< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

..Opis bloga..=)

..Yesterday,
Love was such an easy game to play,
Now I need a place to hide away,
Oh, I believe in yesterday...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us







..About me..=)

JA...fff...ma ja sam vam komplicirano derle =)...volim punoo toga...nutellu...linoladu..bilo koju cokoladu =)..volim voce...pogotovo mandarine i sipak =)..volim iskrenost i pametne i mudre ljude.aa...obozavam MAKARSKU (mada ni ona nije vise sto je nekad bila..moje utociste i odmaraliste od nekih ljudi koje sada i vidjam tamo al eto..opet draga srcu mom..moje rodno mjesto =))...volim i MOSTAR,mada je i on postao nesto bezveze...ma znate ono VOLIM MOSTAR MAKAR VAKI smijeh...obozavam crnu boju...al sve mogu podnjet samo roza ona kricava uff..na tu se jezim =) svoje nabolje prijatelje.. =)..svoje roditelje..svoju seku =) (mada se puno svadjamo..al ja nju svejedno volim.. =) )onda volim...volim vas ovde....ovaj virtualni svijet..jedna od stvari koje me drze ovde na svjetu jeste PLES..vec sam plesala 4 godine i onda sam prestala iz nekih meni jako poznatih razloga..i neznam kad plesem stvarno osjecam da ne postoji nista vise...i tako pronalazim nacin da sebe zabavim..da se opustim a i da izbacim svu mogucu i ljutnju i bol i bjes..=)volim ..ustvari obozavam ROCK sto se podrazumjeva da slusam od amo rec domaceg rocka:
*RIBLJU CORBU*
*AZRU*
*PARNI VALJAK*
*ZABRANJENO PUSENJE*
*DALEKU OBALU*
*PRLJAVO KAZALISTE*
*BIJELO DUGME*
*LETU STUKE*
*INDEXI*
*CRVENA JABUKA*
onda od stranog rocka i punka prolazi cesto kroz moje usi:
*GREEN DAY*
*RED HOT CHILLI PEPPERS*
*NIRVANA*
*AVRIL LAVIGNE (mada je mnogi smatraju pop pjevacicom ona je meni rockerica)*
*SIMPLE PLAN (al samo neke pjesme)*
*GUNS 'N' ROSES(njih ne slusam bas puno samo poneke pjesme)*
*AEROSMITH(ono sto sam rekla i za guns-e =))*
*EVANESCENCE*
aaa....onda nase stvari koje nisu ROCK al svejedno uzivam u pjesmama tih ljudi:
*GIBBONI*
*BALASEVIC*
*OLIVER*
*BRAYN ADAMS*
eto to bi u neku ruku bilo o glazbi =)..
u neku drugu ruku sam dosta vesela smijeh.. i sta ja znam...volim zivot i pokusavam da ga zivim sto bolje...sretna sam (sto god to znacilo) naucila sam uzivat i sada upravo to pokusavam..tvrdoglava sam a ponekad sam i bezobrazna (sto stvarno ne volim kod sebe)... 14 mi je godina .. 3.5.1992 godine sam rodjena tako da ocekujem 15-u jako brzo =).. sta jos..
e NE VOLIM...puno toga.kao prvo CAJKE...ne volim pokvarene ljude...one ufurane sponzoruse i glupacice.. onda... ne volim juhu i svaku mogucu vrstu povrca...ne volim ljude koji LAZU...jer...laz je nesto sto stvarno ne podnosim....sve cu podnjet al da mi lazete e to vala ne... ne volim...ucit =) al mada je to pametnorofl....i strasno mi idu na zivce ljudi koji NOSE STARKE A SLUSAJU CAJKE!!!!!...ma ne volim ja puno toga...i strasno mrzim sto je svijet postao evo ovo sta sada jeste..al svejedno ostale su neke stvari i ljudi radi kojih se isplati zivit..eto..ako se sjetim jos nesto napisem vam =)...al to bi ukratko bilo to..e pa zamislite onda koliko bi bilo da sam pisala opsirno.. rofl
Image Hosted by ImageShack.us

...Linkovi =)...

smijeh*blogovi mojih najdrazih i najoljih virtualnih prijatelja..koje vam svakako preporucujem da pogledate =)..jer su vam to moji andjeli =):*

les yeux
-Flower Power- Don't worry, be hippy...!
viper
gugo
PROdotes
u vjecnoj potrazi....
girl broken wings
shoe,mary,cipsy,marija..
minion
4 elementa
peyton
psiho
*o*techno maca*o*
close to me...
Naa...

