Crew
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo ovo sam vam ja.Zovem se Ivan,neki me poznaju kao Petko
-imam 17 god
-rođen sam 16.06.1989 u Puli
-idem u Ekonomsku skolu 3 razred
-slusam:Narodnjake,RnB,Rap,...
-navijam za Real Madrid


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-ovo sam ja
-zovem se Toni,znate me kao Toncek ili masni
-imam 16 god
-roden sam 16.03.1991
-idem u Ekonomsku
-slusam Hip-Hop


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-zovem se Sladan
-imam 18 god
-roden sam 12.02.1988
-idem u zutu skolu
-vatreni sam navijac Dinama
-slusam narodnjake

Centar4life

03.07.2006., ponedjeljak

As the world turns

Evo napokon post tj post sa rijecima u sebi jer ima onaj sa slikama zadnji.No nema veze,imam ja dosta za pisati i jos se moram svega sjetiti sta je sve bilo...Djelomicno nisam nista do sad pisao jer sam imao skolu zavrsiti kao i drugi i pao sam samo 'matematiku',samo smo ja i ervin na popravnom a on iz neke tehnologije zanimanja ili nesto tako.Evo ovaj petak je meni bio pismeni i ne znam kako sam napisao a u srijedu mi tek usmeni,ero tek za koji dan,ma proci ce on to...Da evo sad cu napisati sto vjerovatno ima na svakom blogu osim mozda na mojem a to je da skola je zavrsila,malo kasnim sa time ali nije vazno glavno da je gotova,nekima to dobro nekima cak i ne,tu ima srece i tuge ali sve ce biti kako bude,onaj ko je ucio ili jednostavno znao sad je happy onaj ko nije sad zali za time.Sada nekima odmor i uzivancija osim onima koji moraju odraditi praxu(opet ja i ero).No izdrzat cemo mi svi to.
No sad malo promjeniti temu,nema smisla samo pisati lose stvari na blogu,to se moze citati kod drugih a ovdje je valjda drugacije.Ahh da more je sada u diru i svi ga zelimo iskoristiti sto vise i bolje,ja osobno obozavam more jer ono otkriva svakoga kakav zapravo jest u raznom smislu i naravno tamo ima dobrih cura hehe...Proslo ljeto je bilo uzaludno jer nitko od ovih gadova nije htio ici na more ali smo krenuli na kraju i petko i ostatak se uzivio u to ali je bilo kasno jer je bilo kraj ljeta.No ovo je drugacije,sad svi idemo(osim ere i cesto mu se u tome pridruzi hrcak).Obicno idemo na Havajsko,nisam bas veliki obozavatelj te plaze ali dok ima mora meni na neki nacin odgovara,previse ekipe za tako ajmo reci malu plazi,jos kamenje unistava,samo na jednom dijelu se moze igrati picigin a tamo su svi pa...Dani sve topliji a more sve dalje i sve teze doci do njega,da vjerujte mi idemo svaki dan pjeske do tamo i rikavamo radi toga,no isplati se.
No uglavnom nista se nije posebno promjenilo,subote su iste,petko sa bjankom,ero rusi rekorde sa katjom,igor stvara sapunicu sa kenom i tako.No sad ce postati malo zivlje tj nadam se da hoce jer otvorio se Dali i polako cemo krenuti u Imperijal(ako udemo uopce u njega ali hocemo imamo mi vjere u to).Ahh da pjena party,prosle godine je bilo predobro i valjda ce i ove,bas je ove zadnje subote bio prvi pjena party u Imperijalu i sad ce krenuti val toga.Jos se moramo 'odviknuti' od Uljanika jer to nije ljudski ici vise tamo,koda svaku subotu ostanes doma i stavis replay od prosle subote nema razlike.Ja zadnju subotu nisam bio jer sam imao praxu ali su mi rekli da nisam nista posebno propustio pa niti ne zalim.Naravno ide se i cetvrtkom na student party sto je neizmjerno bolje od matineje.
Ja i igor se prije prijavili za Dan mladih ali uzalud jer znam da on ce zajebat ali sta ces...Predobro je otici navecer na kosarku i tamo biti par sati da se malo izivis,uvijek koristi.Danas bi trebali ici svi na nocno na Zlatne stijene ispod terase jer tamo ima svijetla pa mozemo i igrat picigin.Ehh da Petkov,Rakicev i Ivin rodendan.Dole su vam slike a ja cu prepricati.Ako prepoznate slike to je u uljaniku(da ekipa je bila toliko luda da je iznajmila Uljanik za samo 1500kn-nemate pojma koliko sarkazma ima u ovoj recenici).Trebao je i igor slaviti sa njima ali on je cak koristio mozak i puno bolje iskoristio mogucnosti,ja sam to predlozio neka i oni naprave ali nisu htjeli a mogli su ustedjeti masu novca.Uglavnom imali smo svoju playlistu i cak jednom pustili su Marcela-podzemlje,ehh da to rade subotom mozda bi cak doso sa gustom ali...Svi su pili koda im je zadnji dan u zivotu(pojedince necu izdvajati).Bilo je cak zanimljivo jer je ta Iva koja je slavila sa nama pozvala neke svoje frendice pa je bilo i ljudi koje ne znamo pa si imao pricat sa novim osobama,hehe meni se isplatilo doci,to je sve sto cu reci.Naravno bilo je razbijanja,jebanja(valjda-nisam 100% siguran),smijanja,plesanja,opijanja i svega jos.Hehe cak se i bakini napili i tamo plesali sto se rijetko vida,naravno sve sto smo imali za piti je nestalo jako brzo a kasnije je dosla jos jedna gajba piva koja je radi nekih debila pola prolivena a ne popijena.Neki su morali ici ca brzo dok smo mi ostali do 4,mene,igora,kenu i annu zaustavio defenderi poceli se isfuravati tamo('decko sta ti mislis da je ovo trznica' je sve sto cu reci).Ja isao spavat u 5 a u 7 imao praxu,ko zombi sa bio cijeli dan ali prezivio dok drugi samo spavali i spavali...Za par dana Igor je slavio svoj rodendan na Havajskom i imali smo za nas par 400 kn alkohola,po onom suncu ti je bas svejedno koliko je glavno da te ubi.Bilo je ful dobro uglavnom gusti,igor-lijepo odradeno Votka od dinje i Cappy od neceg nemam pojma cega.Uglavnom sve ide kako ide,mora se sve dobro zavrsiti kad tad.Otisli doma pjevajuci.Evo to je to za sad,ako sam sta zaboravio napisem u slijedecem postu koji je valjda ubrzo,cemo viditi.Evo uzivajte.

PS.Ovo je samo za neke odredene osobe koje ce citati ovaj ili ukupno cijeli blog-daj se ne mijesajte u tude zivote,gledaj svoj a ne tude,to sto nemas pametnijeg posla mene i druge boli qrac.

- 17:31 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve o ekipi iz centra grada Pule.

Counter
Counter

Image Hosted by ImageShack.us



Evo malo linkova

BBB Pula-Marin
Sara-Zec
Toni
Necro-Edo
Anna
Criminalci sa Kastanjera
Fuxe