali oni su dobili vino koje im je bilo potrebno! … i to Isusovim čudesnim djelom!, prvim!, mada još nije bilo njegovo vrijeme … ja vjerujem da je to jedino mjesto u Bibliji gdje se promijenio "plan Božji" … upravo zbog ljubavi naše Majke!

… imao sam nevjerojatnu želju u školi i netko mi je rekao, ako bilo što zatražim od Djevice Marije, da ću to i imati … ja nisam povjerovao u to, ali, to me ništa nije koštalo, i tako, molio sam tri Zdravo Marije svaku večer za taj svoj san … i dobio sam to za što sam molio!… 1 u svojoj klasi, mada sam bio osrednji student! … imao sam i drugi san: kuća na obali mora … molio sam svoje tri Zdravo Marije … i dobio sam to! … za tri mjeseca sam imao kuću "u" vodi i vrlo opremljenu!, i zadržao sam je 30 godina.

… želio sam voditi kršćanski program na radiju, molio sam svoje tri Zdravo Marije … i dobio sam ga u roku od mjesec dana, a onda i još jedan, a zatim i na TV, evo već 30 godina … a sada i na Internetu! …

Samo pokušajte s Njom: Ako imate nevjerojatan san ili neki vrlo težak problem, molite tri Zdravo Marije … i vidjet ćete čudesa u svome životu … ja vam to jamčim! …

... Ako niste kršćanin, pokušajte s Njom!, ona je i vaša majka! … ne morate se ničega odreći … to vas ništa ne košta! … samo pokušajte s Njom … i ja vam to jamčim! … vidjet ćete čudesa u svome životu! … i svjedočite to!

"Zaručnica Duha" – "Kraljica"

Djevica Marija začela je Isusa silom Duha Svetoga … Marija je doista "zaručnica" Duha Svetoga, Njegova najčistija, bezgrješna, vjerna zaručnica, Zaručnica Duha Svetoga, slavi Gospodina!
… U svakom kraljevstvu, majka kraljevića je "Kraljica Majka" … naša Majka je vrlo važna osoba u Isusovom Kraljevstvu!
... Psalam 45, je Psalam "Kralja i Kraljice" … Prvih 9 redaka govori o Kralju … posljednjih 9 redaka su kao "zagonetka". On kaže, Kraljica je "majka" Kralja, Zaručnica Kralja, i kćerka Kralja … pa tko je Ona? … Djevica Marija je Majka Isusova, Zaručnica Duha Svetoga i ljubljena Očeva kćerka … i u posljednjem retku Psalma, kaže se proroštvo o Kraljici koja je točno predstavljena kao Djevica Marija u Lk 1, 48, "svi će me naraštaji zvati blaženom"-

… "Proroštvo" se ispunilo: Upravo spomenuto proroštvo ispunjava se u posljednjih 2000 godina. Djevica Marija je povijesna žena o kojoj su pisane poeme samo njoj posvećene, i mnogi kipovi, i mnoge slike, kapelice i bazilike na šest kontinenata, pa najbolji umjetnici … svi i sve vrste umjetnosti zovu je "blaženom" … i svake sekunde, tijekom svih ovih 2000 godina, netko u nekom dijelu svijeta moli, "Zdravo Marijo, blagoslovljena ti među ženama" … proroštvo davno izrečeno, ispunjava se upravo sada! … Ispunjavate li ga i vi" … ispunjava li ga vaša crkva?

"Žena": Na Kalvariji, Isus svoju Majku naziva "ženo" … i Isus nije povrijedio svoju Majku s Križa! … on se sjećao "žene" u Post 3, 15, koja će zgaziti glavu zmiji Krvlju Isusovom … usput, Biblija pet puta spominje "Majku", i jednom "ženu" u Iv 19, 25-27 … sva proroštva o Mariji koja se spominju u Bibliji mogu se primijeniti na Crkvu i obratno.

Djevica Marija: Majka Božjega Sina, milosrdna kćerka Boga Oca, Zaručnica Boga Duha Svetoga, tvoja je Majka i moja Majka, i zato - Slavimo Gospodina!

Preuzeto s Interneta

12.11.2009. u 19:02 • 23 KomentaraPrint#

utorak, 03.11.2009.

Slike Zlatka Sudca











03.11.2009. u 20:20 • 2 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2011 (1)
Listopad 2010 (1)
Kolovoz 2010 (2)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (3)
Lipanj 2009 (5)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (9)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (7)
Listopad 2008 (10)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?



OPIS BLOGA
Karizmatski pokret katoličke crkve




JESUS-CHRIST AND HIS MOTHER MARY  JESUS CRISTO Y SU DIVINA MADRE MARIA  POR:       PEDRO L. CAME

e-mail: donbranko@1net.hr

"SVETE SLIKE"



ČETIRI GOSPE

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic





IVAN PULJIĆ

Powered by eSnips.com


Nano Prša: O, SVETA MARIJO...

OSvetaMarijo-1.mp3


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic







































































































koliko vas sad gleda blog:


Najbolji blog 2007

BLOG JE OSVOJIO 1. MJESTO !

NAUČI MOLITI KRUNICU

-KRUNICA-

MOLI JE SVAKODNEVNO

_BANNER_




Image and video hosting by TinyPic