četvrtak, 11.01.2007.

*Ja gledam kako gubim se..nocas idem bilo gdje..a znam da idem nikome*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*kaži kako dalje kad, kad se nebo zamraci,kad se spuste oblaci, kad se sunce ne vidi,kad ljubav nestane, kad se riječi istroše…*
a i nema me vise...
nikad nisam bila jedna od onih koji se samosazaljavaju..osim jednom...kad sam bila u svadji s jednim prijateljem..a tad sam mogla bez problema nastavit sa svojim zivotom..vise sam pisala one sve gluposti zato sto je to bilo u modi...rolleyes..nekako ono svi placu,i to je tad bilo zanimljivo..a ustvari nije toliko bolilo koliko sam ja umislila i utubila sebi u glavu da jeste.. to je bio jedini period kad sam se samosazaljavala...a ostatak svog zivota sam bila optimisticna i jednostavno sretna i ispunjena... kad bi mi neko otvorio dusu nasao bi svega i svacega... =)..bila sam veselo i vrijedno dijete...nisam bila nimalo lijena...bila sam zaista DIVNO dijete... nadarena za ples...sa dobrim ocjenama...i roditeljima kakve bi svako dijete pozelilo.. =).. osmijeh i sreca su bili domaci kod mene...tuga bi samo ponekad zavladala..al ona optimisticna strana je uvijek bila jaca... kad sam pocela plesat... pocela ostvarivati svoj san bila sam na vrhu sjeloga svijeta... zaista sretna... uzivala sam...tada nisam znala puno ovih mudrih i pametnih lekcija.. koje sada znam..*boriti se i nikada ne odustajati od svoga sna..* bila sam bolesna tamo nekad u 6 razredu ja mislim i to dugo... nisam isla na ples mjesec dana..kad sam se vratila nova koreografija je skoro bila gotova.. a ja ja nisam znala ni pocetak... ustvari se cjela situacija promjenila..sve je izgubilo *ono nesto*... nisam ostala...opet sam se razbolila a i konacno odustala.......i vec sam tada pocela da se gubim.... ne,nije da se hvalim ali....... bila sam jedna od boljih........
sada...danas...u glavi imam puno toga...a osjecam se praznom....sada kad bi mi otvorili dusu ne bi nasli puno....nasli bi osim propaloga sna.... i nesto malo ljubavi koje imaju pojedinci.... imam osjecaj da...je ona stara *ja* zarobljena negdje u dubini i zeli da se vrati a.....ne moze jer ova sada *ja* nije dovoljno jaka da joj to dopusti....a meni fali....falim sama sebi....rolleyes... koliko god i ja a i moja maska bile jake...i ponekad uzivale..... ispod sam nesto drugo......
vise se ne prepoznajem...i ovo nisam ja.....ne osjecam puno... vise ne osjecam toplotu ni ljubav.... vise nemam nista.... fali mi sve.... a toliko zelim da vratim...a ne znam zasto ne mogu....znam reci da sam *prodala dusu vragu...* a ja tako osjecam... otkad sam izgubila ples...izgubila sam i volju a i sebe...
prazna sam.....mozda zato sto sam odustala od svog sna....and i still miss my dancing shoes... i miss that feeling while i dance....i miss me...
*Kao da nemam snage da nastavim, kao da je pjesmi kraj, lagano se topim i nestajem, gubim vjeru a ona mi je sve… *



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.